تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803244205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس هيئت نمايندگان اتحاديه‌هاي تأسيسات مكانيكي ساختمان:‌‌اتحاديه‌هاي تأسيسات مكانيكي ساختمان ‌از وزارت مسكن به رياست جمهوري شكايت كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس هيئت نمايندگان اتحاديه‌هاي تأسيسات مكانيكي ساختمان:‌‌اتحاديه‌هاي تأسيسات مكانيكي ساختمان ‌از وزارت مسكن به رياست جمهوري شكايت كرد
رئيس هيئت نمايندگان اتحاديه‌هاي تأسيسات مكانيكي ساختمان كشور با انتقاد از عدم اعطاي پروانه اشتغال تجربي به مجريان تأسيسات مكانيكي ساختمان كشور گفت: در اين زمينه بارها به رياست جمهوري عليه وزارت مسكن و شهرسازي شكايت شده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از كاشان، اسماعيل چراغيان بعد از ظهر امروز در شانزدهمين همايش اتحاديه‌هاي تأسيسات مكانيكي ساختمان استان اصفهان در باغ پرندگان قمصر كاشان اظهار داشت: صدور پروانه تخصصي و فني در شهرستان‌هايي كه مرجع صدور پروانه تخصصي و فني ندارد خلاف ماده 13 قانون نظام مهندسي و خلاف سريع ماده چهار قانون نظام مهندسي و ماده 32 قانون نظام صنفي است.

وي با اشاره به اين كه به غير از مراجعي كه قانون‌گذار مشخص كرده است هيچ مرجع ديگري حق صدور پروانه تخصصي و فني را ندارد بيان داشت: هر فردي بعد از چند ماه شاگردي مدعي استادي شده و با داير كردن مغازه‌اي دست به اموري مي‌زند كه در آن با به خطر افتادن جان و مال مردم از طريق مرگ‌هاي با گاز مونو اكسيد كربن در ارتباط مستقيم است.

رئيس هيئت نمايندگان اتحاديه‌هاي تأسيسات مكانيكي ساختمان كشور، يكي از مهم‌ترين چالش‌هاي اين بخش را بي‌توجهي به امر آموزش دانست و با اشاره به اين كه استان اصفهان در زمينه آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي كارنامه درخشاني دارد تأكيد كرد: تمام سعي و تلاش نمايندگان اتحاديه توسعه آموزش و ارتقاي آموزش در سراسر استان‌هاي كشور است.

چراغيان، پيگيري ارتقاي آموزش مجريان را يكي از برنامه‌هاي پيش رو اعلام كرد و افزود: بر اساس قانون فراگيري اشتغال مصوبه هيئت وزيران مكلف هستيم تا آموزش اعضاي خود را به روز كنيم.

رئيس هيئت نمايندگان اتحاديه‌هاي تأسيسات مكانيكي ساختمان كشور خاطرنشان كرد: مشكل اساسي در اين ر اه سدهايي است كه به عنوان عناوين مختلف سد راه شده تا ارتقاي آموزش انجام نشود.

به گفته وي تا زماني كه معضل و مشكل آموزشي مجريان تجربي در سطح كشور را برطرف نشود به اين معني است كه هيچ و كار و تلاشي نيز صورت نگرفته است.

رئيس هيئت نمايندگان اتحاديه‌هاي تأسيسات مكانيكي ساختمان كشور در ادامه از عدم اجراي قوانين توسط وزارت مسكن و شهرسازي در زمينه اعطاي پروانه اشتغال تجربي به مجريان تأسيسات مكانيكي ساختمان كشور انتقاد و تصريح كرد: بعد از تصويب قانون نظام مهندسي تا كنون وزارت مسكن و شهرسازي علي‌رغم صراحت ماده چهار، ماده 32 و آئين‌نامه اجرايي ماده 26 قانون نظام مهندسي از دادن پروانه اشتغال تجربي به مجريان خودداري كرده است و در اين زمينه بارها به رياست جمهوري عليه وزارت مسكن و شهرسازي شكايت شده است.

چراغيان با تقدير از همكاري سازمان فني و حرفه‌اي با اتحاديه‌هاي تأسيسات مكانيكي تأكيد كرد: هيئت نمايندگان اتحاديه‌هاي تأسيسات مكانيكي ساختمان كشور تلاش مي‌كند تا مجريان امكان دريافت گواهينامه‌هاي مرتبط با حرفه خود را داشته باشند.

وي، در ادامه عملكرد اين اتحاديه در استان اصفهان را مثبت ارزيابي كرد و اذعان داشت: استان اصفهان تنها استان كشور است كه تا كنون موفق به برگزاري 16 سمينار شده است و با برگزاري اين گونه همايش و سمينارها تمامي مشكلاتي را كه در بخش لوله‌كشي گاز بوده است برطرف كرده و كارنامه درخشاني را در اين بخش داشته است.

مسئول هيئت نمايندگان اتحاديه‌هاي تأسيسات مكانيكي استان اصفهان نيز در اين مراسم ابراز داشت: برگزاري 16 همايش اتحاديه‌هاي تأسيسات مكانيكي ساختمان استان اصفهان گامي مهم در برطرف شدن مشكلات اعضاي اتحاديه داشته است.

عبدالوهاب جامي با اشاره به فعاليت 26 اتحاديه تأسيسات مكانيكي ساختمان استان اصفهان در بخش‌هاي لوله‌كشي گاز، كارهاي تأسيساتي، موتورخانه، پكيج، لوله‌كشي سرد و گرم و مواردي از اين دست يادآور شد: بالغ بر 5 هزار نفر داراي پروانه كسب، عضو اين اتحاديه‌ها در سراسر استان هستند.

وي، تهيه اساسنامه اتحاديه را در سال جاري بعد از حدود هفت سال فعاليت، گامي در جهت قانونمند كردن فعاليت‌ها و حركت در چارچوب قانون دانست و افزود: اساسنامه هيئت نمايندگان استان اصفهان براي نخستين بار تدوين شده است و از اين پس فعاليت‌ها در چارچوب اساسنامه است.

رئيس اتحاديه تأسيسات مكانيكي ساختمان كاشان نيز در اين آيين با اشاره به 30 سال فعاليت اتحاديه در شهرستان كاشان گفت: پيش از اين اتحاديه با عنوان صنف لوله‌كشي كاشان فعاليت داشت كه در ادامه به اتحاديه تأسيسات مكانيكي ساختمان كاشان تغيير نام داده است.

جواد امامي متذكر شد: در حال حاضر 200 نفر عضو اتحاديه تأسيسات مكانيكي ساختمان كاشان در بخش‌هاي لوله‌كشي آب سرد و گرم، شوفاژ، گاز، آب و فاضلاب، فروش دستگاه‌هاي حرارتي و دستگاه‌هاي تصفيه آب هستند.

وي همچنين افزود: اتحاديه تأسيسات مكانيكي ساختمان كاشان در حال حاضر با تمام توان در حال اجراي برنامه‌هاي تدوين شده است كه در اين راه اداره صنعت ، معدن و تجارت كاشان و مجامع امور صنفي شهرستان با اين اتحاديه همكاري قابل تقديري دارند.

شانزدهمين همايش اتحاديه‌هاي تاسيسات مكانيكي ساختمان استان اصفهان كه در باغ پرندگان قمصر كاشان همراه با انتخابات هيئت رئيسه اتحاديه‌هاي تأسيسات مكانيكي ساختمان استان اصفهان برگزار شد.

در پايان انتخابات، درخشنده از شهرستان فريدن با كسب 16 راي، جواد امامي از كاشان با كسب 15 رأي، عبدالغفار جامي از اصفهان با كسب 13 رأي، استكي از اصفهان با كسب 10 رأي و حاجي بنده از گلپايگان با كسب 7 رأي به عنوان پنج نفر اعضاي اصلي و همچنين قنبري از فلاورجان با كسب 3 رأي به همراه دادخواه از شهرستان تيران با كسب يك رأي به عنوان اعضاي علي‌البدل اتحاديه‌هاي تأسيسات مكانيكي ساختمان استان اصفهان براي مدت دو سال انتخاب و معرفي شدند.

انتهاي پيام/2406/ش40

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن