تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818966138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس اداره تبليغات اسلامي آبيك خبر دادبرگزاري بيش از 200 نشست ديني در مدارس آبيك


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس اداره تبليغات اسلامي آبيك خبر دادبرگزاري بيش از 200 نشست ديني در مدارس آبيك
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان آبيك از برگزاري بيش از 200 نشست ديني در مدارس اين شهرستان طي سال تحصيلي خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از آبيك، حجت‌الاسلام سيدجلال حسيني ظهر امروز در كارگاه هم‌انديشي اساتيد گفتمان ديني شهرستان آبيك كه در سالن اجتماعات اداره تبليغات اسلامي برگزار شد، اظهار داشت: بيش از 200 نشست ديني در مدارس اين شهرستان طي سال تحصيلي برگزار مي‌شود.

وي افزود: با توجه به تنگناهاي بودجه‌اي، گرچه سهميه و برنامه ابلاغي در نظر گرفته شده از سوي اداره كل تبليغات اسلامي استان قزوين برگزاري 80 نشست ديني در مدارس است ولي با همكاري روحانيون شهرستان آبيك و استفاده از ظرفيت وجودي آنان، اين رقم را به بيش از 200 نشست ديني در مدارس شهرستان مي‌رسانيم.

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان آبيك بيشتر سخنراني اساتيد نشست‌هاي ديني در مدارس را 20 دقيقه ذكر كرد و افزود: باقي مانده زمان بايد به پرسش و پاسخ ختم شود به ويژه به پرسش و پاسخ مكتوب تا در اداره تبليغات اسلامي بررسي شده به سؤالات پاسخ داده شود و در مراجعه بعدي اساتيد به مدارس توضيحات پاسخ‌ها به دانش‌آموزان ارائه شود.

حسيني اولويت برگزاري نشست‌هاي ديني را در دبيرستان‌هاي دخترانه و پسرانه عنوان كرد و ادامه داد: در مدارس راهنمايي دخترانه نيز نشست‌هايي برگزار مي‌شود.

اين مسئول خاطرنشان كرد: هر استادي بايد در هر مدرسه، هفت نشست برگزار كند كه البته تحقق اين امر طبق جدول زمان‌بندي شده اجرا مي‌شود.

رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان آبيك نحله‌هاي فكري و انحرافي، عفاف و حجاب، پيشگيري از اعتياد، مهدويت و مباني انقلاب اسلامي را از موضوعات نشست‌هاي ديني برشمرد.

حسيني اضافه كرد: شناساندن دين و سبك زندگي ديني و اسلامي، آسيب‌هاي اجتماعي و چالش‌هاي پيش روي نوجوانان، تقليد و احكام و آثار فردي و اجتماعي آن، امر به معروف و نهي از منكر و مهارت‌هاي زندگي از ديگر موضوعات نشست‌هاي ديني در مدارس شهرستان آبيك است.

اين مسئول اذعان داشت: روحانيون و اساتيد نشست‌هاي ديني با تشكيل اتاق فكر و برنامه‌ريزي در اداره تبليغات اسلامي، مي‌توانند مشكلات مورد نظر را مطرح كرده تا با رفع آن مشكلات و موانع، كار تبليغي و اطلاع‌رساني‌شان به نحو احسن پيش رود.

انتهاي پيام/77006/خ30

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن