تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820272912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شوراها بايد تعامل و همكاري مستمري با ادارات دولتي داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: شوراها بايد تعامل و همكاري مستمري با ادارات دولتي داشته باشند
سنندج – خبرگزاري مهر: فرماندار سنندج افزايش ارتباط و تعامل بين اعضاي شوراهاي اسلامي و مديران دولتي را در راستاي خدمت بهتر به مردم مورد تاكيد قرار داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ولي الله ميرزائي اصل ظهر چهارشنبه در جريان ديدار با اعضاي شوراي اسلامي شهرستان سنندج اظهار داشت: وجود ارتباط مستمر و تعامل بين اعضاي شوراي اسلامي و مديران دولتي براي خدمت رساني بهتر به مردم يك نياز لازم و ضروري است.

وي در ادامه با اشاره به جايگاه شوراهاي اسلامي شهر و روستا در جمهوري اسلامي ايران گفت: شوراها در نظام مقدس جمهوري اسلامي با الهام از قرآن كريم و تعاليم اسلامي تشكيل شده است و ظرفيتي براي كمك به دستگاه هاي اجرايي در راستاي نيل به اهداف آنها به شمار مي روند.

فرماندار شهرستان سنندج با اشاره با اينكه شوراها برآمده از بطن جامعه و خواست مردم هستند، افزود: مدير موفق كسي است كه از اين ظرفيت براي تحقق اهداف خود كه همانا خدمتگذاري هرچه بيشتر به مردم است، استفاده كند كه خوشبختانه در سنندج تا حدود زيادي اين مهم مورد توجه قرار مي گيرد.

ميرزايي اصل با اشاره به برخي خلاءهاي قانوني كه گاها منجر به عدم توازن ميان وظايف و اختيارات شوراها مي شود، بيان كرد: وجود اين مشكلات بدليل نوپا بودن اين نهاد عمومي طبيعي است، ولي خوشبختانه شوراهاي سطح شهرستان سنندج دستاوردها و توفيقات ارزشمندي داشته اند و نشان داده اند كه در شرايط ايده آل و آرماني شوراها به پيشبرد امور در عرصه هاي مختلف سياسي، اجتماعي و عمراني كمك مي كنند.

وي گفت: قوانين موجود وظايف و اختيارات شوراها را تعيين كرده است و پايبندي به اين موازين زمينه موفقيت شوراها در پيشبرد امور را فراهم مي كند و به همين دليل همه ما بايد تلاش كنيم تا در مسير قانوني مطالبات خود را مورد پيگيري قرار دهيم.

ميرزائي اصل با اعلام اينكه ورود غير قانوني و غير كارشناسي شوراها به موضوعات گاها موجب مي شود كه دستگاه هاي اجرايي آنها را در تقابل با خود ببينند، گفت: نوع ارتباط و تعامل و نحوه ورود شوراها به موضوعات بايد به گونه اي باشد كه مديران حسن نيت آنها را درك كرده و آنها را يار و كمك حال خود بدانند.

فرماندار شهرستان سنندج نقش بارز شوراهاي سطح شهرستان در حل و فصل مشكلاتي كه در روند اجراي طرح هاي عمراني مختلف ايجاد شده است را يادآور شد و خواستار اهتمام و حساسيت ويژه شوراها براي خدمات رساني بيشتر به مردم در شهرستان سنندج شد.

وي انعكاس مطالبات مردم، پايبندي به ساز و كارهاي قانوني و برقراري ارتباط و تعامل سازنده با دستگاه هاي اجرايي را از مواردي برشمرد كه بايد سرلوحه كاري شوراها قرار گيرد و افزود: تعامل و همكاري هر چه بهتر يكي از نيازهاي رسيدن به شرايط بهتر در كشور است.

در ادامه اعضاي شوراي اسلامي شهرستان سنندج به طرح مشكلات حوزه كاري خود از جمله تلاش براي احياي جايگاه واقعي شوراها، بازنگري در طرح هادي روستاها، همگاري و اهتمام دستگاه هاي اجرايي براي مقابله با زمين خواري و ساخت و ساز غير مجاز، توسعه بهسازي و تجهيز فضاهاي آموزشي و درماني در روستاها، تلاش براي تسريع در اجراي پروژه هاي عمراني ازجمله بهسازي راه هاي روستايي و تامين آب شرب و كشاورزي پرداختند.

كد خبر: 2198345

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۷ - ۱۴:۰۰

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن