تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801558782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسين رضازاده:اردوي تيم ملي وزنه‌برداري بهمن‌ماه آغاز مي‌شود/ حضور المپيكي‌ها در اردو


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: حسين رضازاده:اردوي تيم ملي وزنه‌برداري بهمن‌ماه آغاز مي‌شود/ حضور المپيكي‌ها در اردو
رئيس فدراسيون وزنه‌برداري زمان آغاز اردوي تيم ملي بزرگسالان را پس از مسابقات ليگ كشوري اعلام كرد و گفت: المپيكي‌هاي وزنه‌برداري بايد در كنار ساير وزنه‌برداران براي عضويت در تيم ملي رقابت كنند.


به گزارش خبرگزاري فارس از زنجان، حسين رضازاده عصر امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان با اشاره به آغاز اردوي تيم ملي نوجوانان اظهار داشت: اردوي آمادگي تيم ملي بزرگسالان از بهمن ماه آغاز مي‌شود.

وي زمان آغاز اردوي تيم ملي بزرگسالان را بعد از مسابقات ليگ كشوري اعلام و اضافه كرد: مسابقات قهرماني كشور هم در تبريز با عنوان يادواره مرحوم شهابي برگزار مي‌شود.

رئيس فدراسيون وزنه‌برداري هدف از برگزاري اردوي تيم ملي بزرگسالان را حضور در بازي‌هاي اينچئون و همچنين مسابقات جهاني اعلام كرد.

اين مسئول با تكذيب اضافه شدن مربي خارجي به تيم ملي تصريح كرد: تيم ملي در حال حاضر يك مربي خارجي از مجارستان دارد.

رضازاده در پاسخ به سئوالي در مورد وضعيت فدراسيون گفت: فدراسيون وضعيت مناسبي دارد و برنامه‌هاي چند سال آينده خود را به وزارت ورزش در مورد كسب مدال در بازي‌هاي آسيايي و المپيك 2016 ارائه داده است.

وي به صدور حكم مربيگري توكلي براي تيم‌هاي ملي نوجوانان و جوانان اشاره كرد و افزود: موضوع مربيگري تيم بزرگسالان در دست بررسي است.

رئيس فدراسيون وزنه‌برداري در پاسخ به سئوالي در مورد بازگشت المپيكي‌ها به اردوي تيم ملي گفت: آنها هم به همراه سايرين در اردويي كه از بهمن ماه آغاز مي‌شود حضور مي‌يابند.

اين مسئول تاكيد كرد: المپيكي‌هاي وزنه‌برداري بايد در كنار ساير وزنه‌برداران براي عضويت در تيم ملي رقابت كنند.

رضازاده با بيان اينكه تامين سالن تمرين وزنه‌برداري بر عهده اداره‌كل ورزش و جوانان استان‌ها است، ادامه داد: در حال حاضر نيز در برخي استان‌ها از جمله اصفهان سالن كم‌نظيري براي اين رشته ورزشي احداث شده است.

وي از وجود يك سالن تمرين وزنه‌برداري در مراكز استان‌ها خبر داد و افزود: برخي از شهرستان‌ها نيز محلي براي تمرين وزنه‌برداري دارند.

رئيس فدراسيون وزنه‌برداري مشكل عمده اين رشته را كمبود تجهيزات دانست و ابراز داشت: ميله، صفحه و حتي پودر مورد استفاده براي دست وزنه‌برداران در داخل كشور توليد نمي‌شود.

اين مسئول با اشاره به برنامه ارائه شده براي خريد تجهيزات مورد نياز براي ورزش وزنه‌برداري خاطرنشان كرد: حدود 100 ست وزنه‌برداري از كشور تركيه خريداري و وارد شده است.

رضازاده تاكيد كرد: اگر برنامه خريد ست‌هاي وزنه‌برداري شامل ميله و صفحه استاندارد به مدت چند سال ادامه يابد مشكلات كشور در اين مورد حل و نوجوانان و جوانان مي‌توانند تمرينات تخصصي را در اين ورزش داشته باشند.

وي در پاسخ به سئوالي در مورد ركوردشكني وزنه‌برداري گفت: با برنامه‌ريزي انجام شده مشكل عدم مدال‌آوري ورزشكاران وزنه‌برداري ايران حل شده و در حال حاضر در همه رده‌هاي سني و وزن‌هاي مختلف ورزشكاران ايراني موفق به كسب مدال شده‌اند.

رئيس فدراسيون وزنه‌برداري اضافه كرد: در حال حاضر ورزشكاران ايراني از جمله فوق سنگين مانند بهداد سليمي به ركوردهاي جهاني حمله كرده و موفق به شكستن آنها هم شده‌اند.

اين مسئول خروج از تك ستاره‌اي بودن را سياست فدراسيون وزنه‌برداري اعلام و اضافه كرد: در حال حاضر ورزشكاران ايراني در همه رده‌هاي سني و بزرگسالان مدال كسب كرده‌اند.

رضازاده، حضور همزمان بهداد سليمي، سجاد انوشيرواني و بهادر مولايي را در فوق‌سنگين از جمله اقدامات انجام شده براي خارج شدن وزنه‌برداري از حالت تك ستاره‌اي اعلام كرد.

وي از سازمان‌دهي نزديك به 10 هزار وزنه‌بردار در سطح كشور خبر داد و گفت: ايران 185 داور بين‌المللي و 145 داور ملي در درجه‌هاي مختلف دارد.

رئيس فدراسيون وزنه‌برداري تعداد مربيان فعال وزنه‌برداري كشور را در مجموع حدود 200 نفر اعلام كرد و افزود: اين تعداد مربيان آموزش و پرورش را هم شامل مي‌شود.

اين مسئول بر لزوم استعداديابي درست تاكيد و تصريح كرد: آموزشگاه‌ها بهترين محل براي استعداديابي محسوب مي‌شوند.

رضازاده در پاسخ به سئوالي در مورد حضور شاهين نصيري در تيم ملي گفت: هنوز هيچ اسمي در مورد مربيگري تيم ملي مطرح نيست و در اين مورد نتيجه‌گيري نشده است.

انتهاي پيام/73004/غ40

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن