تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819378971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتحاديه اروپا: تحريم هاي ايران برداشته مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اتحاديه اروپا: تحريم هاي ايران برداشته مي شود
مسئول دستگاه سياست خارجي اتحاديه اروپا گفت: انتظار دارد مذاكرات فني ميان ايران و گروه موسوم به 1+5 به زودي از سر گرفته شود.

به گزارش فارس، كاترين اشتون تاكيد كرده است: من به وزيران خارجه اتحاديه اروپا در مورد ايران و وضعيت فعلي اين موضوع توضيح خواهم داد مذاكرات فني مجددا آغاز خواهد شد مي‌دانيد كه اغلب جزئيات را مرتب كرديم، اما خوب يكي دو موضوع در مورد نحوه اجرا مانده كه بايد به دقت در مورد آن فكر و روي آن كار كنيم. دستيابي به توافق يك چيز است، اما اجراي آن چيز ديگري است كه لازم است كارشناسان بر روي آن كار كنند. در همين حال وزيران خارجه اتحاديه اروپا اعلام كردند تحريم‌هاي اين اتحاديه كه در «برنامه اقدام مشترك» آمده است بعد از اجراي تعهدات ايران با آژانس برداشته مي‌شود.

به گزارش سايت رسمي اتحاديه اروپا، اين اتحاديه در بيانيه‌اي درباره نشست روز دوشنبه شوراي وزيران اتحاديه اروپا براي بررسي مساله ايران اعلام كرد: اين شورا از موفقيت اخير دست يافته در مذاكرات گروه 3+3 به رياست رييس سياست خارجي اتحاديه اروپا و برنامه اقدام مشترك در ژنو استقبال مي‌كند. اين توافق نشانه‌اي مبني بر تعهد تمامي طرف‌ها براي اعتمادسازي، كاهش تنش‌ها و ادامه تلاش‌هاي ديپلماتيك در جهت دستيابي به يك راه‌حل جامع براي برطرف كردن نگراني‌هاي بزرگ درباره فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران است. در ادامه اين بيانيه آمده است: ايران بايد تعهدات خود را با حسن‌نيت اجرا كند و شورا نيز متعهد مي‌شود كه گام‌هاي لازم را برداشته و آن دسته از تحريم‌هاي اتحاديه اروپا كه در برنامه اقدام مشترك آمده است بعد از اجراي تعهدات ايران با آژانس بين‌المللي انرژي اتمي و بر اساس توصيه كاترين اشتون، نماينده عالي اتحاديه اروپا برداشته شوند.

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن