تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803475461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اين سه امتياز را نگيريم بايد به سهميه فكر كنيم احمدي: قرار نيست فقط با آرژانتين بازي كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: اين سه امتياز را نگيريم بايد به سهميه فكر كنيم احمدي: قرار نيست فقط با آرژانتين بازي كنيم
اكبر منتشلو
سپاهان اوضاع خوبي ندارد و كم‌كم از ديگر مدعيان عقب مي‌افتد، هر چند با وجود دروازه‌باني مثل رحمان احمدي اين تيم دروازه محكمي دارد اما گل نزني اين تيم، باعث شده اميدها براي قهرماني كمرنگ و كمرنگ‌تر شود. احمدي اين واقعيت را پذيرفته و معتقد است بايد با واقعيت‌ها زندگي كرد واين فقط يك بدشانسي براي سپاهان بوده و هست.

اوضاع سپاهان چطور است، شرايط بهتر شده؟
اوضاع خوبه، واقعيت اين است كه تيم ما امسال گرفتار بدشانسي شد حتي من قبول ندارم كه مهاجمانمان كم دقت بودند، آنها هم به نظر من تلاش خودشان را كردند اما با وجود بازي‌هاي خوبي كه برگزار كرديم در گلزني ناموفق بوديم. به نظر من غير از دروازه‌بان اكثر بچه‌ها موقعيت گلزني پيدا مي‌كنند، نه تنها مهاجمانمان در اين كار ناموفق بودند حتي اين بدشانسي گريبان ديگر بازيكنان را هم گرفت و آنها نيز مثل گذشته موفق ظاهر نشدند. در كل تمام تيم در اين گل نزدن سهيم هستند حتي من دروازه‌بان.
راهكار تمام شدن اين بدشانسي را چه چيزي ميداني؟
بايد تمركزمان را بيشتر كنيم، اين تنها راه‌حل است و بايد به اين وضعيت خاتمه بدهيم چرا كه اگر اينطور پيش برويم همه چيز را امسال از دست مي‌دهيم.
گفته مي‌شود كه محرم نويدكيا هم كم‌كم آماده بازي مي‌شود، اين هم مي‌تواند كمك حال سپاهان باشد؟
صددرصد، محرم بازيكن بزرگي است. او يك پاسور تمام عيار است كه اگر به جمع بچه‌ها اضافه شود ضمن روحيه دادن، مي‌تواند با بازي‌هاي خوبش به تيم كمك كند تا از اين شرايط خارج شود.
يادم هست زماني كه برونو سزار به سپاهان آمد از او تعريف مي‌كردي و واقعا هم همينطور شد و اين بازيكن توانست بازي‌هاي خوبي به نمايش بگذارد و گل‌هاي حساسي را براي سپاهان به ثمر برساند، بازيكن جديد چطور است فكر مي‌كني او هم بتواند به تيم شما كمك كند؟
بله واقعا سزار بازيكن بسيار خوبي بود و به سپاهان كمك زيادي كرد، بازيكن جديد هنوز با من تمرين نكرده تا در مورد عملكرد او حرف بزنم، فقط دو جلسه در تمرين‌ها حاضر شد و دور زمين دويد، بايد ببينيم چقدر مي‌تواند به تيم كمك كند، اميدوارم او نيز مثل برونو بتواند گل‌هاي خوبي براي تيم به ثمر برساند. اين بازيكنان از 16 دي ماه مي‌توانند براي تيم به ميدان بروند و تا آن زمان بايد منتظر باشيم.
هنوز هم شانس قهرماني داريد؟
بايد اين را بگويم كه نبايد خودمان را گول بزنيم و با شرايطي كه الان در آن قرار داريم مجبوريم بازي مقابل تراكتورسازي را با سه امتياز به پايان ببريم، در غير اين صورت بايد فقط به كسب سهميه فكر كنيم و از قهرماني به طور جدي دور خواهيم شد. البته هيچ وقت در فوتبال پيش‌بيني‌ها درست از آب در نمي‌آيد و معمولا اتفاق‌هاي ديگري نيز ممكن است بيفتد.
اين هفته هم مقابل تراكتورسازي بايد بازي كنيد، كار سختي خواهيد داشت؟
صددرصد، ما بايد از اصفهان به تهران بياييم و از آنجا به تبريز برويم و مقابل تيمي قرار بگيريم كه انگيزه بسيار زيادي براي كسب سه امتياز دارد اما همانطور كه گفتيم اين بازي براي ما بيشتر از سه امتياز ارزش دارد و بازي حساسي است پس ما براي كسب پيروزي به تبريز خواهيم رفت.
از تيم ملي هم غافل نشويم، از اين تيم چه خبر؟
خبر خاصي نيست فعلاكه اردو و تمريني نداشتيم، بايد ببينيم بعدا چه اتفاقي مي‌افتد.
حتما در جريان اختلاف تيم ملي و باشگاه بر سر بازيكنان ملي‌پوش هستي، چه نظري در اين باره داري؟
ببينيد در اين باره من صحبت نكنم بهتر است اما بايد بگويم هر دو طرف حق دارند و بايد يك برنامه‌ريزي خوب انجام شود تا هم نظر كروش و هم نظر باشگاه‌ها تامين شود. كروش مي‌خواهد به اندازه كافي زمان براي آماده‌سازي تيم و بازيكنان داشته باشد و از طرف ديگر هم باشگاه‌ها براي بازيكنان هزينه كردند و مي‌خواهند در مسابقات حساس از وجود آنها استفاده كنند. هر دو طرف حق دارند اما متاسفانه يكسري برنامه‌ها از بيرون به ما تحميل شده كه مجبور هستيم يك طرف را بگيريم. الان تيم ملي در شرايط حساسي است و بايد با جلسه گذاشتن و برنامه‌ريزي خوب اين مشكلات را برطرف كنند.
نداشتن بازي‌هاي تداركاتي براي تيم ملي هم حسابي همه را كلافه كرده؟
بله متاسفانه اين هم از مشكلات تيم ملي است. تا به امروز كه بازي تداركاتي نداشتيم اميدوارم در ادامه بتوانيم به آمادگي بهتري در تيم ملي برسيم. ما نبايد در برزيل زنگ تفريح شويم و بايد پيشرفت فوتبالمان را به نمايش بگذاريم حتي گاهي براي اين كار حتما نبايد برنده بازي باشيم چرا كه در اين بازي‌ها نخبگان فوتبال حضور دارند و به خوبي بازي‌ها و تيم‌ها را آناليز مي‌كنند. به نظر ما حتي با باخت مقابل آرژانتين هم مي‌توانيم پيشرفت فوتبالمان را نشان دهيم و تحسين همه را داشته باشيم و اين مستلزم آمادگي خوب است.
بعضي‌ها معتقد به صعود و برخي‌ها هم كاملا از اين كار نااميد هستند، دروازه‌بان اول تيم ملي دراين باره چه نظري دارد؟
بايد اميدوار به صعود باشيم اما نبايد خودمان را گول بزنيم. نبايد همه حواسمان به آرژانتين باشد، رقيب ما براي صعود و عدم صعود اين تيم نيست بلكه بايد به فكر تيم‌هايي باشيم كه مي‌توانيم از آنها امتياز بگيريم. من نمي‌گويم مقابل آرژانتين همه چيز را از قبل از دست رفته بدانيم. همانطور كه گفتم مي‌توانيم با يك بازي خوب مقابل اين تيم خودي نشان دهيم اما حرف من اين است كه فقط با آرژانتين بازي نمي‌كنيم.
غير از صعود، جام جهاني چه چيزي مي‌تواند براي ما داشته باشد؟
واقعيت اين است كه جام جهاني جاي تجربه كسب كردن نيست و در آنجا بايد هر چه كه در توان داريم به نمايش بگذاريم. بايد نشان دهيم كه در فوتبال چه كاره هستيم، بايد همانطور كه گفتم پيشرفت فوتبالمان را به نمايش بگذاريم و راه پيشرفت فوتبال را هموار كنيم. ببينيد از وقتي كه ژاپني‌ها توانستند در جام جهاني نمايش خوبي ارائه بدهند چه قدر راه پيشرفت فوتبالشان هموار شد. ما هم بايد اين هدف را دنبال كنيم.

پنجشنبه 28 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن