تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804001285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعضاي هيات اجرايي گفتند آيين‌نامه امضا كرديم تا خودمان بمانيم!


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اعضاي هيات اجرايي گفتند آيين‌نامه امضا كرديم تا خودمان بمانيم!
دبيركل پيشين كميته ملي المپيك با تاكيد بر اينكه تصويب آيين نامه انتخاباتي با هدف ممانعت از ورود همه افراد به عرصه انتخابات مغاير با اصول اساسنامه و منشور المپيك است، گفت: در اين مورد با اعضاي هيات اجرايي صحبت كردم، آنها صراحتا گفتند دوست داشتيم بمانيم به همين دليل اين آيين‌نامه را تصويب كرديم!

امير حسيني در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اينكه آيين‌نامه جديد انتخاباتي كميته ملي المپيك حق شركت در انتخابات را از برخي افراد گرفته و بر اين اساس نفراتي كه كمتر از 6 ماه از عضويت‌شان در هيات رئيسه فدراسيوني گذشته باشد، نمي‎توانند كانديدا شوند، اظهار داشت: اين موضوع با روح اساسنامه و منشور المپيك مغايرت دارد.

وي ادامه داد: به نظر مي‌رسد مسئولان كميته ملي المپيك از قدرتي كه دارند سوء استفاده كرده‌اند و اين خلاف قانون است به خصوص اينكه توسعه اخلاق ورزشي مهمترين هدف تعريف شده در اساسنامه اين كميته است اما كاري كه اعضاي هيات اجرايي انجام داده‌اند و به نوعي براي حضور به حق همه افراد در انتخابات محدوديت ايجاد كرده‌اند، قانوني نيست.

حسيني كه مديريت ورزش گروه سيما را هم در كارنامه خود دارد، تصريح كرد: در رابطه با اين موضوع با برخي اعضاي هيات اجرايي صحبت كردم، آنها صراحتا گفتند دوست داريم بمانيم به همين دليل اين آيين‌نامه را تصويب كرديم؛ حالا اينكه اين حرف را از روي شوخي زده‌اند را نه را نمي‎دانم اما در هر صورت كاري كه آنها انجام داده اند خلاف قانون و سوء استفاده از قدرت محسوب مي‌شود.

دبير كل پيشين كميته ملي المپيك با يادآوري اينكه اساسنامه كميته ملي المپيك چند ماه پيش توسط كميته بين المللي المپيك به تصويب رسيد، خاطر نشان كرد: طبق عرف و آنچه منشور المپيك هم به آن تاكيد دارد مجمع بالاترين مرجع تصميم گيري و تصويب است در حاليكه در اساسنامه جديد اختيارات مجمع خيلي ضعيف شده است و بيشتر قوانين و بندها در جهت تقويت نقش هيات اجرايي است. به نظر مي‎رسد بايد به اين موضوع هم رسيدگي شود.

حسيني اظهارداشت: اعضاي هيات اجرايي با مصوباتي كه در آئين نامه انتخاباتي آورده اند باعث اجحاف در حق ديگران مي‌شوند. بنابراين از وزير ورزش و جوانان مي‌خواهيم به اين موضوع رسيدگي كرده و اجازه ندهند حقي پايمال شود.

وي با يادآوري اينكه بيش از يك سال از زماني كه بايد انتخابات كميته ملي المپيك برگزار مي‎شد گذشته است، اظهار داشت: به نظر مي‌رسد اعضاي هيات اجرايي بدشان نمي‌آيد شرايط به همين صورت دنبال شود و خود همچنان در راس كار باشند.

حسيني در مورد اينكه آئين نامه انتخاباتي در حالي تصويب شده كه افرادي مانند محمو.د مشحون و محمود خسروي‌وفا آن را امضا نكرده‌اند، گفت: به هر حال اعضاي هيات اجرايي 11 نفر هستند و طبيعي است كه در مورد موضوعات مختلف نظرات موافق و مخالفي ارائه شود ضمن اينكه اكثريت آراء يا به نوعي نصف بعلاوه يك راي براي تصويب موضوعي كافي است و آن را قانوني مي‌كند اما نبايد از اين موضوع براي انجام كارهاي خلاف اخلاق استفاده كرد.

رئيس پيشين فدراسيون‌هايي مانند هندبال و شمشيربازي با تاكيد دوباره بر اينكه هيات اجرايي فعلي كميته ملي المپيك در مورد تصويب آيين‌نامه انتخاباتي خلاف اخلاق و قانون عمل كرده، تاكيد كرد: اين هيات اجرايي حتي به منافع كميته ملي المپيك هم پايبند نيست. اين موضوع را پرونده فروش ساختمان گاندي و تصميماتي كه در راستاي آن گرفته شد نشان مي‌‎دهد. در هر صورت آيين‌نامه‌اي هم كه به تصويب رسيده مغاير با اساسنامه فعلي است و اين خلاف عرف است. اعضاي هيات اجرايي از قدرتي كه دارند، سوءاستفاده مي‌كنند.

كد خبر: 2198173

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۷ - ۱۳:۰۴

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن