تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820288384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مورچه هاي قاتل و كشتار موريانه ها (فيلم)


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مورچه هاي قاتل و كشتار موريانه ها (فيلم)
مورچه ها از ميليون ها سال پيش دشمنان خونين موريانه ها هستند. حملات آنها به لانه هاي موريانه ها بي رحمانه و مرگبار است. اغلب، موريانه ها جانشان را فدا مي كنند تا مورچه هاي مهاجم نتوانند لانه شان را اشغال كنند.


به گزارش جام جم آنلاين به نقل از نشنال جئوگرافيك، موريانه هاي سرباز با سر بزرگ و آرواره هاي بلند وظيفه دفاع از كلني را به عهده دارند. آنها سربازاني جنگجو بوده و از نظم و انضباط برخوردار هستند.

يك گروه از موريانه هاي سرباز در پاسگاه هايي در فاصله اي دورتر از لانه نقش نگهبان هاي گشتي و نيز مدافعان خط اول را ايفا مي كنند. گروه هاي ديگري از آنها در نزديك ورودي هاي كلني مستقر هستند.

يك مورچه گونه ماتابيلي كه به اسامي درايور، سافاري يا سيافو نيز شهرت دارند ، در گروه مورچه سربازان طلايه پيش مي آيد. مورچه هاي ماتابيلي با سر هاي بزرگ و آرواره هاي مهيب دشمان سرسختي براي موريانه ها محسوب مي شوند.

گروه مورچه هاي طلايه موريانه هاي نگهبان را در حمله اي غافلگير كننده از پا در مي آورند. آنگاه ارتش مورچه ها هجوم عمومي اش را آغاز مي كند.

موريانه هاي سرباز سرسختانه دفاع كرده اما در برابر تعداد زياد و آرواره هاي وحشتناك مورچه هاي ماتابيلي به آساني جانشان را از دست مي دهند. علاوه براين مورچه هاي ماتابيلي با استفاده از اسيد فورميك سلسله اعصاب موريانه هاي سرباز را از كار مي اندازند.

موريانه هاي سرباز كه در خطوط اول جبهه قرار دارند همگي كشته مي شوند. در اين مدت همقطارهاي آنها در تدارك دفاع از لانه هستند.

ارتش مورچه ها به كلني موريانه ها حمله ور مي شود. نبرد در برابر ورودي هاي لانه موريانه ها شدت مي يابد. موريانه هاي سرباز با جانفشاني تلاش مي كنند جلوي موج حمله را گرفته تا كارگران فرصت كافي براي مسدود كردن ورودي هاي لانه را داشته باشند.

موريانه هاي سرباز ورودي هاي لانه را با سرهاي بزرگ خود مسدود كرده و به رغم كشته شدن راه را بر مورچه ها سد مي كنند. در اين فاصله موريانه هاي كارگر كليه ورودي ها را بسته اند.

مورچه ها قادر به رخنه به كلني موريانه ها نيستند. شايد روزي ديگر و در نبردي ديگر موفق به اين كار شوند.

كلني نجات يافته است. اما بهاي دفاع از كلني موريانه ها بسيار سنگين بوده و صدها هزار موريانه سرباز جانشان را فداي كلني كرده اند.

ارتش مورچه هاي ماتابيلي اجساد ده ها هزار موريانه سرباز را به عنوان غنيمت اين جنگ با خود مي برند.

اين فيلم تماشايي حيات وحش را با هم مي بينيم. بهرام افتخاري.

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن