تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818975227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه‌اندازي دفتر بنياد نخبگان براي جذب فارغ التحصيلان برجسته محيط زيست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: راه‌اندازي دفتر بنياد نخبگان براي جذب فارغ التحصيلان برجسته محيط زيست
معاون علمي و فناوري رياست جمهوري از راه اندازي دفتر بنياد ملي نخبگان براي جذب فارغ التحصيلان برجسته در سازمان محيط زيست خبر داد و گفت: اعتبارات صندوق نوآوري و شكوفايي براي سال آينده به 700 ميليارد تومان خواهد رسيد كه بخشي از آن براي حمايت از شركت‌هاي دانش بنيان فعال در حوزه زيست محيطي هزينه مي‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دكتر سورنا ستاري در مراسم امضاي تفاهم نامه با سازمان محيط زيست با تاكيد بر اينكه بازار اقتصاد دانش بنيان و اقتصاد سبز مورد علاقه شركت‌هاي دانش بنيان است، افزود: در بسياري از شركت‌هاي دانش بنيان در حوزه‌هاي زيست محيطي دستاوردهاي قابل توجهي عرضه شده است ولي لازم است تا اين محصولات به تاييد سازمان محيط زيست برسد تا بتوانند از آنها بهره برداري كرد.

معاون علمي و فناوري رياست جمهوري، با تاكيد بر لزوم همكاري سازمان محيط زيست براي كاربردي كردن محصولات شركت‌هاي دانش بنيان فعال در اين عرصه، اظهار داشت: معاونت علمي آمادگي كامل دارد تا از اين دستاوردها حمايت كند به صورت ويژه به شركت‌هاي دانش بنيان در اين حوزه توجه خواهد شد.

وي با تاكيد بر اينكه اين حمايت‌ها بر اساس قانون حمايت از شركت‌هاي دانش بنياد اعطا خواهد شد، ادامه داد: با دستور رئيس جمهوري اعتبارات مناسبي براي صندوق نوآوري و شكوفايي براي حمايت از شركت‌هاي دانش بنيان در نظر گرفته شده است كه اعتبارات آن تا سال آينده 700 ميليارد تومان خواهد شد كه بخشي از آن صرف حمايت از شركت‌هاي دانش بنيان فعال در حوزه محيط زيست مي‌شود.

ستاري با اشاره به افزايش آلودگي‌هاي زيست محيطي در كشور، خاطر نشان كرد: معضلات زيست محيطي بازار مناسبي براي شركت‌هاي دانش است تا بتوانند محصولات دانش بنيان خود را براي رفع اين آلاينده‌ها كاربردي كنند ولي در اين مسير نياز به حمايت‌هاي سازمان محيط زيست داريم.

رئيس بنياد ملي نخبگان از راه اندازي دفتر بنياد ملي نخبگان در سازمان محيط زيست خبر داد و يادآور شد: با راه اندازي اين دفتر در سازمان محيط زيست مي‌توانيم فارغ التحصيلان برجسته حوزه محيط زيست را شناسايي و جذب كنيم كه در قالب اين تفاهم نامه اقدام به راه اندازي اين دفتر خواهد شد.

كد خبر: 2198975

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۸ - ۱۳:۴۴

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن