تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820229391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهورزان سربازان گمنام نظام سلامت هستند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: "بهورزان "سربازان گمنام "نظام سلامت" هستند
دكتر پيوندي با بيان اينكه بهورزان سربازان گمنام نظام سلامت هستند، گفت: ۲۲۰ بهورز در ۱۳۱ خانه بهداشت مشغول به فعاليت و ارائه خدمت به مردم هستند.


به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران حاضر در محل دكتر، علي اصغر پيوندي رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي امروز ۲۷ آذر در مراسم روز ملي بهورز و روز جهاني داوطلب گفت: بهورزان سربازان گمنام نظام سلامت هستند كه در نظام سلامت با تمام تلاش سعي مي‌كنند افتخارات بزرگي را براي كشور رقم بزنند.

وي با بيان اينكه بهورزان بايد بدانند كه ما در دانشگاه آنها را مي‌بينيم و زحمات آنها را جبران خواهيم كرد، افزود: بايد قدر‌دان زحمات آنها باشيم كه اگر رابطين و بهورزان نبودن ما نمي‌توانستيم به آمارهاي چشمگير افزايش شاخص‌هاي بهداشتي و كاهش مرگ و مير كودكان و زنان باردار برسيم.

وي ادامه داد: رابطين سلامت افرادي هستند كه بدون هيچ چشم داشتي تنها به خاطر حفظ همدردي به ما در افزايش سلامت در جامعه كمك مي‌كنند.

پيوندي با اشاره به اينكه ما در كل كشور ۱۷۰ هزار رابط سلامت داريم، عنوان كرد: در دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي ۲ هزار و ۷۰۰ داوطلب كه بيشتري آنها خانم هستند به ارائه خدمات مي‌پردازند در حال حاضر در كل كشور ۳۰ هزار بهورز در ۱۸ هزار ۷۰ خانه بهداشت مشغول به فعاليت هستند.

پيوندي در بخشي از سخنان خود اظهار كرد: روپوش سفيدان جامعه تنها ۲۵ درصد در حفظ و ايجاد جامعه نقش دارند و بقيه وظايف بر عهده ارگان‌هاي مختلف است كه بايد با همكاري‌هاي بين بخشي بتوانند خدمات سلامت به صد در صد برسانند.

وي تاكيد كرد: دانشگاه علوم پزشكي شهيد بهشتي بالغ بر ۵ ميليون و ۲۰۰ نفر از جمعيت تهران را تحت پوشش قرار مي‌دهند كه ۲۲۰ بهورز در ۱۳۱ خانه بهداشت مربوط به اين دانشگاه مشغول به خدمت هستند.

وي خاطر نشان كرد: اميدواريم شرايطي فراهم شود تا آنچه كه شايسته شماست و در خور حقوق و منزلت شما بهورزان و داوطلبين سلامت است را انجام دهيم.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن