تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820141703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربي بسكتبال سولن بهشت هيركان گرگان:برد شيريني را كسب كرديم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرمربي بسكتبال سولن بهشت هيركان گرگان:برد شيريني را كسب كرديم
سرمربي تيم بسكتبال سولن بهشت هيركان گرگان گفت: امروز توانستيم تيمي كه در اين دوره از مسابقات هيچ شكستي را در كارنامه‎اش نداشت شكست دهيم و به اعتقاد من امروز برد شيريني را كسب كرديم.


به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، محمد ايزدپناه امشب پس از پيروزي برابر نفت آبادان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نفت آبادان يكي از تيم‎هاي بسيار قدرتمند اين دوره از مسابقات است و كادر اين تيم نزديك به هفت سال است كه با هم كار مي‎كنند ولي خدا را شكر توانستيم آنها را شكست دهيم.

وي ادامه داد: دستور كار ما در ابتدا به اين صورت بود كه در ابتدا با دفاع جلوي حملات آنها را بگيريم چون خيلي خوب ضد حمله انجام مي‎دهند و امروز هم بارها اين تكنيك را استفاده كردند.

ايزدپناه تاكيد كرد: به هر حال بچه‎ها امروز خيلي خوب كار كردند و به توصيه‎ها به دقت عمل كردند و امروز توانستيم تيمي كه در اين دوره از مسابقات هيچ شكستي را در كارنامه‎اش نداشت شكست دهيم و اين براي تيم يك موفقيت خوبي است و به اعتقاد من امروز برد شيريني را كسب كرديم.

سرمربي تيم بسكتبال سولن بهشت هيركان گرگان در خصوص اشتباهات زياد امروز شاگردانش گفت: به هر حال وقتي فشار در خط دفاعي زياد مي‎شود اين اشتباهات يك مسئله طبيعي است.

ايزدپناه بيان كرد: بزرگترين اشتباهات بچه‎ها امروز بر روي توپ‎هاي دوم و ريباندها بد عمل كرديم و اين باعث شد كه نتوانيم با اختلاف بيشتري اين تيم را شكست دهيم.

به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، تيم بسكتبال سولن بهشت هيركان گرگان از هفته هشتم ليگ دسته يك بسكتبال باشگاه‎هاي كشور عصر امروز در خانه برابر نفت آبادان به ميدان رفت كه در يك رقابت نزديك و در پنج كوارتر نفس‎گير توانست ميهمان خود را با نتيجه 69 بر 68 شكست دهد.

تيم بسكتبال سولن بهشت هيركان گرگان و تيم بسكتبال نفت آبادان در حال حاضر با كسب 15 امتياز در به ترتيب در جايگاه اول و دوم جدول رده‎بندي قرار دارند و دليل برتري سولن تفاضل گل بهتر اين تيم است.

انتهاي پيام/83004/ت30

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن