تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819207444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماينده مردم پلدختر در مجلس:توجهي به مناطق محروم در لايحه بودجه ۹۳ نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده مردم پلدختر در مجلس:توجهي به مناطق محروم در لايحه بودجه ۹۳ نشده است
نماينده مردم پلدختر در مجلس شوراي اسلامي گفت: متاسفانه در لايحه بودجه سال ۹۳ استان‌هاي محروم جايگاهي ندارند.


علي كائيدي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، گفت: با توجه به ارائه لايحه بودجه سال 93 به مجلس شوراي اسلامي در موعد مقرر متاسفانه به استاني همچون لرستان كه از استان‌هاي محروم است، توجه ويژه‌اي نشده است، به همين خاطر اين امر باعث شده كه نمايندگان لرستان تصميم به تهديد استعفا بگيرند.

عضو كميسيون بهداشت مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: استان لرستان كه نرم بيكاري آن سه برابر ميانگين كشور است، بايد در اين بودجه توجه بيشتري به آن مي‌شد، اما اين‌گونه نبوده و با توجه به اينكه مطالبه اصلي اين مردم رفع بيكاري و توسعه لرستان است و جز اين لايحه راه ديگري براي توسعه لرستان وجود ندارد، ما تصميم گرفته‌ايم كه ضمن احترام به دولت اگر توجهي به بودجه لرستان نشود، از سمت خود استعفا دهيم.

نماينده مردم پلدختر در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: متاسفانه در لايحه بودجه 93 علاوه بر اينكه رديف‌هاي بودجه ملي ما تقويت نيافته در برخي موارد نيز اين بودجه‌ها در مرز حذف قرار گرفته است.

عضو كميسيون بهداشت مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: به هيچ‌وجه اين اعتبارات نمي‌تواند مشكلي از مشكلات لرستان را حل كند و با اين اعتبارات استان‌هاي محرومي همچون لرستان هيچ‌وقت نمي‌توانند توسعه يابند.

وي افزود: در بودجه سال 93 براي راه‌آهن دورود به خرم‌آباد و خوزستان كه 670 ميليارد تومان اعتبار نياز دارد، 500 ميليون تومان در نظر گرفته شده است كه اين به معني حذف اين پروژه ملي است.

نماينده مردم پلدختر در مجلس شوراي اسلامي گفت:‌ نماينده‌هاي لرستان مجلس در صورتي كه به اين استان توجه نشود از سمت خود استعفا مي‌دهند.

وي افزود: پيشنهاد برخي از نمايندگان اين است كه از 38 هزار ميليارد تومان بودجه عمراني كشور، 8 هزار ميليارد تومان آن را در اختيار دولت و مابقي يعني 30 هزار ميليارد تومان آن را در اختيار 30 استان كشور قرار دهند كه اگر اين‌گونه باشد عدالت رعايت مي‌شود و استان لرستان هم مي‌تواند بخشي از اين محروميت‌ها را جبران كند.

انتهاي پيام/2304/غ30

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن