تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819138860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون جهاد كشاورزي استان اردبيل:پشتيبان طرح‌ها تا يك‌هزار ميليون ريال تسهيلات مي‌گيرند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون جهاد كشاورزي استان اردبيل:پشتيبان طرح‌ها تا يك‌هزار ميليون ريال تسهيلات مي‌گيرند
معاون برنامه‌ريزي و امور اقتصادي سازمان جهاد كشاورزي استان اردبيل گفت: پشتيبان طرح‌هاي اشتغالزا در بخش كشاورزي تا يك‌هزار ميليون ريال تسهيلات حمايتي قرض‌الحسنه مي‌گيرند.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، اصغر پرتوي صبح امروز در جلسه كار گروه توسعه بخش كشاورزي در اردبيل اظهار داشت: صندوق مهر امام رضا (ع) از طرح‌هاي مشمول به صورت اعطاي تسهيلات حمايتي قرض‌الحسنه با كارمزد 4 درصد در سال و تا سقف يك‌هزار ميليون ريال براي هر پشتيبان با معرفي سازمان جهاد كشاورزي حمايت مالي مي‌كند.

وي در مورد مصاديق بارز طرح‌هاي پشتيبان در بخش كشاورزي تصريح كرد: تعاوني‌ها و اتحاديه‌هاي صنفي مثل تعاوني‌هاي كشاورزي مانند ذرت‌كاران، گندم‌كاران، تعاوني زنان و شركت‌هاي پشتيباني خدمات فني و مهندسي از جمله مصاديق بارز و قابل تعريف فعاليت‌ها در قالب پشتيبان هستند.

معاون برنامه‌ريزي و امور اقتصادي سازمان جهاد كشاورزي استان اردبيل در خصوص فعاليت‌هايي كه در بخش كشاورزي مي‌تواند قابليت ساماندهي به صورت زنجير‌ه‌هاي توليد را داشته باشد، يادآور شد: مراكز جمع‌آوري شير با هدف ساماندهي تعداد مشخصي از توليد‌كنندگان شير خام مورد توجه قرار گرفته تا توليدات آنها در چرخه فرآورده‌هاي لبني قرار گيرد.

پرتوي افزود: ساماندهي توسعه كشت گياهان دارويي در قالب زنجيرهاي كاشت، جمع‌آوري، بسته‌بندي، توزيع و تامين مواد اوليه واحدهاي توليد داروهاي گياهي، توليد داروهاي گياهي مد‌نظر است كه در اين زمينه حمايت‌هاي لازم از طرح‌هاي پشتيبان صورت مي‌گيرد.

اين مسئول خاطرنشان كرد: جمع‌آوري و بسته‌بندي محصولات كشاورزي- دامي مانند عسل، قارچ، حبوبات و همچنين توليد، بسته‌بندي، توزيع، بازاريابي و فروش ورمي كمپوست مي‌تواند تحت مديريت يك پشتيبان واحد از حمايت‌هاي مالي صندوق مهر امام رضا(ع) بهره‌مند شوند.

معاون برنامه‌ريزي و امور اقتصادي سازمان جهاد كشاورزي استان اردبيل ادامه داد: پرداخت تسهيلات كشاورزي در دو سال اخير با استقبال خوبي روبرو شده كه انتظار مي‌رود اين فرايند با قوت و قدرت بيشتري ادامه پيدا كند.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، پرتوي در پايان سخنان خود ابراز داشت: ما تلاشمان بر اين است تا با پرداخت اين تسهيلات براي فارغ‌التحصيلان بخش كشاورزي امكان و زمينه‌اي را فراهم كنيم تا همه فعالان اين بخش بتوانند در اين زمينه به يك حركت انقلابي همراه با تحول و تدبير دست بزنند.

انتهاي پيام/62004/صا30

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن