تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802449286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوبخت خبر داداجراي توافق ژنو از ماه آينده/ تيم مذاكره‌كننده مورد اعتماد رهبري است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نوبخت خبر داداجراي توافق ژنو از ماه آينده/ تيم مذاكره‌كننده مورد اعتماد رهبري است
معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور با بيان اينكه اجراي توافق ژنو از ماه آينده اجرايي مي‌شود، گفت: رهبر معظم انقلاب تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي را فرزندان نظام معرفي كردند، پس هيچ كس حق ندارد از مواضع رهبري جلوتر بيفتد.


به گزارش خبرگزاري فارس از تويسركان، محمد‌باقر نوبخت عصر امروز در همايش سالگرد شهادت آيت الله مفتح در تويسركان به تشريح روند اقدامات مكاتب در غرب و شرق براي جلوگيري از مذهب در جهان پرداخت، اظهار كرد: با بنيان‌گذاري انقلاب اسلامي ايران با محوريت دين مبين اسلام به رهبري امام خميني(ره) قدرت پوشالي ابرقدرت‌ شرق و غرب فرو ريخت.

وي با اشاره به تلاش ابرقدرت‌هاي جهان براي براندازي انقلاب اسلامي گفت: گام نخست آن‌ها برنامه‌ريزي براي از ميدان برداشتن مغزهاي متفكر كشور بود.

معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور ادامه داد: استكبار و دست‌نشانده‌هاي آن ترور شخصيت‌هاي بزرگي نظير شهيد آيت‌الله مفتح، شهيد مطهري، شهيد بهشتي و ... را در دستور كار قرار دادند.

وي بيان كرد: شهيد مفتح به عنوان مغز متفكر حوزه علميه براي ايجاد پيوند نهاد مقدس حوزه و دانشگاه پا به مراكز علمي گذاشت و دشمن وقتي ديد افرادي مانند اين شهيد تأثير زيادي در تنومندي نهال انقلاب دارد او را به شهادت رساند.

نوبخت تاكيد كرد: استكبار پس از شكست‌هاي مكرر هشت سال جنگ را بر ايران تحميل كرد اما با ايستادگي ملت بزرگ و ولايي ايران شكست خورد.

وي با بيان اينكه افكار و ترفندهاي شوم دشمنان عليه ما به شكست و ذلت منجر شد، بيان كرد: امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در جهان در اقتدار و عزت قرار دارد.

معاون برنامه‌ريزي و نظارت رئيس جمهور در ادامه با اشاره به حمايت مقام معظم رهبري از تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي ايران در ژنو، گفت: رهبر معظم انقلاب تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي را فرزندان نظام و كشور معرفي كردند، پس هيچ كس حق ندارد از مواضع رهبري جلوتر بيفتد.

وي با بيان اينكه محور عملي شدن توافقنامه هسته‌اي، مكتوبات موجود در معاهده ژنو است، گفت: حركات و سخنان دشمنان ما مانند رژيم منحوس اسرائيل، در مورد اين مذاكرات ملاك كار نيست.

نوبخت با بيان اينكه توافق ژنو از ماه آينده اجرايي مي‌شود، در ادامه ابراز داشت: بايد در كنار هم در راستاي اقتدار ايران اسلامي تلاش كنيم.

وي با اشاره به اينكه امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مقتدرتر از همه زمان در همه ابعاد خودنمايي مي‌كند، تاكيد كرد: همه وظيفه داريم براي اعتلاي ايران اسلامي با وحدت و همدلي فرصت‌ها را غنيمت شمرده و در اين راستا گام برداريم.

معاون برنامه‌ريزي و نظارت رئيس جمهور در پايان توكل به خدا، توسل به اهل بيت(ع) و تبعيت بي‌چون و چرا از ولايت فقيه را راه پيروزي ملت ايران دانست و تاكيد كرد: شكست استكبار با وحدت و ايستادگي ملت ايران امكان‌پذير شد پس بايد با همدلي و تعامل در برابر نظام سلطه ايستادگي كنيم.

انتهاي پيام/89010/ت40

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن