تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819499662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حدادي فر: نبايد پشت سر لوكا حرف بزنيم/ حيف است اين تيم سقوط كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: حدادي فر: نبايد پشت سر لوكا حرف بزنيم/ حيف است اين تيم سقوط كند
هافبك تيم فوتبال ذوب آهن گفت: با جدايي لوكا بوناچيچ از ذوب آهن نبايد كسي پشت سر او حرف بزند.


قاسم حدادي فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا)، درخصوص جدايي بوناچيچ از ذوب آهن اظهارداشت: شخصا دوست نداشتم لوكا از ذوب آهن برود چون او واقعا براي تيم زحمت مي كشيد اما انگار همه چيز طلسم شده بود. تيم ما خوب بازي مي كرد اما بدشانس بوديم. در نهايت هم تصميم باشگاه و لوكا به جدايي وي از ذوب آهن منجر شد. بوناچيچ مربي خوبي بود و حالا كه رفته درست نيست پشت سر وي صحبت كنيم.
وي افزود: در بازي با تراكتورسازي هم برد حق ما بود. بازي با تراكتورسازي مقابل هواداران اين تيم هميشه سخت است. ما بازي خوبي ارائه داديم و مي توانستيم برنده هم از زمين خارج شويم ولي در استفاده از موقعيت هايمان كم دقت بوديم.
حدادي فر ادامه داد: اميدوارم از بازي با مس طلسم ناكامي هايمان را بشكنيم و شرايطمان خوب شود. واقعا حيف است كه ذوب آهن به ليگ دسته اول سقوط كند چون ما هم بازيكنان خوبي داريم و هم خوب بازي مي كنيم.
وي با اشاره به ديدار تيمش مقابل مس كرمان گفت: مس هفته گذشته باخت سنگيني را تجربه كرد. آنها انگيزه زيادي دارند تا آن نتيجه را جبران كنند و با انگيزه مضاعفي جلوي ما بازي خواهند كرد و اين كار مارا سخت مي كند اما ذوب آهن هم شرايط خوبي در جدول ندارد و بايد هرطور شده از اين بازي با دست پر خارج شويم.
حدادي فر درخصوص سرمربيگري مجتبي تقوي در ذوب آهن خاطرنشان كرد: تقوي هم مربي خوبي است و اميدوارم همه تيم دست به دست هم بدهند تا ذوب آهن به روزهاي خوبش برگردد.

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن