تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819182669




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حزب اسلامي كار همايش بزرگداشت نلسون ماندلا برگزار مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: حزب اسلامي كار همايش بزرگداشت نلسون ماندلا برگزار مي‌كند
سخنگوي حزب اسلامي كار گفت: مقرر شده است در صورت امكان و فراهم شدن شرايط، سازمان دانشجويي حزب همايشي جهت بزرگداشت نلسون ماندلا رهبر فقيد آفريقاي جنوبي، برگزار كند تا سجاياي اخلاقي و سياسي وي مورد بحث و بررسي قرار گيرد.

محمد نيشابوري سخنگوي حزب اسلامي كار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره جلسه روز گذشته حزب متبوعش گفت: در اين جلسه به بحث و بررسي اخبار روز كشور و موضوعاتي همچون بدهي بابك زنجاني به وزارت نفت و سفر هيئت پارلماني اروپا به ايران، پرداخته شد.

وي با اشاره به اينكه در اين جلسه شهربانو اماني مشاور معصومه ابتكار به عنوان مهمان حاضر و در خصوص آلودگي هوا، خاك و آب در كشور توضيحاتي را مطرح كرد،ادامه داد: اماني از احزاب و گروه‌هاي سياسي خواست تنها به مباحث سياسي نپردازند و از ظرفيت خود استفاده كرده و در كنار NGO ها و انجمن‌هاي مردم نهاد، نسبت به وضعيت موجود آب و هوا و محيط زيست كشور هم حساس باشند.

نيشايوري افزود: مقرر شد مطالب مطرح شده در جلسه شوراي ، به سازمان سبز كه همان سازمان حمايت از محيط زيست پاك و سالم است، ارجاع داده شود.

سخنگوي حزب اسلامي كار با بيان اينكه جلسه كميته سياسي حزب نيز تشكيل شد، گفت:در اين جلسه مقرر شد كه در صورت امكان و فراهم شدن شرايط، سازمان دانشجويي حزب همايشي جهت بزرگداشت "نلسون ماندلا" رهبر فقيد آفريقاي جنوبي، برگزار كند تا سجاياي اخلاقي و سياسي وي مورد بحث و بررسي قرار گيرد.

وي اضافه كرد: در تلاشيم تا از سفير آفريقاي جنوبي و همچنين سفير اسبق ايران در آفريقاي جنوبي كه ارتباط نزديكي با "نلسون ماندلا" در زمان رياست‌جمهوري و بعد از آن داشته‌اند، به عنوان مهمان در اين همايش دعوت كنيم.

كد خبر: 2197661

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۶ - ۱۵:۰۵

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن