تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خداوند عزيز و جليل نقل كرده است كه فرمود: هر كار ارزشمندى كه در آن بسم ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819481708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با همكاري معاونت صنايع دستي خراسان‌جنوبينمايشگاه توانمندي‌هاي كانون ناشنوايان شهيد دستغيب بيرجند افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با همكاري معاونت صنايع دستي خراسان‌جنوبينمايشگاه توانمندي‌هاي كانون ناشنوايان شهيد دستغيب بيرجند افتتاح شد
با همكاري معاونت صنايع دستي خراسان‌جنوبي نمايشگاه آثار صنايع دستي و هنري مددجويان كانون ناشنوايان شهيد دستغيب بيرجند در نگارخانه باغ و عمارت رحيم‌آباد گشايش يافت.


به گزارش خبرگزاري فارس از بيرجند، به نقل از روابط عمومي ميراث فرهنگي و صنايع گردشگري خراسان جنوبي، معاون صنايع دستي و هنرهاي سنتي خراسان‌جنوبي اظهارداشت: همكاري و تعامل با دستگاه‌هاي اجرايي استان و سازمان‌ها و تشكل‌هاي مردم نهاد از جمله برنامه‌هاي ترويجي و حمايتي معاونت هنرهاي سنتي و صنايع دستي است كه در اين زمينه فعاليت‌هاي مثبتي صورت پذيرفته است.

امير انواري‌مقدم ادامه داد: همكاري با بخش‌هاي خصوصي و دولتي در برگزاري نمايشگاه‌هاي صنايع دستي و هم‌‌افزايي پتانسيل‌هاي سازماني در راستاي پشتيباني از توليد و آموزش جوامع هدف از اين مقوله است.

وي افزود: نمايشگاه توانمندي‌هاي كانون ناشنوايان شهيد دستغيب بيرجند با همكاري معاونت صنايع دستي استان در محل نگارخانه استاد بهمنيار رخشاني(باغ و عمارت رحيم‌آباد بيرجند) افتتاح شد.

معاون صنايع دستي و هنرهاي سنتي خراسان‌جنوبي ادامه داد: در اين نمايشگاه بالغ بر 100 اثر از آثار صنايع دستي و هنري مددجويان اين كانون در رشته‌هاي معرق چوب، معرق ساقه گندم، انواع رودوزي‌هاي سنتي(سرمه‌دوزي، موج‌دوزي، درويش‌دوزي) انواع دست‌بافته‌هاي داري و گليم‌بافي و انواع بافتني‌هاي سنتي به عرضه و نمايش عموم گذاشته شده است.

انوري‌مقدم يادآور شد: اين نمايشگاه از تاريخ 24 تا 29 آذر‌ماه جاري و به مناسبت شب يلدا برگزار و ساعات بازديد صبح‌ها از ساعت 7 تا 12 و عصرها از ساعت 15 تا 19 اعلام شده است.

انتهاي پيام/22482/ق

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن