تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819177756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طبيب‌زاده:آمريكايي‌ها در مذاكرات هسته‌اي سنگ‌اندازي مي‌كنند / رصد رفتار غربي‌ها از سوي افكار عمومي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: طبيب‌زاده:آمريكايي‌ها در مذاكرات هسته‌اي سنگ‌اندازي مي‌كنند / رصد رفتار غربي‌ها از سوي افكار عمومي
نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس شوراي اسلامي گفت: آمريكايي‌ها از ابتدا نمي‌خواهند مذاكرات با ايران به نتيجه روشن و قطعي برسد و مدام در اين مسير سنگ‌اندازي‌ و مانع‌تراشي مي‌كنند.


زهره‌ طبيب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: طي سال‌هاي اخير كه پرونده فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران مطرح شده،‌ شاهد چندين دور مذاكره ميان ايران با كشورهاي غربي و همچنين آژانس بين‌المللي انرژي اتمي بوده‌ايم.

وي تصريح كرد: در اين سال‌ها صدها جلسه ميان مقامات ارشد و كارشناسان دو طرف برگزار شده و اگر بنا بر رسيدن به يك توافق نهايي و نتيجه مشخص و روشن بود، بايد تا به امروز اين نتيجه مي‌رسيديم.

نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در خانه ملت افزود: از ابتدا هرگاه روند مذاكرات به نقطه مشخصي براي دست‌يابي به نتيجه مي‌رسد، كارشكني طرف‌هاي غربي به ويژه آمريكا به اوج خود مي‌رسد.

طبيب‌زاده با اشاره به مذاكرات اخير ايران با 1+5 و توافقات ژنو اظهار داشت: در اين دور از مذاكرات نيز از ابتدا معلوم بود كه آمريكايي‌ها كه تحت تاثير سران رژيم اشغالگر قدس هستند، نمي‌خواستند توافقاتي صورت گرفته و مذاكرات به نتيجه برسد.

* بي‌اعتمادي به آمريكا ريشه در تاريخ دارد

وي ادامه داد: آنها كارشكني‌هاي زيادي انجام داده و پس از توافقات اوليه همان رويكرد قبلي را دنبال و حتي تحريم‌هاي جديدي را عليه ايران وضع كردند.

اين نماينده مجلس افزود: رفتار آمريكايي‌ها موجب افزايش بي‌اعتمادي به آنها شده و اين بي‌اعتمادي ريشه تاريخي دارد.

طبيب‌زاده گفت: با تجربه‌اي كه از رفتار و رويكرد سران كاخ سفيد در دهه‌هاي گذشته داريم، بي‌اعتمادي به آمريكايي‌ها طبيعي است و به همين دليل رهبري معظم انقلاب اسلامي پيش از مذاكرات اخير تاكيد فرمودند كه عليرغم بي‌اعتماد در مذاكرات حاضر مي‌شويم.

وي تاكيد كرد: سران كاخ سفيد تصور مي‌كنند كه با اعمال تحريم‌ها و تهديد مردم و مسئولان ايران مي‌توانند در مواضع جمهوري اسلامي تغييري ايجاد كنند.

طبيب‌زاده در پايان بيان داشت: امروز افكار عمومي رفتار ايران و طرف‌هاي غرب را رصد كرده و مي‌دانند كه اعضاي 1+5 به ويژه آمريكا در تعهدات خود پايبند نيستند و عدم پايبندي آنها به طور قطع منجر به شكست مذاكرات خواهد شد.

انتهاي پيام/2302/صا30

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن