تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803008498




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لبنيات گران نمي‌شود اختصاص ۳ هزارميليارد ريال براي تثبيت قيمت محصولات لبني


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: لبنيات گران نمي‌شود اختصاص ۳ هزارميليارد ريال براي تثبيت قيمت محصولات لبني
سخنگوي دولت از اختصاص سه هزار ميليارد ريال براي تثبيت قيمت محصولات لبني در جلسه امروز چهارشنبه هيأت دولت خبر داد. انتخاب استاندار قم ، انتخاب رئيس جديد سازمان استاندارد از ديگر خبرهاي امروز سخنگوي دولت است.


به گزارش واحد مركزي خبر، محمدباقر نوبخت در پايان جلسه امروز هيأت دولت در جمع خبرنگاران گفت: با اين مصوبه هر چند كارخانجات لبني ، شير خام را با قيمت بيشتري از دامداران خريداري مي كنند اما براي ارائه به مصرف كننده حق افزايش قيمت را نخواهند داشت زيرا دولت با اختصاص سه هزار ميليارد ريال قيمت را براي مصرف كنندگان تثبيت كرد.

انتخاب استاندار جديد قم

سخنگوي دولت همچنين از انتخاب استاندار جديد قم در جلسه امروز هيأت دولت خبر داد وگفت : در اين جلسه آقاي محمد صادق صالحي منش براي استانداري قم رأي اعتماد گرفت.

وي افزود: با توجه به نقش تعيين كننده مردم متدين قم در نهضت انقلاب اسلامي و همچنين جايگاه ممتاز حوزه هاي علميه و روحانيت مكرم و به ويژه آيات عظام و مراجع تقليد در نظام جمهوري اسلامي ايران ، رييس جمهور تأكيدات خاصي به استاندار منتخب قم داشت.

خانم پيروزبخت به عنوان رئيس سازمان استاندارد پيشنهاد شد

سخنگوي دولت در جمع خبرنگاران گفت: معاون اجرايي رييس جمهور در جلسه امروز هيأت دولت، خانم مهندس نيره پيروزبخت را به عنوان رييس سازمان استاندارد پيشنهاد كرد.

محمدباقر نوبخت افزود: خانم پيروزبخت در آينده نزديك در رأس اين سازمان مهم فعاليت خواهد كرد.

وي تجليل از مقام استاد شهيد آيت الله مفتح را از ديگر موضوعات نشست امروز هيأت وزيران برشمرد و گفت: در همين زمينه پيشنهاد شد در خصوص وحدت بيش از پيش حوزه و دانشگاه كارگروهي ويژه فعال شود.

نوبخت گفت: با توجه به قرار گرفتن در هفته پژوهش و روز وحدت حوزه و دانشگاه از آقايان فرجي دانا و ستاري دعوت كرديم در خصوص اين دو مقوله پاسخگوي سؤالات خبرنگاران باشند.

رويكرد اصلي لايحه بودجه تقويت بازار سرمايه است

سخنگوي دولت گفت: براي اينكه حجم نقدينگي در سال 93 به توليد و سرمايه گذاري معطوف شود رويكرد اصلي لايحه بودجه 93، تقويت بازار سرمايه است.

محمدباقر نوبخت در پاسخ به سؤالي در اين باره كه تأثير لايحه بودجه 93 بر بازار سرمايه چگونه است گفت: بودجه با عنايت به اينكه پيش بيني منابع و مصارف را به همراه دارد يكي از هدفهاي مورد تعقيبش موضوع حجم نقدينگي است.

وي گفت: وجود اينكه بيش از 500 هزار ميليارد تومان نقدينگي در دست بخش خصوصي است براي اينكه هدف دولت در كنترل نرخ تورم اعمال شود بايد حجم نقدينگي به جاي رفتن در بازار ارز ، مسكن و طلا ، به بازار سرمايه معطوف شود.

سخنگوي دولت گفت: در جلسه قبلي هيأت وزيران در خرده فروشي سهام بجاي واگذاري آن به صورت بلوكي تأكيد شد.

وي گفت: هدف ما اين است كه سهام كارخانجات در خصوص سياستهاي اصل 44 قانون اساسي در واسپاري به بخش خصوصي واقعاً به مردم واگذار شود نه اينكه به سمت دستگاههايي كه شبهه دولتي دارد منعطف شود.

سخنگوي دولت در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه تصميم امروز هيأت وزيران براي اختصاص يارانه سه هزار ميليارد ريالي براي تثبيت قيمت محصولات لبني اختصاص به چه محصول لبني دارد؟ گفت: چون همه محصولات لبني بر اساس قيمت شير تعيين مي شود مصوبه دولت به اين موضوع معطوف است. وي گفت: از آنجايي كه دامداران بايد علوفه و نهاده هاي لازم براي توليد شير خام را با قيمت بيشتري دريافت كنند تصميم گرفته شد از آنها در قالب اين يارانه حمايتي صورت گيرد تا همانطور كه دامداران متضرر نشوند مصرف كننده هم مجبور به پرداخت بهاي بيشتر نباشد.

وي گفت: بر اين اساس معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رييس جمهور مكلف شد اين سه هزار ميليارد ريال را براي حمايت از دامداران و توليدكنندگان پرداخت كند كه اين اقدام تا پايان سال آينده ادامه خواهد يافت.

نوبخت گفت: دولت به دنبال افزايش غيرمنطقي و غيرقانوني هيچ يك از اقلام مصرفي مردم نيست و به همين جهت در راستاي كاهش نرخ تورم فشار هزينه را با تقبل پرداخت مابه التفاوتها حفظ مي كند.

وي با اشاره به اينكه دولت در سال آينده بيش از10 واحد درصد كاهش رشد نرخ تورم را هدف گيري كرده است گفت: سياست هاي دولت هم بر همين اساس تنظيم مي شود.

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن