تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رجب نام نهرى است در بهشت از شير سفيدتر و از عسل شيرين‏تر هركس يك روز از ماه رجب ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819858277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احمدي مقدم: ناجا آمادگي كامل براي جمع‌آوري معتادان را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: احمدي مقدم: ناجا آمادگي كامل براي جمع‌آوري معتادان را دارد


به گزارش ايسنا، سردار اسماعيل احمدي مقدم در حاشيه اختتاميه هفتمين دوره بصيرت ويژه فرماندهان ناجا در قم با اشاره به پايان دوره بصيرت ويژه مسئولان عالي نيروي انتظامي اظهارداشت: در اين دوره فرماندهان ازمباحثي همچون اخلاق فردي ، اخلاق حرفه اي ، سازماني ، مهدويت ، سياسي و همچنين حضور در بيت مراجع معظم تقليد بهره مند شدند.

فرمانده ناجا گفت: طرح بزرگ بصيرت كاركنان ناجا تضمين كننده تعالي رفتار و اخلاق كاركنان است.

وي با تاكيد بر اينكه اساس مكتب انسان گرايانه امروز بر پايه آموزش ، آزمون ، قابل مشاهده بودن و اثبات گرايي است گفت: در مكتب اومانيسم كه همان اثبات گرايي است انسان پيشرفت هاي زيادي داشته است.

احمدي مقدم با اشاره به اينكه همواره بايد دنبال كمال جويي باشيم ، بيان داشت: استانداردهاي سخت گيرانه، حفظ جان انسان را مهم و مغتنم مي شمارد.

فرمانده ناجا با تاكيد بر اينكه عموماً "نگاه" در رفتار اثر مستقيم مي گذارد ادامه داد: تعالي نبايد صرف مادي باشد و اگر اين باشد نتيجه معكوس خواهد بود .

وي خاطرنشان كرد: در طرح بزرگ تعالي بصيرت كاركنان، اساس معنويت است و ماديت ظاهر قضايا است در اين ميان الگوي انسان محور ارجح است.

فرمانده ناجا در ادامه تاكيد كرد: در حال حاضر در شرايطي هستيم كه از تهديد و رفتار دشمن بايد به عنوان يك فرصت استفاده كرد و رمز موفقيت در همين است.

سردار احمدي مقدم در بخش ديگري از سخنان خود و در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص اجراي طرح والعاديات افزود: قسمت مهم در موضوع مواد مخدر و جمع آوري معتادان زيرساخت‌هاي نگهداري ، درمان و مراكز بازپروري و همچنين ظرفيت هاي بخش خصوصي است.

وي با تاكيد بر اينكه نيروي انتظامي آمادگي كامل براي جمع آوري معتادان را دارد ادامه داد: در صورت ايجاد هماهنگي هاي لازم ، براي كسب رضايت عمومي اين طرح ها اجرا مي شود.

فرمانده ناجا در ادامه ضمن تقدير از همكاري هاي مردم در طرح جمع آوري معتادان افزود: با همكاري مردم ، تلاش ستاد مبارزه با مواد مخدر و قوه قضاييه چهره جامعه از لوث معتادان پاك مي شود.

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن