تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803020465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديران دفاتر تبليغات اسلامي كشور مهندسان فرهنگي هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مديران دفاتر تبليغات اسلامي كشور مهندسان فرهنگي هستند
اراك – خبرگزاري مهر: مديركل امور مبلغين و مساجد سازمان تبليغات اسلامي كشور با بيان اينكه مديران دفاتر تبليغات اسلامي كشور مهندسان فرهنگي هستند گفت: مديران دفاتر و نمايندگي هاي سازمان تبليات اسلامي بايد با طراحي فكر و ايده در حوزه فرهنگ ديني موجبات رشد و بالندگي اين حوزه را فراهم كنند.

به گزارش خبرنگار مهر،حجت‌الاسلام حسن رقيمي صبح روز سه شنبه با بيان اين مطلب در نشست مشترك با مديركل تبليغات اسلامي استان مركزي و مديران شهرستاني اين اداره كل افزود: مديران دفاتر و نمايندگي هاي سازمان تبليات اسلامي در كشور بايد با طراحي فكر و ايده در حوزه فرهنگ ديني موجبات رشد و بالندگي اين حوزه را فراهم كنند.

وي با اشاره به وجود بيش از 200 هزار شبكه و فرد تاثير گذار فرهنگي زير مجموعه سازمان تبليغات اسلامي گفت: مبلغين، مبلغات، هيات هاي مذهبي، كانون هاي فرهنگي، مداحان و .... از جمله شبكه ها و افراد تاثير گذار فرهنگي زير مجموعه سازمان تبليغات اسلامي اند كه نيازمند تغذيه فكري از سوي مهندسان فرهنگي هستند.

مديركل امور مبلغين و مساجد سازمان تبليغات اسلامي كشور در ادامه از فعاليت بيش از 400 دفتر استاني و شهرستاني سازمان تبليغات اسلامي در كشور خبر داد و افزود: موفقيت مراكز استان در گرو وحدت رويه آنها در بكارگيري يك ادبيات مشخص است.

حجت الاسلام رقيمي با تشبيه فعاليت هاي دفاتر نمايندگي هاي سازمان تبليغات اسلامي كشور به يك تيم فوتبال گفت: مديران شهرستاني به عنوان مربيان تيم فرهنگي رسالت رصد عملكرد زير مجموعه هاي كاري خود را به عنوان اعضاي اصلي تيم عهده دار بوده و بايد با رصد دقيق اين عملكرد در راستاي رفع نقاط ضعف بكوشند.

وي تاكيد كرد: يكي كردن ادبيات باعث مي شود تا مراقب باشيم در نبرد بزرگ فرهنگي در جبهه جنگ نرم به دروازه خودي گل نزنيم.

استان مركزي در حوزه تبليغ ديني و مساجد موفق بوده

مديركل امور مبلغين و مساجد سازمان تبليغات اسلامي كشور در ادامه از عملكرد موفق استان مركزي در حوزه تبليغ دين و امور مساجد خبر داد و گفت: اين مهم باعث شده تا اين استان طي سالهاي اخير رتبه هاي اول تا سوم اين حوزه را در بين 31 استان كشور از آن خود كند و در سال 91 رتبه اول كشوري را بدست آورده است .

حجت الاسلام رقيمي با اشاره به پتانسيل ها و توانمندي هاي فرهنگي و نيروي انساني فعال در استان مركزي بيان داشت: استان مركزي توانسته با تكيه بر توانمندي هاي فرهنگي و انساني خود عملكرد خوبي در حوزه تبليغ دين و تبيين جايگاه مساجد در كشور داشته باشد.

شرايط لازم براي تبليغ ديني در استان مركزي فراهم است

مديركل تبليغات اسلامي استان مركزي گفت: وجود شرايط مناسب اعزام، استقرار روحانيت و ... در استان مركزي بستر لازم براي ايجاد فضاي تبليغي خوبي را در اين استان فراهم كرده است.

حجت الاسلام صفر قربانپور افزود: با توجه به وجود بسترهاي كاري لازم بايد كار اعزام مبلغين و استقرار روحانيون در تمامي نقاط استان مركزي با تبيين شيوه نامه هاي كاري جديد قوي تر از گذشه صورت بگيرد.

وي با اشاره به وجود مساجد خوب و قوي در سراسر استان مركزي گفت: تقويت برنامه هاي فرهنگي مساجد و بستر سازي براي جذب بيش از پيش جوانان و نوجوانان به اين مراكز در اولويت كاري اداره كل تبليغات اسلامي استان مركزي قرار دارد.

تجليل از شهداي روحاني در استان مركزي

معاون فرهنگي و پژوهشي اداره كل تبليغات اسلامي استان مركزي نيز در اين نشست از برگزاري دو ويژه برنامه تجليل از شهداي روحاني در استان مركزي خبر داد و گفت: تاكنون 95 شهيد روحاني در استان مركزي شناسايي شده است.

حجت الاسلام داود چماني افزود: غربت شهداي روحاني و عدم شناخت اين شهدا از علل اصلي برگزاري اين مراسم است كه اولين مراسم در اربعين حسيني در شهرستان تفرش برگزار خواهد شد.

وي ادامه داد: اداره كل تبليغات اسلامي استان مركزي درتلاش است تا ضمن معرفي شهداي روحاني به جامعه نقش روحانيت در دفاع مقدس و دفاع از ارزشهاي والاي انقلاب اسلامي را به عنوان پيشگامان اين عرصه تبيين كند.

معاون پژوهشي و فرهنگي اداره كل تبليغات اسلامي استان مركزي در ادامه با اشاره به ديگر برنامه هاي فرهنگي اين اداره كل در سالجاري گفت: استقرار 95 روحاني در مناطق روستايي و بهره مندي بيش از 80 هزار نفر روز از برنامه هاي تبليغي مبلغان و مبليغات ديني از جمله اقدامات صورت گرفته در سالجاري بوده است.

حجت الاسلام چماني در ادامه از وجود 850 روحاني در استان مركزي اعم از ائمه جماعات و مستقر و هجرت خبر داد و گفت: اين تعداد به عنوان ائمه جماعات مساجد، مدارس و ادارات به امر برگزاري نماز جماعت و برنامه هاي فرهنگي و تبليغي اشتغال دارند .

كد خبر: 2197378

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۶ - ۱۲:۵۱

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن