تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819840554




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بياتي‌نيا: لوكا به خاطر كليه درد به تمرين نمي‌آيد با احترام به مس، 3 امتياز مال ماست


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: بياتي‌نيا: لوكا به خاطر كليه درد به تمرين نمي‌آيد با احترام به مس، 3 امتياز مال ماست
لوكا به تبريز نرفت ولي شاگردانش با وجود غيبت مربي‌شان بازي قابل قبولي را مقابل تراكتورسازي به نمايش گذاشتند. يكي از بازيكنان موفق اين تيم، محسن بياتي‌نيا مهاجم با تجربه ذوبي‌هاست. درخشش بياتي‌نيا مقابل پرسپوليس و تراكتورسازي بهانه‌اي شد تا سراغش برويم و راجع بازي با تراكتورسازي و همچنين بازي بعدي آنها مقابل مس گفت‌وگو كنيم.

مقابل تراكتورسازي بازي خوبي انجام داديد. فكر مي‌كرديد از اين بازي امتياز بگيريد؟
بله بازي خوبي داشتيم. قبلاً هم نشان داده بوديم كه اگر بخواهيم مي‌توانيم خوب بازي كنيم. درست است كه مقابل پرسپوليس بازي را واگذار كرديم ولي مقابل هواداران تبريزي و در زمين برفي ورزشگاه يادگار امام (ره) به نظرم نتيجه خوبي گرفتيم.
با اين روند فكر مي‌كنيد در ليگ بمانيد؟
صددرصد! لياقت تيم ما اين بود كه الان جايگاه بالاتري در جدول داشته باشيم ولي اتفاقات بدي كه در نيم فصل قبل رخ داد باعث شد نتيجه نگيريم. البته احساس مي‌كنم تيم از آن بحران خارج شده و روز به روز شرايط بهتري پيدا مي‌كنيم. ما نياز به برد داريم كه اميدوارم در بازي آينده به دست بياوريم.
البته يك مشكل ديگر هم داريد. گويا مربي‌تان قهر كرده و سر تمرين‌ها حاضر نمي‌شود. در بازي با تراكتورسازي هم همراه تيم به تبريز نرفت.
اطلاعي راجع به اين موضوع ندارم. فقط مي‌دانم كه او قبلاً‌ كمر درد داشت. الان هم به دليل درد كليه سرتمرين‌ها حاضر نمي‌شود.
پس تكليف سرمربي چه مي‌شود؟
با اين شرايط بچه‌ها زير نظر تقي‌پور تمرين مي‌كنند. اميدوارم كه تيم خيلي سريع با اين شرايط خود را وفق دهد. ما بازيكنان حرفه‌اي هستيم و مهم برد تيم است.
بازي بعدي شما با مس است؛ مسي كه الان شرايط روحي خوبي ندارد.
مس بازيكنان خوبي دارد ولي الان با توجه به نتيجه‌اي كه مقابل پرسپوليس براي اين تيم رقم خورده همان طور كه گفتيد شرايط روحي بازيكنانش خوب نيست.
اين به نفع شماست.
البته ما دوست داريم تيم مس دوباره خود را پيدا كند. خيلي سخت است در يك بازي خانگي 6 تا گل خوردن. اما همانطور كه گفتيد اميدوارم بازيكنان ما با همه احترامي كه براي مسي‌ها قايل هستند از شرايط موجود بهترين استفاده را برده و با توجه به اينكه بازي در شهر خودمان برگزار مي‌شود، 3 امتياز را به دست بياورند؛ چون اين برد براي ما خيلي مهم است، با اين حال فوتبال است و نتيجه از قبل قابل پيش‌بيني نيست، مثل پنالتي كه به نظر من در بازي با تراكتورسازي به ناحق گرفته شد.
داور مقصر بود؟
در مسائل داوري دخالت نمي‌كنم ولي داوران هم ممكن است خطا كنند. اما اين اشتباهات بايد روز‌ به روز كمتر شود چون با يك آفسايد يا پنالتي اشتباه سرنوشت تيم به هم مي‌ريزد.

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن