تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821397998




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه ها بخش مهمي از پيكره خيرين فرهنگ ساز درشيراز هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رسانه ها بخش مهمي از پيكره خيرين فرهنگ ساز درشيراز هستند
شيراز – خبرگزاري مهر: مدير عامل مجمع خيرين شهر ساز و فرهنگ ساز شهر شيراز از رسانه ها به عنوان بخش مهمي از پيكره خيرين در اين زمينه ياد كرد و تعامل اصحاب رسانه را يكي از عوامل مهم توسعه همه جانبه شهري در سومين حرم اهل بيت(ع) دانست.

به گزارش خبرگزاري مهر، سيدعبدالرضا دستغيب ضمن برشمردن راههاي مختلف توسعه شهري، اظهار داشت: توسعه شهر تنها در كالبد ظاهري آن خلاصه نمي شود و شيراز به عنوان سومين حرم اهل بيت (ع) و پايتخت فرهنگي ايران اسلامي بايد بتواند از نظر معنوي نيز رشد و تعالي داشته باشد كه در اين راستا رسانه ها مكتوب، ديداري و شنيداري و مجازي مي توانند نقش ارزنده اي را ايفا كنند.

وي با اشاره به اينكه امروزه نقش رسانه ها در تمامي امور جامعه و در بين تمام ملل بسيار تاثيرگذار است، گفت: به همين دليل رسانه ها نماد زنده بودن جامعه هستند و هر چه در راه توسعه همه جانبه جامعه شهري حركت كنند، حيات سالم و زيبا را بيشتر براي مردم به ارمغان خواهند آورد.

مدير عامل مجمع خيرين شهر ساز و فرهنگ ساز شهر شيراز همچنين به نقش ارزنده رسانه ها در همراه كردن مردم در توسعه شهر اشاره و خاطرنشان كرد: مجمع براي آنكه از همراهي مردم در پروژه ها و ارائه خدمتشان بهره مند شود و براي آن كه بتواند عملكرد خود را به اطلاع مردم فهيم در سومين حرم اهل بيت (ع (برساند، نياز به همراهي رسانه ها دارد.

دستغيب از اصحاب رسانه به عنوان خيرين فرهنگ ساز ياد كرد و ادامه داد: اصحاب رسانه مي توانند با استفاده از قلم و هنر خود در عرصه اطلاع رساني، در عرصه تشويق خيرين به حضور در پروژه هاي مختلف شهري و فرهنگي، مردم اين شهر را از قلم خير خواهانه خود بهره مند سازند.

وي افزود: همچنين با توجه به فرهنگ و تمدن شهر مقدس شيراز كه از ديرباز مورد علاقه خاص و عام بوده است، مي توان با كمك اصحاب رسانه و افراد خير كه علاقمند به احيا فرهنگ و سنت هاي اسلامي ايراني هستند، نقش هاي سازنده اي ايفا كرد.

مدير عامل مجمع خيرين شهر ساز و فرهنگ ساز شهر شيراز به وجود نخبگان قلم، انديشه و هنر در اين شهر اشاره كرد و گفت: خوشبختانه عرصه قلم، فرهنگ، هنر و اطلاع رساني عرصه بسيار گسترده اي است و در شهر شيراز به عنوان مهد فرهنگ ناب اسلامي و ايراني مي توان از كمك افراد نخبه بسياري در زمينه توسعه فرهنگي بهره گرفت.

دومين دوره المپياد ورزشي كاركنان شهرداري شيراز

معاون تربيت بدني و تفريحات سالم سازمان فرهنگي و اجتماعي شهرداري شيراز گفت: دومين دوره از المپياد ورزشي كاركنان شهرداري شيراز ديماه امسال در مجموعه ورزشي شهيد سلطاني شيراز برگزار مي شود.

عباس رضايي افزود: تمام كاركنان مناطق و سازمان هاي مختلف شهرداري شيراز اهم از رسمي،حكمي،قراردادي،پيماني و شركتي مي توانند با مراجعه به واحدهاي ورزشي اداره خود در اين دوره از المپياد شركت كنند.

رضايي ادامه داد: اين دوره از رقابت ها كه ويژه آقايان كارمند است در 11 رشته ورزشي از جمله فوتسال،واليبال،تنيس روي ميز،دوميداني،طناب كشي،آمادگي جسماني،تيراندازي،شطرنج،دارت،فوتبال دستي و پنالتي بسكتبال برگزار مي شود.

وي بيان داشت: آخرين مهلت نام نويسي 14 ديماه بوده و زمان برگزاري اين دوره از المپياد 17 ديماه است.

كد خبر: 2197385

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۶ - ۱۱:۴۴

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن