تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820358198




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اين بيماري از كليه نيست، رابطه‌ها بيمارند لوكا يا ذوالفقارنسب؛ مسئله اين است


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: اين بيماري از كليه نيست، رابطه‌ها بيمارند لوكا يا ذوالفقارنسب؛ مسئله اين است
لوكا بالاخره از ذوب‌آهن مي‌رود. حالا يا به خاطر پول بيشتري كه از آذري طلب كرده يا به خاطر برخي مشكلات فني كه زيربارشان نمي‌رود. چيزي كه مسلم است اينكه بوناچيچ يك‌بار ديگر در آستانه جدايي از ذوب‌آهن قرار گرفته. جدا شدني كه به مراتب جدي‌تر از دفعه قبل مطرح شده و پيگيري مي‌شود. از همان زمان كه دليل غيبت بوناچيچ در روز بازي با تراكتورسازي، بيماري او عنوان شد، همه مي‌دانستند كه اين بيماري صوري، ريشه در مشكلات بنيادي‌تري دارد. در واقع ريشه اين كليه لوكا نبود كه بيمار شده بود، رابطه او با سعيد آذري و باشگاه ذوب‌آهن بيمار بود و درمان اين بيماري حداقل از نظر طرفين دعوا چيزي نبود جز جدايي.
تمايل به جدايي را به وضوح مي‌شد در حرف‌هاي محتاطانه سعيد آذري ديد. وقتي او درباره وضعيت لوكا در ذوب‌آهن مي‌گويد: «اگر شرايط به گونه‌اي باشد كه بوناچيچ نتواند به خاطر بيماري‌اش ذوب‌آهن را در ادامه ليگ همراهي كند بايد تصميم ديگري در اين خصوص گرفته شود.» اين صحبت‌ها در حالي از قول آذري مطرح مي‌شود كه هركسي مي‌داند بيماري سنگ كليه و كمردرد چيزي نيست كه موجب جدايي يك مربي از تيمش شود. به همين خاطر تنها چيزي كه مي‌شود از صحبت‌هاي آذري استنباط كرد جدايي بوناچيچ به خاطر اختلافاتي است كه با آذري پيدا كرده بود.
اين اختلاف‌ها ظاهراً آنقدر حاد است كه از اصفهان خبر مي‌رسد مديرعامل ذوب‌آهن قبل از بازي با تراكتورسازي به دنبال جانشينان احتمالي بوناچيچ بوده است و مثل دفعه قبل اين بار هم به سراغ دكتر بيژن ذوالفقارنسب رفته است تا كار نيمه‌تمام خود بعد از استعفاي لوكا و مخالفت هيأت مديره را اين بار تمام كند. البته اگر باز هم هيأت مديره باشگاه سر نرسد و معادلات آذري و لوكا را به هم نريزد.
آنچه مسلم است اينكه با توجه به سابقه همكاري آذري و ذوالفقارنسب در ذوب‌آهن، مديرعامل باشگاه به شدت تمايل دارد بارديگر ذوالفقارنسب را به اين تيم بياورد و خيال خود را بابت بقاي تيمش در ليگ برتر راحت كند. او تنها گزينه مدنظر آذري در صورت قطعي شدن جدايي لوكاست كه گرچه با وجود مشكلاتش براي پيوستن به ذوب‌آهن اعلام آمادگي هم كرده بود اما در نهايت با مخالفت هيأت مديره لوكا در ذوب ماندني شد.
حالا بايد ديد اين طور كه سعيد آذري مي‌گويد، مذاكرات مسوولان باشگاه درباره لوكا طي چند روز آينده به چه نتيجه‌اي خواهد رسيد؟ آيا اين بار هم مثل دفعه قبل لوكا در اين تيم مي‌ماند يا تيم را به ذوالفقارنسب خواهند سپرد؟
لوكا اما اگر از ذوب‌آهن جدا شود، مي‌توان گفت كه تراكتورسازي براي لوكا نشانه‌اي براي جدايي‌هاي اوست چون لوكا در اوايل ليگ يازدهم كه سرمربي سپاهان بود و با بازيكنان بزرگ تيمش به مشكل برخورد در آستانه بازي هفته دهم سپاهان مقابل تراكتورسازي از اين تيم جدا شد تا كريم قنبري هدايت موقت سپاهان را به عهده بگيرد و اتفاقاً با دو گل مقابل تراكتورسازي و امير قلعه‌نويي به پيروزي برسد. اين بار هم تاريخ براي لوكا بوناچيچ تكرار شد و اين سرمربي كروات در آستانه بازي با تراكتورسازي در كنار تيمش نبود تا اين بار تقي پور نقش كريم قنبري را بر روي نيمكتي كه لوكا روي آن حضور نداشت ايفا كند.

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن