تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819007764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماينده مردم 5 شهرستان استان يزد در مجلس:تبليغات در مورد برخي شهرستان‌هاي محروم يزد منصفانه نيست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده مردم 5 شهرستان استان يزد در مجلس:تبليغات در مورد برخي شهرستان‌هاي محروم يزد منصفانه نيست
نماينده مردم پنج شهرستان حوزه انتخابيه استان يزد با اشاره به تبليغاتي كه در مورد برخورداري برخي از شهرستان‌هاي حوزه انتخابيه وي مي‌شود، گفت: متأسفانه اين تبليغات بدون بررسي و با عينك بدبيني صورت مي‌گيرد.


به گزارش خبرنگار فارس از ابركوه، حجت‌الاسلام دخيل عباس زارع‌زاده، پيش از ظهر امروز در جمع شهرداران و اعضاي شوراهاي اسلامي ابركوه و مهردشت اظهار داشت: متأسفانه دو شهرستان حوزه انتخابيه من شامل ابركوه و بافق با وجود تبليغاتي كه در مورد آنها مي‌شود، اين تبليغات بيش از منافعي بود كه نصيب آنها شده و برخي با عينك بدبيني و بدون بررسي به آن پرداخته‌اند.

زارع‌زاده ادامه داد: در ابركوه شاهد ميانگين منفي از لحاظ مهاجرت هستيم و سيل مهاجرت از اين شهرستان رو به افزايش است همچنين شاهد هستيم كه كارخانجاتي مانند كارخانه كاشي كوثر كه شنيده شده در آستانه تعطيلي است، كمتر از نيروي بومي استفاده مي‌كنند.

وي افزود: حوزه انتخابيه من از حوزه‌هاي بزرگي است كه محروميت‌هاي بسياري دارد و بايد بر آناني نفرين فرستاد كه در گذشته مديريت را به گونه‌اي اعمال كردند كه اين محروميت‌ها ايجاد شده و همچنين كساني كه در حال حاضر نيز اين رويه را ادامه مي‌دهند.

زارع‌زاده خاطرنشان كرد: منهاي خط و جناح سياسي از استاندار جديد به عنوان نماينده عالي دولت در استان حمايت مي‌كنم و البته اگر موردي را ببينم تذكر خواهم داد و در پي ايجاد تنش در اين زمينه نيستم.

وي با اشاره به گستردگي حوزه انتخابيه‌اش اظهار داشت: برخي از نمايندگان استان بايد حدود 20 دقيقه وقت صرف بازديد از حوزه خود كنند و من 20 روز وقت بگذارم اما در عين حال از تلاش‌هاي خود براي حل مشكلات دست برنداشته‌ام.

زارع‌زاده خاطرنشان كرد: در طول مدت نمايندگي 160 ملاقات با وزرا و رئيس جمهور داشته‌ام تا انعكاس دهنده مشكلات باشم.

وي افزود: طرح تقسيم حوزه‌هاي انتخابيه استان يزد در دست اقدام است و اميدواريم با تقسيم مناسب اين حوزه‌ها، برخي از مشكلات از جمله مشكل سركشي به شهرستان‌ها كاهش يابد.

اين نماينده در مورد سهم شهرداري‌ها از ارزش افزوده در استان عنوان كرد: اين سهم در مورد برخي شهرستان‌ها بيش از استان است و در حالي كه اين رقم در مورد اين شهرستان‌ها به 40 درصد مي‌رسد و در بقيه شهرستان‌ها زير 10 درصد است.

وي افزود: تلاش داريم با تشكيل صندوقي در مراكز استان‌ها، اين مبالغ از سطح استان به صورت متمركز جمع‌آوري شود و به ميزان محروميت شهرستان‌ها به آنها اختصاص يابد.

زارع‌زاده در موضوع آب و با انتقاد شديد از آب منطقه‌اي يزد نيز اظهار داشت: در حالي كه استان يزد به واسطه كم آبي در حال نابودي است و آب منطقه‌اي به صورت 100 درصد قانونمند عمل مي‌كنند در استان‌هاي همجوار چون كرمان و فارس چنين محدوديتي وجود ندارد.

اين نماينده در مورد خواسته‌هاي برخي از اعضاي شورا براي پيگيري فاضلاب شهري ابركوه اظهار داشت: رويه‌اي كه براي اجراي اين طرح در ابركوه اعمال شد، رويه‌ درستي نبود كه وابسته به بودجه‌هاي دولتي باشد.

وي افزود: در مهريز و بافق به اين نتيجه رسيديم كه چرا بايد آب آماده به صنايع داده شود بنابراين تلاش شد كه طرح فاضلاب شهري توسط صنايع اجرايي شود و آنان آب مورد نظر خود را از اين منبع تأمين كنند كه موفقيت آميز بود.

زارع‌زاده در مورد وجود آثار تاريخي بسياري كه در شهرستان ابركوه بدون استفاده مانده است نيز بيان كرد: كم كاري مسئولان به ويژه مسئولان ميراث فرهنگي عامل اين مسئله است زيرا با وجود آثاري كه در ديگر نقاط استان كمتر نمونه‌اي از آنها وجود دارد هيچ تلاشي براي تبليغ آن و جذب توريسم به اين شهرستان انجام نشده است.

وي در مورد برخي از طرح‌هاي در دست پيگيري خود بيان كرد: جاده اسفندآباد به صفاشهر، ابركوه به مروست و برخي از اقدامات در مورد جاده جرقوييه در دست پيگيري است.

زارع‌زاده افزود: قول راه‌اندازي جاده فراغه در آينده نزديك را نيز گرفته‌ايم و اميدواريم با راه‌اندازي باقي مانده مسير مشكلات اين مسير پرتردد كاهش يابد.

وي با اشاره به برخي از اظهار نظرات در مورد عدم حضور نماينده مردم در ابركوه ادامه داد: در صورت همكاري مسئولان مي‌توان به ميزان بيشتري براي حل مشكلات اين شهرستان تلاش كرد.

انتهاي پيام/2464/ح40

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن