تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819225523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با تخلفات تجاري كتب‌ كمك آموزشي برخورد مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: با تخلفات تجاري كتب‌ كمك آموزشي برخورد مي‌شود
مديركل دفتر انتشارات تكنولوژي آموزشي وزارت آموزش و پرورش از ورود مجراي قانوني اين وزارتخانه به بخش ساماندهي كتاب‌هاي كمك آموزشي خبر داد و گفت: با توجه به تاكيد وزير آموزش و پرورش مقرر شده با تخلفاتي كه جنبه تجاري دارد، برخورد شود.

محمد ناصري در گفت‌وگو با خبرنگار«آموزش و پرورش» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اينكه گام‌هاي خوبي در حوزه كتاب‌هاي كمك آموزشي برداشته شده است، اظهار كرد: همچنان خلاءها و ناهماهنگي‌هايي وجود دارد و اتفاقاتي رخ مي‌دهد كه مصوبه 828 شوراي عالي آموزش و پرورش را خدشه‌دار مي‌كند اما با اين حال امروز بيش از 50 درصد كتاب‌هاي كمك آموزشي مطابق با استانداردهاي آموزش و پرورش توليد مي‌شود.

وي ادامه داد: هر چند ساماندهي بيش از 50 درصدي كتاب‌هاي كمك آموزشي در يك دهه اتفاق خوشايندي است اما نبايد فراموش كرد كه كمتر از 50 درصد كتاب‌هاي بازار نيز غيراستاندارد است.

ناصري از ورود مجراي قانوني آموزش و پرورش به بخش ساماندهي كتاب‌هاي كمك آموزشي خبر داد و گفت: با توجه به تاكيد وزير آموزش و پرورش مقرر شده با تخلفاتي كه جنبه تجاري دارد، برخورد شود.

وي در ادامه تصريح كرد: همان‌گونه كه براي تهيه مواد غذايي كودكان استانداردها را رعايت مي‌كنيم براي تغذيه فكر فرزندان نيز بايد دنبال كتاب‌هاي استاندارد باشيم.

به گفته مديركل دفتر انتشارات تكنولوژي آموزشي وزارت آموزش و پرورش، كتب‌ غيراستاندارد كمك آموزشي موجود در بازار نشر برخلاف برنامه‌هاي سند تحول كه به دنبال تفكر و خلاقيت محوري است حل‌المسايل منتشر مي‌كنند كه با برنامه‌هاي آموزش و پرورش منافات دارد.

انتهاي پيام

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن