تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820102138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صباي قم در انتظار يك برد شيرين است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: صباي قم در انتظار يك برد شيرين است
تيم فوتبال صباي قم در هفته نوزدهم ليگ برتر فوتبال در قم از استقلال تهران پذيرايي مي‌كند.
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، درحالي‌كه دور برگشت ليگ برتر ، از روز پنج‌شنبه وارد هفته چهارم خود مي‌شود جنگ و جدال برخي تيم‌هاي براي قهرماني و صدرنشيني و پيكار برخي ديگر براي فرار از منطقه قرمز و خطر جدول در جريان است.

روز جمعه در قم صبا با غروري جريحه‌دار شده برابر استقلال قرار مي‌گيرد. شايد صبا اين روزها حال و روز خوبي نداشته باشد و اوضاع براي اين تيم بر وفق مراد نباشد اما بي‌شك در اردوي آبي ها هم همه چيز عالي نيست و اين تيم هم آن نمايش دل پذير هميشگي را ندارد.

تجربه مي‌گويد كه در اين ليگ هيچ تيمي ضعيف نيست. چه بسا همين استقلال كه داعيه قهرماني در ليگ برتر را دارد در تهران استقلال را متوقف كرد و نتايجي از اين دست ، نشان مي‌دهد كه وضعيت تيم ها در جدول رده‌بندي در نتايج بازي ها تأثير چنداني ندارد.

صبا ممكن است مشكلات فراواني داشته باشد و درست است كه هفته‌هاست رنگ پيروزي را نديده اما ديگر همه مي‌دانند كه صبا هميشه براي تيم‌هاي بزرگ در قم دردسر درست مي‌كند.

استقلال سال گذشته درحالي‌كه در اوج بود و در نهايت قهرمان هم شد به زحمت و با لطف يدالله جهانبازي در قم با يك پنالتي ، مساوي گرفت و با اين شرايط پرواضح است كه دسترسي صبا به نتيجه لازم در قم در مسابقه روز جمعه ، نسبت به فصل گذشته به مراتب آسان تر است.

شايد صبا وقتي در روز 29 شهريور در ورزشگاه يادگار امام قم، راه‌آهن سورينت را دو بر يك شكست داد فكر آن را هم نمي‌كرد كه حداقل تا سه ماه رنگ پيروزي را نبيند. بازي صبا و راه‌آهن از هفته دهم ليگ برتر بود و از آن هفته تا كنون ، صبا در 9 بازي رسمي شامل 8 بازي ليگ برتر و يك مسابقه جام حذفي پيروز نشده است.

با تمام اين احوال ، صبا در بازي روز جمعه مقابل استقلال نه تنها از پيش ناكام نيست بلكه فرصت خيلي خوبي دارد تا با نيروي انگيزشي با هدف فرار از محدوده سقوط‌، كار شاگردان قلعه‌نويي را در قم يكسره كند.

اين تيم گرچه در اين بازي اكبر صادقي را در ميانه ميدان ندارد اما اين دليل نمي‌شود نسبت به توانايي ساير بازيكنان صبا ايمان نداشته باشيم. جمعه مي‌تواند روز خوب صبا باشد و با يك پيروزي شيرين در مقابل تيمي كه باخت فصل قبل را هنوز به صبا بدهكار است،مرهمي بر زخم هفته‌هاي اخير باشد.

صبا بايد اميدوار باشد بازي روز جمعه يك جهانبازي ديگر همچون بازي فصل گذشته و همچون بازي‌هاي اخير نداشته باشد.

سوت ها و پرچم‌هايي كه در هفته‌هاي اخير صبا را به جايگاهي رسانده كه واقعاً حقش نيست. اميد به روزي كه هم شانس يار صبا باشد و هم عدالت تا شايستگي‌هاي واقعي صبا نمايانده شود .

صبا بايد غيرتمند تر باشد و بايد پاسخي كوبنده به زخم‌زبان‌هايي كه دوست و دشمن به اين تيم مي‌زنند بدهد و نشان دهد اگر در بين تيم‌هاي پايين جدول است حداقل بخشي از دلايلش به اتفاقات و سوت ها و بدشانسي ها مربوط بوده است.

بازي صبا و استقلال‌، تقابل دو استقلالي سابق بر خلاف بازي رفت كه تقابل مربيان پرسپوليس بود ، از ساعت 15 روز جمعه در ورزشگاه يادگار امام قم برگزار مي‌شود.

پيروزي صبا در اين بازي رويا نيست و بيش از آن چه فكر مي‌كنيم به صبا نزديك است البته با چاشني خودباوري.به اميد حمايت تماشاگران قمي از صبا و اين كه رضا عنايتي در پايان اين بازي نگويد : بازي خوبي بود براي ما كه مهمان بوديم!/س

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن