تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819760813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موراتا: پيرلو و پوگبا در يوونتوس خواهند ماند


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: موراتا: پيرلو و پوگبا در يوونتوس خواهند ماند
مدير اجرائي يوونتوس اعلام كرد پوگبا و پيرلو به زودي قرارداد خود را با اين تيم تمديد مي كنند.


به گزارش خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا)، "جوزپه موراتا" مدير اجرائي باشگاه يوونتوس ايتاليا اعلام كرد اين باشگاه به زودي قرارداد پل پوگبا، هافبك جوان و با آتيه و آندره پيرلو، هافبك بازي ساز خود را تمديد مي كند.
موراتا در گفتگو با كانال تلويزيني راي اسپرت در اين باره گفت: در خصوص تمديد قرارداد بازيكنان در ايام كريسمس اتفاق خاصي نخواهد افتاد و ما هم تصميمي براي انجام اين كار نداريم اما از اين بابت نگراني وجود ندارد. به هواداران قول مي دهم به زودي ستارگان يوونتوس قرارداد هاي خود را با باشگاه تمديد خواهند كرد.
وي به طور خاص در خصوص پيرلو و پوگبا گفت: باشگاه رابطه بسيار خوبي با اين 2 ستاره دارد. آنها يوونتوس را خانه خود مي دانند. براي آنها هم آسان نخواهد بود كه جايي را بهتر از يوونتوس براي ادامه فوتبال خود پيدا كنند. فكر مي كنم به زودي اين 2 بازيكن قرارداد هاي خود را با باشگاه تمديد خواهند كرد.
پوگباي 20 ساله اخيرا مورد توجه پاريسن ژرمن قرار گرفته و پيرلو هم حاضر نشده تا به حال قرارداد خود را با بانوي پير تمديد كند.

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن