تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820541471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رعايت توصيه‌هاي ايمني جلوي اتفاقات ناگوار را مي‌گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رعايت توصيه‌هاي ايمني جلوي اتفاقات ناگوار را مي‌گيرد
زنجان -خبرگزاري مهر: كارشناس شركت گاز استان زنجان، گفت: رعايت توصيه‌هاي ايمني و هوشياري كامل مي‌تواند جلوي بسياري از اتفاقات ناگوار را بگيرد.

به گزارش خبرگزاري مهر، نادر اربطي افزود: در آستانه فصل سرما هشدارهايي در رابطه با گاز گرفتگي داده مي شود اما آمارها نشان مي‌دهد همچنان در اين حوزه جاي نگراني وجود دارد.

وي با اشاره به اينكه مرگ خاموش شوخي بردار نيست و بايد در اين زمينه اقدامات ايمني را جدي بگيريم اظهار داشت: اين اتفاق ناگوار تنها نتيجه جدي نگرفتن يك هشدار ساده است.

رئيس روابط عمومي شركت گاز استان زنجان از اقدامات گسترده شركت گاز استان زنجان در اطلاع رساني و بالا بردن سطح آگاهي شهروندان در استفاده ايمن از گاز طبيعي خبر داد و گفت: حضور 29 كارشناس از همكاران به خصوص روساي ادارات گاز در شهرستانها، و برنامه ريزي براي تحت پوشش قرار دادن 10 هزار دانش آموز زنجاني، طراحي و توزيع بيش از 32 هزار كتابچه آيا ميدانيد.

اربطي گفت: دفتر منقش به مطالب ايمني و مصرف بهينه و كارت هميار گاز؛ با هدف ايجاد ديدگاه صحيح نسبت به گاز در دو بخش ايمني و بهينه سازي مصرف بين دانش آموزان، اطلاع رساني گسترده از طريق رسانه ملي و شبكه استاني اشراق به منظور پخش انيميشن و پيامهاي مربوط به توصيه هاي ايمني و مصرف بهينه گاز طبيعي و همچنين حضور مكرر كارشناسان براي مصاحبه هاي راديويي و تلويزيوني، از مهمترين اين اقدامات است.

وي با اشاره به اينكه با شروع فصل سرما و بكارگيري وسايل گرمايشي ضرورت دارد مشتركان گاز طبيعي يا رعايت صرفه ‌جويي در مصرف گاز كه كمك بزرگي به اقتصاد خانوار است نكات ايمني را هنگام استفاده از وسايل گازسوز جدي گرفته و رعايت كنند و بر استفاده از لوازم گازسوز استاندارد و اهميت درجه تعيين شده در برچسب انرژي نصب شده بر روي اين لوازم تاكيد كرد و افزود: مشتركان بايد از تبديل وسايل نفت‌سوز به گازسوز پرهيز كنند و از وسايل گازسوز مجهز به ترموكوپل استفاده كنند كه داراي ايمني بالاتري است.

رئيس روابط عمومي شركت گاز استان زنجان با تاكيد بر استفاده از بخاري‌هاي استاندارد براي گرم كردن منازل و محل كار، ميزان درجه حرارت استاندارد در منازل را 18 تا 21 درجه سانتيگراد اعلام و اظهار داشت: اطمينان از سلامت كاركرد و استاندارد بودن دودكش و دقت در نصب اتصالات لوازم گازسوز، از راه‌هاي پيشگيري از خطر نشت گاز است.

رابطي با تاكيد بر استفاده نكردن از بخاري‌هاي بدون دودكش در محيط‌ هاي مسكوني بسته گفت: آبي نبودن شعله بخاري، رطوبت زياد اطاق و نامطبوع بودن فضاي منزل نشانه خطر است و بايد در اين گونه مواقع ارتفاع دودكش و مسير آنرا كنترل كرده يا از افراد مطلع و كارشناس و يا تماس با 194 در اين باره درخواست راهنمايي و كمك شود.

جلوگيري از هدر رفت حدود 800 متر مكعب آب شرب در آب و فاضلاب شهرستان خدابنده

با تعويض يك فقره شير فلكه از هدر رفت حدود 800 متر مكعب آب شرب در آب و فاضلاب شهرستان خدابنده جلوگيري شد.

مدير آب و فاضلاب شهرستان خدابنده با اعلام خبر فوق گفت : با تعويض يك فقره شير فلكه با نمره 150 به همراه سه راه از هدر رفت حدود 800 متر مكعب آب شرب جلوگيري شده است.

سيد جواد موسوي افزود : تعويض شير فلكه به علت فرسودگي ونشت آب، در 12 ساعت عملياتي شد.

وي در ادامه اظهار داشت : اين شير فلكه با 6 ساعت قطعي آب به صورت شبانه تعويض شد.

برگزاري كارگاه آموزشي معادن و طرحهاي عمومي و عمراني

معاون حفاظت و امور اراضي منابع طبيعي و آبخيزداري استان از برگزاري كارگاه آموزشي معادن و طرحهاي عمومي و عمراني در اداره كل منابع طبيعي استان خبر داد.

جليل سلطان نژاد گفت: در اين كارگاه 20 نفر از روساي ادارات منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستانهاي تابعه و كارشناسان بخش معدن منابع طبيعي شركت كردند.

به گفته وي، در اين كارگاه مباحثي از جمله جمع بندي سير قانوني در بخش معادن، چالشها و موانع در پيشبرد بخش معادن واقع در اراضي ملي و نحوه جبران خسارت وارده به منابع طبيعي در راستاي بند ب ماده 12 قانون افزايش بهره وري بخش كشاورزي و منابع طبيعي مصوب سال 89 مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

سلطان نژاد ارتقا سطح علمي شركت كنندگان، كاهش زمان پاسخگويي به استعلام ارباب رجوع و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در بخش معدن و نحوه جبران خسارت وارده به اراضي ملي بيان كرد.

كد خبر: 2198774

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۸ - ۱۱:۲۷

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن