تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820925666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

‌كمبود رطوبت عامل ‌افزايش خشكيدگي درختان بلوط ‌


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: ‌كمبود رطوبت عامل ‌افزايش خشكيدگي درختان بلوط ‌
مديركل منابع طبيعي و آبخيزداري لرستان گفت: بايد خسارات وارده به عرصه‎هاي ملي ديده شود تا هيچگاه ملزم به استفاده از اهرم قانوني نباشيم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه لرستان، مهرداد بهاروندي در نشستي كه با حضور مديران استان‎هاي منطقه 2 و مديركل روابط عمومي و امور بين‎الملل سازمان جنگل‎ها، مراتع و آبخيزداري كشور در استان تشكيل شد، بيان كرد: اين جلسه در راستاي ارائه راهكارهاي رسيدن به سطح مطلوب ارتقاء فرهنگ منابع‎طبيعي و خشكيدگي جنگل‎هاي زاگرس بود كه مورد رسيدگي قرار گرفت.

وي اضافه كرد: لرستان به عنوان زاگرس مركزي از لحاظ پوشش، استان دوم و از لحاظ مساحت، استان سوم زاگرس محسوب مي‎شود كه 20.04 درصد جنگل‎هاي زاگرس و 12 درصد آب‎هاي كشور را داراست.

مهندس بهاروندي ادامه داد: چالش خشكيدگي پيش رو‌، بيماري ناشناخته‎اي است كه درمان قطعي براي آن پيدا نشده و گرمي زمين، خشكسالي‎هاي متوالي و كمبود رطوبت باعث شتاب رو به افزايش اين خشكيدگي شده است.

مديركل منابع‎طبيعي و آبخيزداري لرستان گفت: كارهاي خوبي در سطح استان و كشور در كنار مراكز تحقيقاتي و با دستورالعمل سازماني شكل گرفته و همه با ورود به اين موضوع باعث شده‎اند كه بتوانيم در يك پايلوت با اصلاح و احياء يك مسكن را تزريق تا اين شتاب، كاهش و سبب اقناع افكار عمومي شود.

بهاروندي با اشاره به توسعه در استان و بيان اينكه مخالف توسعه در استان نيستم افزود: بايد براي اجراي پروژه‎ها كه در راستاي توسعه اجرا مي‎شوند، خسارات وارده به عرصه‎هاي ملي ديده شود تا هيچگاه ملزم به استفاده از اهرم قانوني نباشيم كه توسط قانونگذار تدوين شده است و براي اينكه كار در حفاظت از اراضي ملي تحقق پيدا كند و به سمت توسعه پايدار حركت كنيم، بايد آنچه را كه مردم را از آن منع مي‎كنيم‌، توسط دولت نيز رعايت شود.

وي با انتقاد از سطح جايگاه روابط عمومي‎هاي سازمان‎هاي منابع‎طبيعي، اظهار كرد: روابط عمومي، كم‎ترين جايگاه را در منابع‎طبيعي دارد و هنوز آن چارت تشكيلاتي و مطلوب خود را در دستگاه خويش پيدا نكرده است.

مشاور و مديركل روابط عمومي و امور بين‎الملل سازمان جنگل‎ها نيز ضمن تشكر از برگزاركننده و اعضاء منطقه 2 گفت: وظيفه ما اطلاع‎رساني و فرهنگ‌سازي بوده و با توجه به وسعت منابع ‎ملي كشور نمي‎توانيم با اين اندك نيرو‌، چهار مسئوليت اصلي سازمان را با آن اهدافي كه در برنامه 5 ساله و سند چشم انداز است را به سرانجام برسانيم. پس بايد با مشاركت مردم و ارتقاء سطح فرهنگ منابع طبيعي همراه مردم، حفظ اين منابع را داشته باشيم.

مهندس عابديني با اعلام اينكه از محل اعتبارات ترويج 30 درصد آن‎را در دفتر طرح و برنامه صورتجلسه و براي استفاده در امورات روابط عمومي مصوب كرديم، افزود: براي موفقيت بايد فوندا‌سيون كار يعني برنامه‎هاي كوتاه‎مدت و بلند مدت را تهيه كنيم.

انتهاي پيام



سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن