تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819778822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار بناب:گسترش استفاده از ماهواره در سطح روستاها نگران‌كننده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار بناب:گسترش استفاده از ماهواره در سطح روستاها نگران‌كننده است
فرماندار بناب گفت: گسترش استفاده از ماهواره به خصوص در سطح روستاها بزرگ‌ترين تهديد براي خانواده‌هاست.


به گزارش خبرگزاري فارس از بناب، سعيد برقي عصر امروز در نشست شوراي فرهنگ عمومي اين شهرستان با بيان اينكه هيچ‌كس حق ندارد در سر درب مغازه خود از كلمات غيرمتعارف استفاده كند، اظهار كرد: اداره صنعت، معدن و تجارت بايد در زمان صدور پروانه فعاليت اصناف آنها را موظف كند كه براي نامگذاري سر درب مغازه‌ها از شهرداري استعلام كنند.

فرماندار بناب گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت بايد در خصوص نامگذاري سر درب مغازه‌ها توسط اصناف نظارت كند.

وي با بيان اينكه نامگذاري سر درب مغازه‌ها و محلات شهرستان بايد در نشست شوراي نامگذاري بناب در محل فرمانداري مصوب شود، افزود: عدم آشنايي به قوانين باعث مي‌شود كه برخي مشكلات به وجود آيد.

نايب رئيس شوراي فرهنگ عمومي بناب در بخش ديگري از سخنان خود از تشكيل به موقع و منظم جلسات عفاف و حجاب در اين شهرستان خبر داد و گفت: يكي از موارد كارگروه اجتماعي شهرستان عفاف و حجاب است كه تاكنون با تشكيل جلسات منظم و مرتب نتايج مثبتي نيز حاصل شده است.

برقي در ادامه ضمن هشدار نسبت به افزايش استفاده از ماهواره در سطح جامعه به خصوص در روستاها اظهار كرد: متأسفانه بيشتر اختلافات خانوادگي و طلاق از ناحيه استفاده مردم از ماهواره به وجود آمده و خانواده‌ها بايد مانع استفاده از ماهواره در منازل خود باشند.

رئيس دادگستري بناب نيز در اين جلسه عدم آشنايي به قوانين و وظيفه ذاتي توسط مديران را از مشكلات اساسي اعلام كرد و گفت: تمام مشكلات از ناحيه عدم آشنايي به قوانين به وجود مي‌آيد.

سهراب اقبالي با اشاره به برخي مسائل مطرح شده در مورد تالارهاي پذيرايي سطح شهرستان، نيروي انتظامي را موظف كرد ضمن دعوت از مسئولان و مديران تالارهاي عروسي آنها را با قوانين و ضوابط آشنا كند و در صورت تخطي هر يك از آنها از قانون، نسبت به پلمپ تالار وي اقدام شود.

رئيس دادگستري بناب تأكيد كرد: اگر به قانون عمل كنيم، هيچ مشكلي به وجود نخواهد آمد.

رئيس اداره تبليغات اسلامي بناب نيز در اين جلسه با انتقاد از عدم احداث نمازخانه و مكان فرهنگي در شهرك تازه تأسيس وليعصر(عج) اين شهرستان بيان كرد: 9 سال است در اين جلسات شنيده مي‌شود كه نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامي واحد بناب در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد، ولي تاكنون عقيم مانده است.

حجت الاسلام رسول يگانه در ادامه از نحوه نامگذاري بر روي فرزندان تازه متولد شده نيز انتقاد كرد.

وي افزود: به برج‌هاي 10 طبقه‌اي كه در سطح شهرستان احداث مي‌شود، هيچ نظارتي نمي‌شود، در حالي كه نواميس مردم از اين آپارتمان‌ها قابل ديدن است و بايد مسئولان در اين خصوص فكري اساسي كنند.

يگانه در ادامه سخنان خود بر آمادگي اين اداره براي برگزاري كلاس‌هاي احكام، قرآن، نماز و سبك زندگي براي كاركنان ادارات شهرستان تأكيد كرد.

انتهاي پيام/60001/ش30

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن