تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802694513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صفارهرندي مطرح كردشرط رهبر معظم انقلاب براي ورود فرزندانشان به فعاليت‌هاي اقتصادي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: صفارهرندي مطرح كردشرط رهبر معظم انقلاب براي ورود فرزندانشان به فعاليت‌هاي اقتصادي
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: حضرت آقا به فرزندانشان فرموده‌اند شما اگر منتسب به من هستيد، حق نداريد كار اقتصادي كنيد.


به گزارش سرويس فضاي مجازي خبرگزاري فارس، سايت هم انديشي نوشت: محمد حسين صفار هرندي در هشتمين نشست سالانه ستاد فرهنگي فجر انقلاب اسلامي در قم طي سخناني پيرامون عدالت سياسي گفت: اگر مفهوم عدالت را به معناي لغوي آن «وَضعُ كلِّ شي‏ءٍ في مَوضِعِه وَ إعطاءُ كُلّ ِذي حقٍّ حَقَّه» بدانيم ؛ مي شود: «هر چيزي را در جاي مناسب خود نهادن، و حق هر صاحب حقي را به او اعطا نمودن » كه در اين معنا عدالت سياسي در واقع ناظر به تعقيب مقوله عدالت در حوزه سياست به مفهوم خاص خود، يعني رابطه حاكم با مردم است.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با تاكيد براينكه عدالت در حوزه سياست در عرصه هاي گوناگوني مطرح است گفت:در حوزه عدالت سياسي از سطوح انتخاب مديران و زمامداران تا اينكه حاكم جامعه چه كسي بايد باشد مي توان بحث كرد.

وي بااشاره به اينكه در آيات متعددي به ويژگي هاي زمام داران و حاكمان اشاره شده است گفت: حتي در قرآن به ويژگي هايي چون نيروي جسماني ،و امين بودن افراد اشاره شده است(1)و اينكه كسي كه بخواهد زعامت امور را به عهده بگيرد ، بايد به لحاظ دانش و به لحاظ مقدورات و امكانات جسمي و عمومي آمادگي اشغال اين پست را داشته باشد كه البته اين مشخصه ابتدايي براي افراد است.

وزير اسبق فرهنگ وارشاد اسلامي امين بودن را از لوازم عدالت سياسي عنوان كرد و ادامه داد: امين بودن از لوازم عدالت سياسي است به اين معنا كه اين جايگاه و منصب در اختيار كساني كه در مقابل عدالت ايستاده باشند و به عبارت ديگر ظالم باشند، قرار نمي گيرد (2)

صفار هرندي ادامه داد: عدالت، بدون اعمال سياست ها و قوانين و مقرراتي كه ناظر به تحقق عدالت سياسي باشد، ممكن نيست.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام ادامه داد: هر اقدامي دراين كشور كه به رويه قانون و برنامه تبديل مي شود بايد به تحقق سه مسئله رفع فقر، رفع تبعيض، و رفع فساد منجر شود.

وي اعمال سياست هاي منجر به فقر را ضد عدالت دانست و تاكيد كرد: ما عدالتي را قبول نداريم كه توسعه و توزيع فقر از آن استنباط شود.

صفار هرندي در ادامه خاطر نشان كرد: عدالت به معناي توزيع داشته هاي موجود و در ادامه رسيدن به نقطه صفر نيست، بلكه عدالت در كنار پيشرفت معنا پيدا مي كند بنابراين كساني كه طراحي هايشان در مورد عدالت منجر به زايش ثروت جديد نمي شود، و دم از عدالت مي زنند، در حقيقت اين طرح ها جاري كننده عدالت بدلي هستند.

صفار هرندي ادامه داد: متأسفانه در مقطعي دچار چنين رويه اي و سياست هايي شديم كه موجب ركود در توليد شد.

وي با بيان اينكه كمك به اقشار پايين دست يك ضرورت است گفت: متاسفانه در روند اجراي هدفمندي سهم برخي از دستگاه هاي توليدي پرداخت نشد و در همين وقت ادعا شد كه مي خواهيم سهم مردم از يارانه را چهار برابر كنيم!

صفار هرندي خاطر نشان كرد: عدالت اگر همسو با پيشرفت نباشد از گفتمان انقلاب اسلامي فاصله خواهد گرفت.

وزير اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: فساد، منشأ ضديت با عدالت است چراكه فساد موجب مي شود افرادي از طريق دسترسي به رانت ها و موقعيت هاي ويژه از بقيه مردم فاصله بگيرند و برخورداري هايشان به دليل اينكه به حوزه قدرت متصل هستند از بقيه مردم بيشتر شود، واين مسئله به تدريج بين مردم شايع مي شود و همه به دنبال سوء استفاده از سايرين و كلاهبرداري مي شوند.

صفار هرندي ادامه داد: وقتي مردم ببينند جريان شايع در جامعه و حكومت چنين جرياني است آنها نيز تأسي مي كنند و بين خود اين توجيه را خواهند داشت كه همه بد شده اند ما نيز اينگونه خواهيم شد! در صورتي كه همه بد نشدند، بلكه رويه موجود، خلاف، فاسد و ضد عدالت است.

صفار هرندي با تاكيد مجدد براثر سوء فساد حاكمان بر مردم به فرمايشات مقام معظم رهبري دراين زمينه اشاره كرد و گفت: حضرت آقا در كلامي مي فرمايند: برخي به گونه اي حرف مي زنند كه گويي همه چيز خراب شده است. نه اينطور نيست ، اما وقتي اين خرابي ها به حوزه زمامداران مي رسد، مردم حق دارند بگويند همه جا خراب است چنان كه فرمود إذَا فَسَدَ العَالِمُ فَسَدَ العَالَمُ اين اثر وضعي فساد حاكمان است.

صفار هرندي با اشاره به وجود تبعيض هاي ناروا در جامعه گفت: تبعيض به واسطه پيوستگي به حوزه قدرت و اعتبارهاي حكومتي تحقق پيدا مي كند و اينكه فردي مي تواند از سازماني موافقت اصولي بگيرد و شخص دومي نمي تواند آن را اخذ كند ، در حالي كه فرد دوم شايد شرايط عمومي اش بهتر از فرد اول باشد اين است كه توصيه اي از سوي يك صاحب قدرت براي فرد اول شده است! اين يعني تبعيض

وي اضافه كرد: بارها گفته شده است كه برخي از اين آقا زاده ها ورودشان در ادارات به واسطه آشنايي و رابطه اي است كه رئيس اداره با اين فرد دارد، و اين تبعيض تا حدي است كه در برابر چشم مردم رئيس اداره براي اين فرد در باز مي كند! و به حالت نوكري و خدمتكاري با وي عمل مي كند،چراكه وي فرزند فرد صاحب قدرت و ثروتي است!

وزير اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامي خاطر نشان كرد: اين رفتارها فرهنگ جامعه را خراب و آلوده مي كند و به مردم اينگونه القاء مي كند كه همه اين حرفهائي كه از عدالت علوي مطرح است در حد حرف است و در واقع آنچه جريان دارد و بايد باشد، اين رفتارهاي تبعيض آميز است، كه اگر كسي از خانواده هاي نامدار و مرتبط با قدرت و ثروت باشد جلوتر از همه است.

وي با اشاره به مخالفت مقام معظم رهبري به ورود مسئولان كشور به فعاليت هاي اقتصادي گفت: وقتي فلان نماينده يا وزير براي خودش كار اقتصادي جداگانه اي راه مي اندازد به طور طبيعي اين شخص در مسابقه اقتصادي با فرد مشابهش كه نسبتي با حكومت و قدرت ندارد از قبل برنده است، البته نه به خاطر فضيلتهايش بلكه به خاطر جايگاه و روابطش است، لذا اين ضد عدالت است.

* تاكيد ويژه مقام معظم رهبري به فرزندان براي عدم ورود به فعاليت هاي اقتصادي

صفار هرندي ادامه داد: حضرت آقا به فرزندانشان فرموده اند كه شما اگر منتسب به من هستيد، حق نداريد كار اقتصادي بكنيد البته براي اينكه حق آنها ضايع نشود، حضرت آقا به فرزندانشان فرموده اند: هر وقت قصد داشتيد اينگونه كارها را انجام دهيد، من به مسئولين ثبت احوال مي گويم اسم من را از شناسنامه شما خارج كند!

و حتي كساني كه در حلقه اولي با خانواده رهبر انقلاب وصلت مي كنند نيز اين شرط را براي آنها قرار مي دهند كه حق ورود به فعاليتهاي اقتصادي را ندارند.

صفار هرندي ادامه داد: وقتي ديده مي شود كه فلان شخص فرزند رهبر يا فرزند رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام است به نحو ديگري با آنها رفتار ميشود و ناخودآگاه بر مردم عادي مقدم داشته خواهند شد.

اين كارشناس مسائل سياسي خاطر نشان كرد: بسياري از مسئولين در مراتب بسيار پايين تر هستند كه مي گويند ما نمي توانيم در حق فرزند خودمان جفا كنيم و مانع فعاليت اقتصادي شان شويم كه نتيجه اش انجام فساد هاي بين المللي توسط يك آقازاده و خروج حكم براي وي در خارج از كشور شده است.

صفار هرندي ادامه داد: اين فرد به واسطه اين كه به حوزه قدرت در ايران منتسب بود تا اين حد پيش رفت و اين مسئله به معناي تبعيض است.

صفار هرندي نوع ديگر تبعيض را تبعيض در رانتهاي اطلاعاتي دانست و ادامه داد: نوع ديگر تبعيض، تبعيض در برخورداري از رانت هاي اطلاعاتي است. مثلا شخصي كارمند و يا مسئولي در وزارت خارجه است و مي داند كه روابط ما در آينده نزديك با فلان كشور توسعه پيدا مي كند و محورهاي مورد توافق بين دو كشور را نيز مي داند، لذا اين شخص به نزديكانش اطلاع مي دهد و زودتر از بقيه وارد عمل مي شوند و طبيعي است كه كسي نمي تواند با اين افراد در استفاده از ظرفيت هاي موجود رقابت كند.و يا كسي كه از تغييرات ارزي در بانك مركزي مطلع است و تغييرات سياستهاي ارزي را مي داند، اين اطلاعات را به دوستان و آشنايانش منتقل مي كند تا بر اساس آن زودتر و راحت تر از بقيه مردم از اين موقعيت ها استفاده كنند.

وي با بيان اينكه اينگونه روابط در مواردي جنبه حزبي و جناحي هم پيدا مي كند گفت: در دهه هفتاد بخشي از اين فاصله هايي كه بين اقشار مردم ايجاد شد محصول اين رانت هاي اطلاعاتي و خصوصي سازي هايي كه مي خواست صورت بگيرد كه علي الظاهر جزو سياستهاي كلان بود، و به جاي اينكه مردم در موقعيتهاي برابر از آن استفاده كنند، يك سري افراد قبل از اطلاع رساني عمومي در صف بودند و اطلاع بقيه مردم تمام موقعيت ها را به نفع خود مصادره و ظرفيتها را از بين مي بردند.

عضو مجمع تشخصي مصلحت نظام با تاكيد بر اينكه تداول قدرت و ثروت نبايد بين يك قشر خاص باشد گفت: شرايط بادي به گونه اي باشد كه دانشجويي كه در حال تحصيل است بايد اميدوار باشد كه اگر استعداد لازم را داشته باشد ميتواند نماينده مجلس، وزير، رئيس جمهور شود اين حالت بايد در فرزندان اين سرزمين قابل درك و لمس باشد اما وقتي اينگونه باشد كه راه رسيدن به نمايندگي مجلس و شوراهاي شهر و خرج ها و هزينه هاي ميلياردي است، معنايش اين است كه اين حوزه براي قشر خاصي خواهد بود.لذا به ياد آن جمله حضرت امام(ره) مي افتيم كه مي فرمودند، خدا نياورد روزي را كه سرنوشت مصالح كشور به دست صاحبان ثروت و قدرت رقم بخورد.

* اشرافيت جز لاينفك مسئوليت برخي شده است

وزير اسبق فرهنگ وارشاد اسلامي با اشاره به اينكه اشرافيت و تجمل گرايي براي برخي جز لاينفك مسئوليت شمرده مي شود گفت: يكبار به محافظي كه در دوران وزارت داشتم گفتم، چرا درب خودرو را هنگام پياده شدن من باز مي كني؟ گفت قبلا اگر اين كار را نمي كرديم توبيخ مي شديم چون بي احترامي قلمداد مي شد. به وي گفتم كه از اين به بعد بي احترامي به اعضاي دولت نهم اين است كه راننده يا محافظ بخواهد در خودرو را براي وي باز كند.

* مسئول مردمي بايد دربين مردم باشد

وي ادامه داد: در دولت نهم قرار شد ، اعضاي دولت نهم هنگام ورود به فرودگاه در سفرهاي هوايي، در صورتي كه وقت كافي باشد، از پاويون فرودگاه عبور نكنند و در سالن فرودگاه كنار باقي مردم منتظر باشند و از مسير معمول بقيه مردم عبور كنند تا فرصتي باشد كه اگر مردم حرفي دارند با مسئولين در ميان بگذارند.

وي با تاكيد براينكه مردمي بودن به معناي در بين مردم حشر دائمي داشتن است گفت: كار گزار جمهوري اسلامي بايد حشر دائمي با مردم داشته باشد، چراكه وقتي كه از مردم جدا شود بعد از مدتي ادبيات مردم را فراموش ميكند و ادبياتش با مردم تغيير مي كند.

صفار هرندي افزود: در دوره سازندگي وزيري داشتيم كه نصف روز وقت اداري اش را صرف اين كرده بود كه در بازارها سردَر خانه تازه ساختش را انتخاب كند كه در انتها موفق هم نشد و آن را از ايتاليا آوردند!

* در كاخ نشستن، خوي كاخ نشيني مي آورد

صفار هرندي با بيان اينكه خوي اشرافي گري آفت مسئولين است خاطر نشان كرد: حضرت امام(ره) فرمودند: در كاخ ها نرويد چون خوي كاخ نشيني به شما سرايت مي كند كه عده اي در جواب مي گفتند ما مي رويم ولي به سازندگان اين كاخها نفرين و فحش ميدهيم! اما حضرت امام (ره) مي فرمودند كه اين حرفها شوخي است اگر در كاخ بنشيني خوي كاخ نشيني هم در ادامه خواهد آمد.

صفار هرندي افزود: براي برخي مسئولين نشستن در خودرويي كه شاسي بلند باشد اعتبار محسوب مي شود و مي گويند از بالا مردم را مي بينيم! اين را از زبان يكي از مديران شنيدم، يعني به اندازه نيم متر بالاتر از مردم بودن براي وي هيجان انگيز بود.

* خود محور بودن آفت عدالت طبي

وزير اسبق فرهنگ وارشاد اسلامي مشورت پذير نبودن و خود محور بودن را يكي ديگر از آفت هاي مسئولين براي اجراي عدالت دانست و گفت: بسياري از مسئوليني كه ابتدا خوب بودند و در ادامه منحرف شدند، به خاطر اين بود كه روي شخص و نظر خودشان حساب ويژه باز كردند و به تعبير حضرت آقا دچار خود شگفتي شدند

محمد حسين صفار هرندي تاكيد كرد: آفت سياست پيشگي فاقد عدالت اين است، كه مي گويند من حاضرم با ابليس بنشينم اما با رفيق سابقم كه نظرش در برخي امور با من مخالف است، نمي¬توانم كار كنم!

وي بااشاره به اينكه در انتخاب مديران هنوز به جاي ضوابط بر روابطتكيه مي شود گفت:حاصل مدل رابطه اي در انتخاب مديران همان مفهوم ضد عدالت سياسي است واين يعني اينكه هنوز يك سال از دوره زمامداري نگذشته است كه مي بينيد فلان وزير عوض مي شود و يا فلان كارگزار تغيير كرده است علت اين پديده اين است كه انتخاب مديران و مسئولان بر اساس ضابطه نيست چرا كه اگر ضابطه مند بود، دليلي نداشت بعد از مدت كوتاهي متوجه شويد كه عناصر انتخابي شما با آرمانها و ارزشها فاصله دارند، لذا مجبور به تغيير مي شويد.

وي با اشاره به تناقض اصلاح طلبان پيرامون اتفاق اخير در شوراي شهر تهران گفت: البته بر عكس اين حالت هم ممكن است كه شخصي بر اساس ضابطه تعيين شود و چون رابطه گرايانه عمل نمي كند بر كنار مي شود مثلا خانم راستگو در جبهه سياسي خود (اصلاح طلب) با اين تصور كه اينجا حق بايد حاكم باشد، مي بيند كه حكمي از سوي مسئولين حزب آمد كه بايستي بر اساس تصميمات حزب عمل كنيد و راي بدهيد و آنچه خود شما به آن رسيده ايد، اشتباه است و وقتي خانم راستگو مخالفت مي كند و راي آزاد خود را مي دهد، بر عليه او مصاحبه و جو سازي مي كنند و وي را از حزب اخراج مي كنند!

* مفهوم تحزب وامكان آن

صفار هرندي در همين رابطه با اشاره به مفهوم حزب در كشور گفت: حزب يعني مكاني براي پرورش نيروهاي هم فكر و داراي مواضع و آرمان هاي مشترك و عمل بر وفق آن و تشكيل دولت سايه و به قدرت رسيدن تشكل، گروه يا حزب براساس برنامه از پيش تعيين شده اي كه بتوان كشور را بر اساس آن برنامه اداره كرد. بنابر اين ميتوان قضاوت كرد كه در اين مدل انسجام ظاهري خوبي حاكم است.

صفار هرندي ادامه داد: تا امروز در كشور ما مدل تحزُّب جواب نداده است. اما اگر فلسفه تحزُّب را فارق از جريان تجربي آن در نظر بگيريم، ما براي تحقق عدالت سياسي نيازمند چنين فرآيندي هستيم.

صفار هرندي اضافه كرد: وقتي شما دولتي را دست به دست مي كنيد و كشور را به دست رئيس جمهوري مي سپاريد كه بعد از آن آشنايان و رفقاي خود را انتخاب مي كند كه در نگاه اول فكر مي كند اين افراد با او هم فكر هستند، اما بعد از سه هفته مي بينيد كه اختلافات در دولت ظهور و بروز مي كند.اين به اين دليل است كه انتخاب افراد براساس ضابطه نبوده است در حالي كه مدل مفيد و صحيح و بر اساس عدالت اين است كه افراد بايد در يك كانون هايي براي آرمان و برنامه مشترك كنار هم پرورش يافته باشند و در برنامه اي كه موظف به انجامش در دوره اجرا خواهند بود، تمرين كرده باشند.

صفار هرندي اضافه كرد: از ابتدا معلوم بود وقتي مديران دولت به اين شكل كنار هم نشسته اند، سرنوشت دولت اينگونه مي شود كه هر روز بخشي از كابينه به بخشي ديگر طعنه مي زنند و با هم مشكل دارند ودليلش رعايت نشدن ضابطه ها در انتصابات است.

* مدل هاي وارداتي مناسب انقلاب اسلامي نيست

صفار هرندي با تاكيد بر اينكه مدل حزبي مدل متناسب با انقلاب و نظام ما نيست و مدل هاي وارداتي اصولا با بعضي از آرمان ها و اهداف ما تناقض دارد گفت: با اين حال يك نكته مهم در دل آن نهفته است و آن اينكه جايگاه هاي قدرت به حسب صلاحيت هاي افراد در آن توزيع مي شود و يك مجموعه 200هزار نفري حزبي قطعا عصاره فضيلت هاي فرهنگي از نگاه خودشان را مطرح مي كنند و معتقدند كه اگر بر اساس اين ارزشها حركت نكنيم، شكست مي خوريم و اگر ايرادي مغاير با ارزشهاي حزب در عضوي از اعضا باشد در همان تشكيلات سركوب يا آن فرد متخلف كنار گذاشته مي شود.

صفار هرندي با تاكيد بر اينكه حزب به مفهوم سكويي براي كسب قدرت و چنگ انداختن به مناصب حكومتي آفت است خاطر نشان كرد: اما حزب به معناي جايي براي شناسايي استعداد ها و پرورش و سازمان دادن آنهاو تشكيل دولت سايه براي اداره كشور مبارك و مثبت است و اگر اين ها را نداشته باشيم رويكرد ما به انتخاب گزينه ها مخصوصا در ارتباط با رياست جمهوري شخص محور خواهد شد. نمي گوييم كه كدام برنامه مناسب است در 4 سال آينده پياده و حاكم شود، بلكه مي گوييم چه كسي 4سال آينده براي اداره كشور مناسب است.

وي ادامه داد: وقتي اينگونه شد، غالبا مي بينيم فقط سخنران خوبي است. اين سخنران براي پاسخگويي و معلمي مناسب است!.

* اي كاش در حق كلمه اعتدال جفا نمي شد

عضو مجمع تشخصي مصلحت نظام در پايان با اشاره به اينكه اعتدال و عدالت به معناي قبول هرچيز در جاي خودش است ادامه داد: آيا اين به معناي اعتدال است كه افراد تند رو افراطي در سطوح مياني مديريتي به كار گمارده شوند.

وزير اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامي خاطر نشان كرد: نمي شود كه نفر يك كلمه اي را بگويد و بعد به لوازم آن مقيد نباشد، و اي كاش در حق كلمه خوب و مقدس اعتدال جفا نمي شد.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضاي مجازي

انتهاي پيام/

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن