تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819172384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرام ناظري براي اجرا كنسرت موسيقي در كرمانشاه قول مساعد داد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: شهرام ناظري" براي اجرا كنسرت موسيقي در كرمانشاه قول مساعد داد
سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمانشاه با اشاره به ديدارش با استاد شهرام ناظري،گفت: استاد ناظري قول مساعد دادند كه در كرمانشاه كنسرت موسيقي اجرا كنند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران كرمانشاه

دكتر ابراهيم رحيمي زنگنه گفت: خوشبختانه نگاه وزير و معاونين وزارتخانه به استان كرمانشاه بسيار مثبت است و تمامي معاونين وزير قول مساعد دادند كه براي ديدار با اصحاب فرهنگ و هنر و آشنايي با ظرفيت هاي استان به كرمانشاه سفر كنند.

وي افزود: همچنين يكي از دستاوردهاي سفر اخير به تهران ديدار با هنرمند برجسته كشور استاد شهرام ناظري بود كه هدف اصلي از اين ديدار اداي احترام به شخصيت اين هنرمند بزرگ كشور بود.

رحيمي زنگنه افزود: در جلسه يك ساعته اي كه در منزل ايشان برگزار شد ضمن تقدير و تشكر از زحمات ايشان در عرصه موسيقي كشور، از وي درخواست كرديم تا در مراسم بزرگداشتي كه براي او و استاد علي اكبر مرداي در استان كرمانشاه برگزار مي شود، شركت كند.

وي افزود: استاد ناظري يكي از نوابغ موسيقي ايران و جهان هستند كه در عرصه موسيقي عرفاني نيز شايد بتوان گفت يگانه دوران خويش هستند كه همواره نسبت به مولانا توجه ويژه اي دارند./س

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن