تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819174007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تيم ملي فوتبال گينه به ايران مي‌آيد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تيم ملي فوتبال گينه به ايران مي‌آيد
در صورت تأخير در ديدار تيم‌هاي ايران و کويت قرار است تيم ملي فوتبال گينه براي ديدار دوستانه با کشورمان به ايران سفر کند.

علي کفاشيان در خصوص ديدار دوستانه تيم ملي فوتبال ايران اظهار داشت: در صورتي که ديدار مقابل کويت در چارچوب مسابقات مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا 4 روز عقب بيفتد قرار است تيم ملي فوتبال گينه در فيفادي به ايران بيايد و يک بازي دوستانه مقابل اين تيم برگزار کنيم.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه چه تضميني وجود دارد که اين تيم با ترکيب اصلي خود حاضر شود، ادامه داد: اين تيم 8 - 9 بازيکن لژيونر دارد و قرار است ليستي را به ما بدهند تا طبق اين ليست در تهران حاضر شوند.

رئيس فدراسيون فوتبال خاطر نشان کرد: اردويي را در آفريقاي جنوبي برگزار خواهيم کرد که احتمالا يک بازي هم در آنجا با تيم ملي فوتبال اين کشور انجام مي‌دهيم و پس از بازگشت به تهران نيز احتمالا يک بازي دوستانه ديگر در ايران با آنها انجام خواهيم داد.

کي‌روش روز گذشته از احتمال ديدار دوستانه تيم ملي فوتبال ايران با گينه يا کنگو خبر داده بود که به اين ترتيب احتمال رويارويي با گينه وجود دارد.

دوشنبه 1392/09/25 16:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 160]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن