تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813432182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پويايي در حمل و نقل با تامين ايمني و سرعت عمل در كار ممكن مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پويايي در حمل و نقل با تامين ايمني و سرعت عمل در كار ممكن مي شود
قزوين- خبرگزاري مهر: معاون عمراني استانداري قزوين گفت: براي پويا شدن سيتم حمل و نقل كالا و بار در استان نيازمند ايمن شدن جاده ها، نوسازي ناوگان و افزايش سرعت عمل در جابجايي هستيم.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر حبيبي معاون عمراني استانداري قزوين عصر سه شنبه در مراسم افتتاح خانه حمل و نقل قزوين گفت: براي عبور از بوروكراسي اداري و تسهيل در امور نيازمند كاهش مسئوليت هاي دولتي هستيم كه در اين راستا راه اندازي خانه حمل و نقل زمينه روان سازي كارها در اين حوزه را بخوبي فراهم خواهد كرد.

وي افزود: پويايي حمل و نقل به ايمني جاده ها و سرعت عمل در جابجايي كالا بستگي كامل دارد كه در كنار ساخت بزرگراه، روكش آسفالت، تعمير و خط كشي جاده و نصب علائم بايد نسبت به نوسازي ناوگان حمل و نقل نيز اقدام جدي كنيم.

مسئوليت رانندگان در حفظ جان و مال مردم سنگين است

معاون عمراني استانداري قزوين تصريح كرد: رانندگان و فعالان عرصه حمل و نقل در حفظ مال و جان مردم به عنوان امانتي گرانبها رسالت و مسئوليت سنگيني دارند لذا كمك به حل مشكلات و تامين رفاه آنها مي تواند انگيزه خدمت رساني را بالا ببرد.

وي اضافه كرد: براي اجراي اين مسئوليت سنگين بايد امنيت جاده اي در اوج و ناوگان حمل و نقل نيز جوان باشد كه اين كار با نوسازي و تامين اعتبارات و ورود خودروهاي نو محقق مي شود.

حبيبي يادآورشد: انسان، جاده و خودرو سه عامل مهم در تامين سلامت انسان است كه براي هر بخش بايد برنامه ريزي مدوني داشته باشيم تا حوادث به حداقل برسد.

اين مسئول گفت: خانه حمل و نقل و شوراهاي حمل و نقل ظرفيت خوبي براي تسهيل در ترافيك و حمل و نقل كالا و بار هستند كه بايد از آن بخوبي استفاده شود.

وي اظهارداشت: بخش خصوصي نقش مهمي در شكوفايي و اقتصاد كشور دارد لذا بايد ضمن واگذاري برخي از امور به آنها از سرمايه ها، نيروي انساني مجرب و توان تخصصي بخش خصوصي و مردم براي تسريع در امور بخوبي استفاده كنيم.

كد خبر: 2197831

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۶ - ۱۸:۲۶

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن