تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818727840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس اداره كل استاندارد آذربايجان‌غربي:مبحث استاندارد متضمن امنيت و آسايش مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس اداره كل استاندارد آذربايجان‌غربي:مبحث استاندارد متضمن امنيت و آسايش مردم است
رئيس اداره كل استاندارد آذربايجان‌غربي گفت: رعايت مولفه‌هاي مورد بحث در مقوله استاندارد منجر به آسايش و امنيت اقشار مختلف مردم مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از اروميه، منصور جلاير ظهر امروز در سمينار آشنايي با استانداردهاي ملي و بين‌المللي كه در سالن اجتماعات اداره كل استاندارد استان ترتيب يافت، اظهار داشت: مبحث استاندارد و فاكتورهاي موثر در آن بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد، زيرا آسايش، امنيت و رفاه اجتماعي در گروي آن است.

وي بر لزوم استفاده از ظرفيت‌هاي نهفته در بخش خصوصي تاكيد كرد و ادامه داد: براي اينكه ارتقاي كيفي توليدات، خدمات، كالاها، محصولات و مصنوعات را شاهد شويم، لازم است تلاش‌گران عرصه دولت و بخش خصوصي از نزديك و با قرار گرفتن در كنار يكديگر فعاليت كنند.

جلاير با اشاره به اينكه خالق جهان هستي براي برقراري نظام خلقت در اين عالم هستي براي هر شيء حد، مقدار و اندازه‌اي را تعيين كرده است، بيان داشت: استاندارد را نبايد پديد تازه و امري جديد و ابتكار انسان بدانيم، زيرا مفهوم وسيع آن را در جهان آفرينش به وضوح شاهد بوده و مي‌بينيم هر چيزي در جايگاه شايسته خود قرار دارد.

رئيس اداره كل استاندارد آذربايجان‌غربي بيان داشت: انسان از طريق درك و اقتباس از عالم طبيعت و پيروي از خالق بي‌همتا مي‌تواند به يك درك حقيقي از مفهوم استاندارد رسيده و آن را در جاي جاي زندگي، فعاليت‌هاي اجتماعي و اقتصادي خود متبلور كند.

وي بر لزوم استفاده از ظرفيت‌هاي نهفته در بخش خصوصي بيان داشت: محصولات و مصنوعات مختلف مورد مصرف ابناي بشر بوده و بايد از بهترين كيفيت و كميت برخوردار شود كه براي محقق كردن اين موضوع لازم است از كارشناسان، متخصصان و شركت‌هاي بخش خصوصي حداكثر استفاده را به عمل آورد.

انتهاي پيام/61002/ل30

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن