تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803665976




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلوگيري از افزايش قيمت لبنيات


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: جلوگيري از افزايش قيمت لبنيات
سخنگوي دولت در پاسخ به سؤالي در خصوص تخصيص 3 هزار ميليارد ريال براي تثبيت نرخ محصولات لبني توضيح داد: از آنجا كه نرخ محصولات لبني بر اساس قيمت شير خام تعيين مي‌شود، نظر ما اين است كه قيمت شير خام براي مصرف‌كننده افزايش نيابد.

به گزارش فارس، نوبخت افزود: البته دامداران به جهت اينكه علوفه و نهاده‌هاي لازم براي توليد شير خام را با قيمتي بيش از قيمت سال قبل دريافت مي‌كنند، دولت به جاي مكلف كردن آنها به تثبيت قيمت براي عرضه شير با قيمت مناسب به همه مردم يارانه‌اي را در نظر گرفته است.

وي تصريح كرد: دولت 3 هزار ميليارد ريال يارانه براي دامداران و كارخانجات در نظر گرفته تا با با تأمين منابع آن توسط معاونت برنامه‌ريزي رياست جمهوري هم از افزايش قيمت شير و محصولات لبني جلوگيري شود و هم دامداران متضرر نشوند.

نوبخت با بيان اينكه اين يارانه ويژه تا پايان سال 93 پرداخت مي‌شود، تصريح كرد: دولت خواهان افزايش هيچ يك از اقلام مصرفي به طور غيرمنطقي و غيرقانوني نيست و در راستاي كاهش نرخ تورم تصميم به پرداخت ما به‌التفاوت ارز واحدهاي توليدي گرفت.

به گفته سخنگوي دولت، دولت در سال 93 بيش از صد در صد كاهش نرخ تورم را پيگيري كرده و سياست‌ها را بر اساس آن تنظيم خواهد كرد.

سخنگوي دولت همچنين با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه، تصريح كرد: در جلسه امروز به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه تقدير شايسته‌اي از مقام شهيد مفتح به عمل آمد و با عنايت به هفته پژوهش و همزماني اين دو روز مطالبي در اين خصوص مطرح شد.

نوبخت ادامه داد: پيشنهاد شد براي وحدت بيشتر حوزه و دانشگاه كارگروه ويژه‌اي از سوي دولت تعيين شود.

وي با اشاره به سخنان امروز وزير امور خارجه در هيئت دولت اظهار داشت: ظريف در جلسه امروز گزارشي از وضع مذاكرات هسته اي ارائه كرد و اعلام كرد اروپايي ها براي اجراي زودتر از موعد توافقات اعلام آمادگي كردند، اما اگر مجلس طرحي را تصويب كند اجرا مي كنيم.

وي با اعلام اين خبر كه سفرهاي استاني در آينده انجام خواهد شد و نياز به تحقيق و مطالعه بيشتر دارد تصريح كرد: البته در حال حاضر نيز سفرهاي استاني در حال انجام است، مثل سفر رئيس جمهور به عسلويه و بوشهر و سفر من به همدان.

سخنگوي دولت در ادامه و در پاسخ به سوالي درباره نظر نمايندگان مبني بر لزوم ارائه لايحه هدفمندي همراه با لايحه بودجه 93 گفت: ما حتما همه وجوهات قانوني را رعايت مي‌كنيم.

نوبخت در پاسخ به سوال ديگري درخصوص بازگشت افراد دخيل در حوادث سال 88 به كشور اظهار داشت: رويكرد دولت براي حضور ايرانيان خارج از كشور، رويكرد منطقي و در چارچوب قانون است و اگر نيازي به اصلاح قانون باشد هم قطعا اصلاح صورت خواهد گرفت.

وي درباره رفع ممنوع‌الخروج بودن برخي چهره‌هاي اصلاح‌طلب نيز با بيان اينكه اين موضوع مربوط به قوه مجريه نمي‌شود، افزود: از مسئولان ذيربط بپرسد.

نوبخت در بخش ديگري از سخنان خود درخصوص موضوع پرونده كرسنت نيز گفت: براي پيگيري اين پرونده، كارگروهي در دولت تشكيل شده است.

سخنگوي دولت در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درمورد تك نرخي شدن ارز در سال 93 اظهار داشت: در تلاش براي يكسان سازي نرخ ارز در سال آينده هستيم.

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن