تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802956483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار نور آباد: شهرستان نور آباد در بسياري از شاخص‌ها در ميانگين استاني وضعيت مناسبي ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: فرماندار نور آباد: شهرستان نور آباد در بسياري از شاخص‌ها در ميانگين استاني وضعيت مناسبي ندارد
شهرستان نور آباد در بسياري از شاخص‌ها در ميانگين استاني نيز وضعيت مناسبي ندارد كه حل آن نگاه و تخصيص اعتبارات ويژه اي را مي طلبد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاري برنا از لرستان ، علي باقري در جلسه شوراي اداري شهرستان دلفان با اشاره به موقعيت ارتباطي شهرستان دلفان در ميان سه استان لرستان، همدان و كرمانشاه اشاره كرد و افزود: اين موقعيت يك فرصت مناسب براي رشد و توسعه اين شهرستان است كه اميدواريم با برنامه‌ريزي درست نسبت به اين مهم تلاش شود.
باقري به توجه ويژه استاندار لرستان و معاونت امور عمراني استانداري را اشاره كرد و اظهار داشت: شهرستان نور آباد در بسياري از شاخص‌ها در ميانگين استاني نيز وضعيت مناسبي ندارد كه حل آن نگاه و تخصيص اعتبارات ويژه اي را مي طلبد.

وي با اشاره به مشكلات شهرستان دلفان تصريح كرد: اقتصاد اين شهرستان به كشاورزي وابسته است اما خشكسالي‌هاي چند سال اخير موجب كاهش سرانه درآمد مردم اين شهرستان شده است.

رئيس شوراي شهر نورآباد نيز در اين مراسم با اشاره به اينكه هويت شهري نورآباد به معناي مدرن آن سابقه چندان طولاني ندارد افزود: روند رشد شهرنشيني در شهر نورآباد روند شتابنده و فراينده اي را نشان مي دهد كه صد البته نگراني هايي را نيز به دنبال دارد.
هوشمند احمديان ادامه داد: در سرشماري سال 1335 شهر نورآباد فقط چهار درصد از جمعيت دلفان را در خود جاي داده اما با گذشت چهار دهه رشد جمعيت شهري آن به گونه سر سام آوري 12 برابر شده كه در نوع خود بي نظير است.

وي اظهار داشت: طي تحقيقات انجام گرفته اكثر جمعيت شهري نورآباد ماحصل مهاجرت روستاييان است كه به دلايل مختلف به اين شهر مهاجرت كرده اند اين مسئله دو معضل اساسي تخليه روستاها از جمعيت جوان فعال و مسائل و مشكلات شهري مثل سرانه فضاي سبز، مسكن، تراكم جمعيت و غيره را شكل داده است.

احمديان به قابليت‌ها و پتانسيل‌هاي شهر نورآباد اشاره كرد و اظهار داشت: موقعيت استراتژيك منطقه دلفان آن را منحصر به فرد كرده به طوريكه دلفان در مسير يك چهار راه ارتباطي قرار گرفته كه چهار استان لرستان، كرمانشاه، همدان و ايلام را به هم متصل مي‌كند و همين موقعيت ارتباطي مي تواند پتانسيل مهمي براي توسعه و ايجاد زير ساخت هاي اقتصادي و فرهنگي باشد.

وي افزود: علي رغم تمام مشكلات و مسائل مادي شهرداري نورآباد جز محدود شهرداري هايي است كه از درآمد خود ارتزاق مي‌كند.

وي با انتقاد از بخشش سرپرستان شهرداري در چند سال گذشته در خصوص واگذاري زمين فعلي فرمانداري كه جز اموال لاينفك شهرداري بوده است و اظهار داشت: اين زمين براي احداث ساختمان فعلي فرمانداري بدون پرداخت هزينه در اختيار فرمانداري قرار گرفته است.

احمديان عنوان كرد: اميدواريم با رايزني هاي مسئولان استان و فرماندار بتوان از طريق وزارت كشور و منابع استاني هزينه خريد زمين مذكور را در اختيار شهرداري قرار داد تا راهي براي خروج از بن بست مالي شهرداري پيدا شود.

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن