تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به صداى قارى‏اى كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت مى‏كند گوش دهد، براى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818968103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعداد فارغ التحصيلان لرستان متناسب با ظرفيت اشتغال در بخش دولتي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تعداد فارغ التحصيلان لرستان متناسب با ظرفيت اشتغال در بخش دولتي نيست
خرم آباد - خبرگزاري مهر: مديركل منابع انساني و تحول اداري استانداري لرستان گفت: تعداد فارغ التحصيلان لرستان متناسب با ظرفيت اشتغال در بخش دولتي نيست.

به گزارش خبرنگار مهر، علي صفدري در حاشيه اختتاميه دومين نمايشگاه ملي اشتغال و توسعه كارآفريني در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اينكه ظرفيت ايجاد اشتغال در بخش دولتي متناسب با فارغ التحصيلان دانشگاهي نيست، اظهار داشت: جمعيتي بيش از 200 هزار فارغ التحصيل در لرستان وجود دارد كه بخش دولتي نمي تواند براي همه آنها اشتغال ايجاد كند.

وي با بيان اينكه استفاده از بخش هاي غيردولتي براي ايجاد اشتغال در استان ضروري است، تصريح كرد: ايجاد اشتغال در بخش هاي غيردولتي داراي ارزش افزوده بيش تري است.

مديركل منابع انساني و تحول اداري استانداري لرستان با اشاره به اهميت نقش دانشگاه ها در ارائه آموزش هاي كاربردي به دانشجويان گفت: دانشگاه ها مي توانند نقش موثري در ارائه آموزش هايي كه بازار كار به آنها نيازمند است دارد.

صفدري با اشاره به فعاليتهاي برخي دانشگاه ها از جمله دانشگاه علمي كاربردي در خصوص ارائه آموزش هاي كاربردي به دانشجويان يادآور شد: فعاليت هاي خوبي انجام شده اما هنوز در ابتداي كار هستيم و بايد تلاش بيش تري صورت گيرد.

كد خبر: 2199025

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۸ - ۱۴:۳۴

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن