تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801631056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيش‏‌بيني گارتنر درباره آينده راهكارهاي هوشمندي تجاري


واضح آرشیو وب فارسی:همکاران سیستم: پيش‏‌بيني گارتنر درباره آينده راهكارهاي هوشمندي تجاري


همكاران سيستم- شركت پژوهشي گارتنر پيش‌‏بيني كرده است راهكارهاي هوشمندي تجاري تا سال ۲۰۱۷ همچنان در كانون توجه متصديان آي تي سازمان‏‌ها و كسب و كار‌ها قرار خواهد داشت.
به گزارش وب‌سايت gartner، تحليل‏گران گارتنر پيش‌‏بيني كرده‌‏اند متصديان اطلاعاتي و آي تي سازمان‏‌ها و شركت‏‌ها تا سال ۲۰۱۷ همچنان به تمركز خود بر روي تحليل‏گر‌ها و راهكارهاي هوشمندي تجاري ادامه خواهند داد. پژوهشگران اين شركت گفته‏‌اند شركت‏‌هايي كه در حوزه‌‏هايي مثل بازاريابي، فروش، مديريت زنجيره تامين، مشاغل توليدي، مهندسي، مديريت مخاطره، امور مالي و منابع انساني فعاليت مي‌‏كنند، به اهميت تصميم‌‏گيري‏‌هاي مبتني بر داده‏‌ها و حقايق واقف هستند.
گارتنر انتظار دارد تا سال ۲۰۱۵ بخش زيادي از فروشندگان راهكارهاي هوشمندي تجاري عرضه ابزارهاي كشف داده را در اولويت قرار خواهند داد و پلت‏فرم‏‌هاي هوشمندي تجاري خود را از حالت گزارش‌‏محور به حالت تحليل‏‌محور تبديل خواهند كرد. بر اساس برآورد‌ها در حال حاضر فقط ۳۰ درصد از كاركنان كسب و كار‌ها دسترسي مستقيمي به راهكارهاي هوشمندي تجاري دارند، اما در نتيجه اين روند بر تعداد اين افراد نيز افزوده خواهد شد.
پژوهشگران همچنين پيش‌‏بيني كرده‏‌اند كه تا سال ۲۰۱۷ حدود ۵۰ درصد از تحليل‏‌هاي صورت‏‌گرفته توسط اين راهكار‌ها بر روي جريان داده‏‌هاي رويدادمداري انجام خواهد گرفت كه توسط دستگاه‏‌ها، ابزار‌ها، نرم‏‌افزار‌ها و يا انسان‏‌ها توليد شده‌‏اند. يكي ديگر از روندهايي كه در اين زمينه براي سال ۲۰۱۷ پيش‎‏بيني شده است اين است كه تا آن زمان نرم‏‌افزارهاي تحليلي عرضه‏‌شده از سوي فروشندگان نرم‏‌افزار‌ها از نرم‏‌افزارهاي تحليلي عرضه‏‌شده از سوي عرضه‌‏كنندگان خدمات قابل تفكيك نخواهد بود. گسترش استفاده از فناوري‏‌هاي پردازش ابري مهم‌ترين دليل شدت گرفتن اين روند اعلام شده است.
بر اساس اين گزارش، پيش‌‏بيني گارتنر نشان مي‌‏دهد عليرغم افزايش علاقه به استفاده از راهكارهاي هوشمندي تجاري، سردرگمي‏‌هايي كه در زمينه مزاياي واقعي داده‏‌هاي كلان در بين كسب و كار‌ها وجود دارد سرمايه‏‌گذاري در اين بخش‏‌ها را با محدوديت‏‌هايي مواجه مي‌‏كند. پژوهش‌‏هاي جديد اين شركت نشان داده است فقط ۳۰ درصد از سازمان‏‌ها در زمينه داده‏‌هاي كلان سرمايه‌گذاري كرده‌‏اند كه از اين ميان فقط يك چهارم (۸ درصد كل سازمان‏‌ها) اين فناوري را در بخش توليد به كار مي‌‏گيرند.

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همکاران سیستم]
[مشاهده در: www.systemgroup.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن