تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمشيد مشايخي به اسپانيا مي‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: جمشيد مشايخي به اسپانيا مي‌رود
بازيگر سينما و تلويزيون ايران با هماهنگي باشگاه استقلال به عنوان سفير صلح و دوستي از سوي باشگاه استقلال به اسپانيا مي‌رود.


به گزارش خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا) و به نقل از سايت باشگاه استقلال، جمشيد مشايخي هنرمند تئاتر، سينما و تلويزيون به عنوان سفير صلح و دوستي ايران از سوي باشگاه استقلال به اسپانيا سفر مي‌كند. در همين راستا با هماهنگي علي فتح‌الله‌زاده، مديرعامل باشگاه استقلال جمشيد مشايخي براي دلجويي از ليونل مسي به اسپانيا مي‌رود تا به عنوان سفير فرهنگي ايران از سوي باشگاه استقلال اين مهم را به انجام برسانند.
علي فتح‌الله‌زاده كه باني اين حركت فرهنگي است درباره اين موضوع عنوان كرد: از فرصت پديد آمده در جام جهاني برزيل بايد از همه جهات استفاده كرد. محبوب ترين نمايندگان عرصه فرهنگ بايد معرف ويژگي هاي ملي و ميهني ما باشند. استاد مشايخي همه مميزه هاي لازم را دارا هستند. وي بعنوان سفير صلح و دوستي مردم ورزش دوست ايران براي پاك كردن خاطره برخورد نامناسب با ليونل مسي در گام اول به اسپانيا- شهر بارسلون - خواهد رفت تا پيغام آور و حامل روح لطيف و انساني ايرانيان باشد.
جمشيد مشايخي نيز در خصوص سفرش به اسپانيا به عنوان سفير فرهنگي ايران از سوي باشگاه استقلال اظهار داشت: اتفاقاتي كه طي اين چند روز صورت گرفت من را به شدت ناراحت كرد تا اينكه از سوي فتح الله زاده به بنده پيشنهاد شد تا به عنوان سفير فرهنگي ايران به اسپانيا سفر كرده و پيغام مردم ايران را به گوش اين بازيكن بزرگ برسانم كه بنده هم با آغوش باز از اين پيشنهاد استقبال كردم. وي ادامه داد: اگر من به عنوان سفير فرهنگي ايران به اسپانيا مي روم پيغامم تنها حرف جمشيد مشايخي نخواهد بود، بلكه حرف دل ملت ايران را به اين بازيكن خواهم رساند.
اين هنرمند افزود: آن عده اي كه به مسي توهين كردند هرگز ايراني نبودند چرا كه ايرانيان فرهنگ، ادب و تمدن بي نظيري را در دنيا دارند.
امير قلعه‌نويي در خصوص سفر جمشيد مشايخي به اسپانيا از سوي باشگاه استقلال اظهار داشت: اين حركت، كار بزرگي است خوشحاليم كه اين اتفاق از سوي باشگاه استقلال انجام مي شود. باشگاه استقلال يك باشگاه فرهنگي و ورزشي است و با اين حركت بارديگر اين نكته مهم را به اثبات رساند.
سرمربي استقلال در ادامه با تمجيد از ارزش‌هاي اين هنرمند بزرگ گفت: استاد جمشيد مشايخي پهلوان هنر است و واقعا واژه هنرمند براي وي كم است. ايران و ايراني به داشتن چنين فرد بزرگي افتخار مي‌كند خرسند از اين هستيم كه اين مرد بزرگ به عنوان سفير فرهنگي ايران از سوي باشگاه استقلال به اسپانيا سفر مي‌كند.

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن