تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819802739




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت تراكتورسازي به صدر جدول در گروه پيروزي بر سپاهانعبور از قرمزهاي پايتخت با قرباني كردن قناري‌هاي زنده‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بازگشت تراكتورسازي به صدر جدول در گروه پيروزي بر سپاهانعبور از قرمزهاي پايتخت با قرباني كردن قناري‌هاي زنده‌رود
بازگشت تيم تراكتورسازي به صدر جدول در گروي پيروزي بر تيم سپاهان اصفهان است.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، در هفته چهارم دور برگشت ليگ برتر فوتبال كشور تيم تراكتورسازي در تبريز ميزبان تيم سپاهان اصفهان است.

اين پنجمين بازي متوالي تراكتورسازي در تبريز است عملكرد تراكتورسازي در چهار بازي قبلي دو پيروزي و دو تساوي بوده و 8 امتياز از 12 امتياز ممكن را به دست آورده است. تراكتورسازي به لطف همين بازي‌هاي متوالي در تبريز به صدر جدول صعود كرد، اما گل دقيقه 90 هفته گذشته ذوب آهن به تراكتورسازي و تساوي دو بر دو در اين بازي تراكتورسازي را بعد از دو هفته اولي در ليگ به رده دوم فرستاد.

آمار بازي‌هاي خانگي تراكتورسازي تبريز: سه برد در 9 بازي خانگي

تراكتورسازي به همراه پرسپوليس تهران تنها تيم‌هايي هستند كه در بازي‌هاي خانگي خود شكست نخورده اند. اما تساوي‌هاي زياد تراكتورسازي در خانه معضلي بزرگ براي اين تيم شده است. تراكتورسازي در 9 بازيي كه ميزبان بوده فقط سه پيروزي برابر سايپاي كرج، نفت تهران و پرسپوليس تهران به دست آورده است و در شش بازي برابر تيم‌هاي مس كرمان، ملوان بندرانزلي، استقلال تهران، فولاد خوزستان، گسترش فولاد تبريز و ذوب آهن اصفهان مساوي كرده است.

برد تراكتورسازي تبريز مقابل فولاد در هفته دوم دور برگشت به ميزباني تيم آبي پوش تبريز بوده است. هر سه برد تراكتورسازي در خانه برابر حريفان خود تنها با يك گل شكل گرفته است تا بهترين خط حمله ليگ برتر فوتبال كشور در خانه عملكرد مطلوبي نداشته باشد.

به نظر مي‌رسد فشار تماشاگر و استرس موجود بين بازيكنان تيم تراكتورسازي يكي از دلايل تساوي‌هاي اين تيم و پيروزي‌هاي كم گل شاگردان جلالي در تبريز است.

آمار بازي‌هاي خارج از خانه سپاهان: 14 امتياز در 9 بازي

تيم سپاهان اصفهان در 9 بازي خارج از خانه خود سه پيروزي و 5 تساوي كسب كرده و از 27 امتياز ممكن 14 امتياز به دست آورده است.

سپاهاني‌ها در بازي‌هاي خارج از خانه خود برابر استقلال تهران، استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان به پيروزي رسيده و برابر تيم‌هاي گسترش فولاد تبريز، سايپاي كرج، داماش گيلان، نفت تهران و فولاد خوزستان به تساوي دست يافته است. جالب اينكه تنها باخت سپاهان در بازي خارج از اصفهان مقابل فجر سپاسي در شيراز بوده است.

البته سپاهاني‌هاي با وجود كارنامه قابل قبول در بازي‌هاي خارج از خانه، در هفت هفته گذشته بردي را نداشته و از جمع تيم‌هاي مدعي قهرماني تا حدودي جدا شده است. تنها شانس سپاهان براي بازگشت به صف مدعيان كسب سه امتياز از تراكتورسازي در تبريز است و بازيكنان اين تيم نيز به اين موضوع اعتراف كرده‌اند.

سابقه بازي تراكتورسازي با سپاهان در ليگ برتر

تراكتورسازي تبريز با سپاهان اصفهان در ليگ برتر 11 بار به مصاف هم رفته‌اند.

در نخستين دوره ليگ برتر در سال 80 بازي دو تيم در تبريز با تساوي بدون گل همراه بود اما در اصفهان تراكتورسازي با گل ناصر فرشباف سپاهان را شكست داد. تراكتورسازي در آن سال در 26 بازي دو پيروزي كسب كرد كه يكي مقابل سپاهان بود.

در فصل 89-88 بازي دو تيم در تبريز با تساوي بدون گل خاتمه يافته اما در اصفهان سپاهان 3 بر 1 تراكتور سازي را شكست داد.

در ليگ دهم هر دو بازي به سود تيم سپاهان به اتمام رسيد. در ليگ يازدهم نيز بازي رفت دو تيم در اصفهان با نتيجه دو بر يك به سود سپاهان خاتمه يافت اما در بازي برگشت تراكتور سازي با گل توزي رودريگو سپاهان را شكست داد.

بازي رفت دو تيم سال گذشته در اصفهان نيز با برتري 4 بر يك تراكتور سازان خاتمه يافت. در بازي برگشت نيز سپاهان اصفهان 3 بر 1 تراكتورسازي را در تبريز مغلوب كرد كه اين آخرين شكست خانگي تراكتورسازي در ليگ برتر است.

بازي رفت امسال دو تيم در اصفهان با گل علي كريمي از نقطه پنالتي به سود تيم تراكتورسازي به اتمام رسيد.

در مجموع تيم تراكتورسازي چهار بار و سپاهان پنج بار در ليگ برتر مقابل هم به برتري دست يافته و دو بازي نيز مساوي شده است.

در پايان هفته هجدهم ليگ برتر فوتبال كشور تيم تراكتورسازي تبريز با 33 امتياز و با تفاضل گل ضعيف تر نسبت به پرسپوليس در رده دوم قرار گرفته است و سپاهان نيز با 27 امتياز در مكان ششم جدول جاي گرفته است.

سپاهان اصفهان در بازي قبلي خود در تبريز مقابل گسترش فولاد به سختي و در دقيقه 92 گل تساوي را به ثمر رسانده و از شكست گريخت.

بازي تيم‌هاي تراكتورسازي تبريز با سپاهان اصفهان ساعت 15 روز جمعه 29 آذر در ورزشگاه يادگار امام تبريز برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام/60002/ع30

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن