تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803979793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار ياسوج خبر دادافتتاح فاز اول پارك غدير ياسوج پايان خرداد ماه 93


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: شهردار ياسوج خبر دادافتتاح فاز اول پارك غدير ياسوج پايان خرداد ماه 93
شهردار ياسوج از افتتاح فاز اول پارك غدير مركز استان كهگيلويه و بويراحمد تا پايان خردادماه 93 خبر داد.


محمدعلي جاويد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ياسوج به اجراي پروژه پارك غدير اشاره كرد و گفت: محوطه اختصاص يافته به پارك در سنوات گذشته يك جايگاه بسيار متراكم از نخاله‌هاي ساختماني بوده كه معارضات اجتماعي نيز داشت.

شهردار ياسوج در ادامه با تاكيد بر اين‌كه كلنگ پارك غدير در روز عيد غدير به زمين‌زده شد، گفت: قريب به 36 متر مكعب عمليات خاكبرداري پارك صورت گرفته و 12 متر مكعب ديگر خاكريزي انجام شده است.

اين مسئول خدمات شهري ادامه داد: در عمليات خاكبرداري از پارك غدير تاكنون بيش‌از 150 ميليون تومان اعتبار هزينه شده كه اين پارك تفريحي رفاهي با 14 هكتار زيربنا و دو كيلومتر از لحاظ طولي و متوسط 70 متر عرض در حال اقدام است.

جاويد با تأكيد بر اينكه در فاز اول پارك عمليات درخت‌كاري و جمن‌كاري آن نيز اجرا مي‌شود، متذكر شد: قريب به 20 هزار اصل درخت از ماه آينده شروع و اجرا مي‌شود كه به علت فصل سرما و شرايط ويژه چمن‌كاري پارك به اول سال آينده موكول مي‌شود.

اين مسئول از افتتاح فاز اول پارك غدير در خردادماه سال 93 خبر داد و گفت: پروژه چند منظوره بوده كه انتظار مي‌رود آب منطقه‌اي نسبت به اجراي طرح حايل بين پروژه و رودخانه از محل اعتبارات اين سازمان برنامه را اجرا كند تا مشكلي در خصوص وجود نداشته باشد.

شهردار ياسوج با تأكيد بر اينكه عمليات جدول‌كشي و ابنيه آن به مناقصه گذاشته شده است و اقدامات قانوني لازم نسبت به كار تاسيساتي آن صورت گرفته است، گفت: از ابتداي پروژه تا كنون از اعتبارات داخلي شهرداري براي اجراي طرح استفاده شده است.

جاويد از ادامه فاز دوم طرح اشاره كرد و گفت: در فاز دوم ديگر اقدامات و برنامه‌هاي طراحي شده اجرا مي‌شود كه انتظار مي‌رود در افقي روشن طرح به صورت كامل افتتاح شود.

اين مسئول اشاره‌اي به ساماندهي پارك ولايت ياسوج كرد و گفت: با هماهنگي شوراي اسلامي شهر ساماندهي پارك ولايت را در دستور كار قرار داديم از اين‌رو زيباسازي از مقوله‌هاي بسيار مهم و با اهميت در هر شهري است كه با 16 هكتار زيربنا تاكنون عمليات خاكبرداري آن قريب به 11 ميليارد ريال اعتبار را در برگرفته است.

شهردار ياسوج تصريح كرد: مجموعه خدمات شهري در خصوص پارك ولايت در راستاي مشاركت و ارائه طرح جهت ساماندهي آن فراخوان عمومي اين طرح از طريق رسانه‌ها اطلاع‌رساني شده كه به پنج طرح برگزيده در اين خصوص جوايز نفيسي اهداء مي‌شود.

وي ادامه داد: هدف از به مناقصه گذاشتن طرح اين بوده تا كار علمي و به روز تهيه شود؛ از اين‌رو از دانشگاهيان نخبگان و محققان تقاضا داريم كه با شركت در فراخوان طرح‌هاي خوبي ارائه دهند كه به برگزيدگان طرح جوايزي اهداء مي‌شود.

جاويد تاكيد كرد: با توجه به اين‌كه اجراي پروژه پارك ولايت از پروژه‌هاي استاني محسوب مي‌شود انتظار مي‌رود دستگاه‌هاي اجرايي از محل تملك دارايي‌ اعتباراتي در راستاي اجرا و تكميل طرح ارائه دهند.

انتهاي پيام/82011/ذ30

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن