تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818796888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه اردبيل:راه‌هاي بيله‌سوار در شأن اين منطقه نيست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه اردبيل:راه‌هاي بيله‌سوار در شأن اين منطقه نيست
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: راه‌هاي مواصلاتي شهرستان بيله‌‌سوار در شأن اين منطقه مرزي نيست و بايد به اين حوزه توجهي جدي شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، آيت‌الله سيد حسن عاملي عصر امروز در ديدار مردمي در شهرستان بيله‌سوار اظهار داشت: ما اين سفرهاي شهرستاني را به جد پيگيري كرده و انجام مي‌دهيم چرا كه معتقديم برگزاري اين سفرها به رفع بسياري از موانع و مشكلات كمك كرده و به حركت و شتاب توسعه منطقه كمك مي‌كند.

وي با قدرداني از حسن سلوك مردم اين منطقه با اتباع آذري تصريح كرد: مردم بيله‌سوار به عنوان پيشاني نظام اسلامي در صف اول ورود مسافران و گردشگران با فرهنگ و مدنيت خاص پذيراي مردمان غيرتمند آن سوي مرزها هستند كه رفتار عقلاني و منش انساني مردم اين منطقه از ارزش و اهميت خاص برخوردار است.

عاملي در ادامه سخنان خود خاطر نشان كرد: شهرستان بيله‌سوار از ثروت عظيم و گنجينه درخشان در حوزه توسعه‌يافتگي برخوردار است كه بايد قدر آنها را بدانيم و بيش از هر زمان ديگر به حركت‌هاي شتاب‌دهنده در اين حوزه كمك كنيم.

اين مسئول با ابراز خرسندي از ديدگاه‌هاي استاندار اردبيل در كمك به بخش خصوصي در آوردن سرمايه‌هاي عظيم و حركت تحولي در مسير رشد و توسعه منطقه اضافه كرد:‌ هر چقدر مشوق‌ها را در اين زمينه تقويت كنيم در اجراي پروژه‌ها با رويكردهاي متفاوت و مثبت روبه‌رو مي‌شويم.

وي با انتقاد از نامناسب بودن راه‌هاي مواصلاتي اين شهرستان بيان كرد: راه ترانزيتي اين شهرستان كه به جاده بين‌المللي وصل ‌شود و روزانه بيش از چندين هزار دستگاه خودروي سنگين و سبك تردد كند در شأن اين شهرستان نيست و بايد مسئولان استاني و شهرستاني به ترميم آن توجه كنند.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، امام جمعه اردبيل گفت: ‌اين شهرستان و امكانات آن در معرض نقد و بررسي مطبوعات آن سوي مرزهاست پس بهتر است با رفع برخي از موانع و مشكلات به توسعه روستاها و ارتقاي جاده ترانزيتي فكري كنيم تا از سوي برخي از نقادان آذري مورد انتقاد قرار نگيريم.

عاملي در بخش ديگري از سخنان خود يادآور شد: سياست انقباضي دولت در سال‌هاي اخير به برخي از مشكلات و نارسايي‌ها دامن زده اما با تدبير دولت جديد اميدواريم با مديريت مناسب به حوزه زيرساخت‌ها توجه جدي شود و در كنار آن مي‌توانيم با واگذاري بسياري از مجموعه‌هاي اقتصادي و زيرساختي به بخش خصوصي و تحويل بهره‌برداري آن به فعالان اين حوزه تا حدود زيادي در اين بخش موفق و شايسته عمل كنيم.

وي ادامه داد: ‌اين شهرستان در توليد ثروت براي استان نقش ممتاز و پيشتاز دارد اما با گذشت 30 سال همچنان بيله‌سوار در محروميت به سر مي‌برد كه بهتر است در اين مورد اقدامات و برنامه‌ريزي‌ها انجام شود.

عاملي مقاومت و ايستادگي ملت در برابر تهديدها و تحريم‌هاي دشمنان را يك ظرفيت عظيم و بي‌نظير توصيف كرد و افزود: ما به دشمنان ثابت كرديم كه اين ملت با وجود تهديد آنها مقاوم و شجاع در صحنه ايستاده‌اند و اجازه كوچكترين تحرك را به آنها در عرصه‌هاي مختلف نمي‌دهند.

وي جايگاه ممتاز بيله‌سوار را در پرداخت زكات يادآور شد و از اهالي ولايتمدار اين منطقه به خاطر كسب رتبه اول در سطح استان در پرداخت زكات قدرداني كرد.

انتهاي پيام/62003/ك40

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن