تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803015984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدير عامل سازمان تاكسيراني زنجان:سيستم تاكسي‌متر تاكسي‌هاي زنجان در آينده نزديك عملياتي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير عامل سازمان تاكسيراني زنجان:سيستم تاكسي‌متر تاكسي‌هاي زنجان در آينده نزديك عملياتي مي‌شود
مدير عامل سازمان تاكسيراني زنجان گفت: سيستم تاكسي‌متر تاكسي‌هاي زنجان در آينده نزديك عملياتي مي‌شود.


مشهود ميرابي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: پيگيري‌هاي لازم براي عملياتي شدن سيستم تاكسي‌متر در شهر زنجان صورت گرفته است و در طي هفته‌هاي آتي اين سيستم بر روي تاكسي‌هاي شهر زنجان نصب مي‌شود.

وي با بيان اينكه همه زيرساخت‌هاي لازم براي عملياتي شدن اين سيستم فراهم شده است، افزود: بانك پشتيبان و نرم افزار مربوطه آماده شده و مشكلي از باب عملياتي شدن اين سيستم باقي نمانده است.

مدير عامل سازمان تاكسيراني زنجان با بيان اينكه تنها مصوبه شوراي اسلامي شهر زنجان براي عملياتي شدن اين سيستم مانده است، يادآور شد: اميدواريم طي يك يا دو هفته آينده تاكسي‌هاي سطح شهر به اين سيستم تجهيز شوند و مشكلات موجود برطرف شود.

وي مشكلات ناشي سرويس‌دهي تاكسي در سطح شهر را يادآور شد و تاكيد كرد: در بافت مركزي شهر زنجان مشكلي از نظر سرويس‌دهي براي مردم نداريم و اغلب مشكلات موجود در شهرك‌هاي اقماري است.

توسعه تاكسي‌هاي ون در شهرك‌هاي اقماري هدف‌گذاري شده است

ميرابي با بيان اينكه با نصب تاكسي متر مشكلات شهرك‌هاي اقماري شهر زنجان نيز كاهش خواهد يافت، افزود: براي سرويس‌دهي مناسب به شهرك‌هاي اقماري تلاش مي شود از تاكسي ون‌ها استفاده شود. سهميه استفاده از تاكسي‌ها به صورت كشوري است و در تلاش هستيم تا سهميه جديدي براي ارائه خدمات تاكسي به شهرك‌هاي اقماري شهر زنجان تعريف كنيم.

مدير عامل سازمان تاكسيراني زنجان به سيستم تاكسي متر اشاره كرد و اظهار داشت: تاكسي مترها دستگاه‌هايي هستند كه در تاكسي نصب مي شود و با توجه به هزينه مسير طي شده مبلغ را از كارت هوشمند مسافر كم مي‌كند.

وي سيستم تاكسي متر را داراي مزاياي زيادي عنوان كرد و گفت: كنترل تاكسي‌ها از طريق جي پي اس صورت مي‌گيرد و اطلاعات مورد نياز از زمان حركت، مسير تاكسي، مكان و ديگر اطلاعات مورد نياز به مركز ارسال مي‌شود. اين اطلاعات براي ارائه خدمات به شهروندان بسيار موثر است.

ميرابي با بيان اينكه اين سيستم در تاكسي‌هاي بي سيم نيز نصب مي‌شود، افزود: درخواست مسافر به مركز ارسال مي‌شود و مركز و مسافر از وضعيت تاكسي مطلع مي‌شوند و خدمات به موقع و مناسبي را دريافت مي‌كنند.

توانايي محاسبه هزينه كرايه بر اساس مسير، سرعت و زمان

مدير عامل سازمان تاكسيراني زنجان در پاسخ به نحوه محاسبه هزينه در تاكسي‌ها از طريق اين سيستم نيز، اظهار داشت: اين سيستم توانايي محاسبه زمان، مسير طي شده و لحاظ سرعت را دارد و با توجه به اين اطلاعات و نرخ مصوب شوراي شهر زنجان هزينه را محاسبه و از اعتبار كارت مسافر كم مي‌كند.

وي با بيان اينكه از قابليت اين سيستم براي سرويس مدارس نيز بهره خواهيم برد، خاطرنشان كرد: اين سيستم توانايي ارسال پيام به والدين را دارد و قابليت‌ها اين سيستم براي شهروندان بسيار موثر خواهد بود به گونه‌اي كه پول خرد كه در حال حاضر از مشكلات مسافر و راننده است نيز برطرف مي‌شود.

انتهاي پيام/73007/

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن