تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802886013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس اداره فرهنگي اداره كل تبليغات اسلامي قزوين:اساتيد گفتمان ديني حس‌گرهاي جريان‌هاي فرهنگي هستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس اداره فرهنگي اداره كل تبليغات اسلامي قزوين:اساتيد گفتمان ديني حس‌گرهاي جريان‌هاي فرهنگي هستند
رئيس اداره فرهنگي و تبليغ اداره كل تبليغات اسلامي استان قزوين اساتيد گفتمان ديني اعم از مبلغان و مبلغات را حس‌گرهاي مستقيم جريان‌هاي فرهنگي عنوان كرد.
به گزارش خبرگزاري فارس از آبيك، رضا فضلي صبح امروز در كارگاه هم‌انديشي اساتيد گفتمان ديني شهرستان آبيك كه در سالن اجتماعات اداره تبليغات اسلامي برگزار شد، با اشاره به وجود گفتمان‌هاي متعدد در زمان‌هاي مختلف و زمان فعلي در كشور اظهار داشت: حوزه فرهنگ به طور مستقيم متأثر از حوزه سياست است.

وي افزود: سياستمداران هر گفتماني را در جامعه حاكم كنند، حوزه‌هاي فرهنگي را تحت تأثير قرار داده و دچار چالش مي‌شوند.

رئيس اداره فرهنگي و تبليغ اداره كل تبليغات اسلامي استان قزوين با اشاره به رصد مقام معظم رهبري از جريان‌هاي فرهنگي در كشور ادامه داد: در مواقع ضروري و لازم، مقام معظم رهبري هشدارهاي لازم در حوزه‌هاي فرهنگي را بيان مي‌كنند.

فضلي تبليغ و ارتباط چهره به چهره با مخاطبان را مؤثرترين نحوه ارتباط و تبليغ ذكر و خاطرنشان كرد: گرچه رسانه‌هاي ديداري، شنيداري و فضاي مجازي تأثيرات خاص خود را دارند ولي هيچ اتباطي به اندازه گفت‌وگوي چهره به چهره كارسازتر نيست.

دبير گفتمان ديني اداره كل تبليغات اسلامي استان قزوين با اشاره به نقش روحانيون و اساتيد گفتمان‌هاي ديني در جبهه اصلي معضلات فرهنگي و اجتماعي تصريح كرد: اساتيد گفتمان‌هاي ديني مي‌توانند با سعه صدر، لطافت طبع، گفتار لين و حوصله و كوتاه كردن مطالب خود و پرداختن به مقوله پرسش و پاسخ، دانش‌آموزان را در مدارس اقناع كنند و حتي اگر نياز شد با ارجاع آنان به كتاب و يا سايت خاص و مراجعه مجدد به مدارس مسائل، شبهات و سؤالات آنان را بازتر و تببين كرده تا اقناع شوند.

فضلي گفت: رويكردها و نگرش‌هاي متفاوتي در هر منطقه وجود دارد كه شهرستان آبيك مستثني از اين موضوع نيست بنابراين روحانيون و اساتيد گفتمان‌هاي ديني شهرستان آبيك بايد به آن موضوعاتي كه در اين شهرستان حاكم و نياز است را احصا كرده و در مورد آن موضوعات تبليغ و اطلاع‌رساني كنند.

اين مسئول با تأكيد بر تسلط كامل و آمادگي بيشتر و بهتر اساتيد گفتمان‌هاي ديني در مدارس به دليل شكل‌گيري افكار دانش‌آموزان مقاطع راهنمايي و دبيرستان بيان كرد: اساتيد گفتمان‌هاي ديني بايد با در نظر گرفتن فضاي برگزاري گفتمان‌هاي ديني، نوع رفتار و برخورد، مديريت زمان گفتمان و قدرت لازم، موضوع مورد نظر را تببين كنند تا تأثير لازم خود را بر جاي بگذارد.

رئيس اداره فرهنگي و تبليغ اداره كل تبليغات اسلامي استان قزوين اضافه كرد: با توجه به اينكه روحانيون و اساتيد گفتمان‌هاي ديني لباس پيامبر اكرم (ص) را بر تن داشته و رسالت انبيا را بر عهده دارند، مطلوب است زماني كه نور ايمان در دل نوجوانان روشن مي‌شود و احساس تشنگي معارف الهي را كردند سرچشمه را به آنان نشان دهند تا در مسير درست هدايت شوند.

فضلي يادآور شد: هدف از برگزاري گفتمان‌هاي ديني به ويژه در مدارس تغيير نگرش نسل نوجوان به سوي ايمان و معرفت الهي است.

وي اضافه كرد: با توجه به اينكه وضعيت بودجه مطلوب نيست اولويت برگزاري گفتمان‌ها در مدارس در دستور كار قرار داده شده است.

دبير گفتمان ديني اداره كل تبليغات اسلامي استان قزوين ادامه داد: هر دو ماه يكبار جلساتي با اساتيد گفتمان‌هاي ديني در استان قزوين و شهرستان‌ها برگزار مي‌شود تا موضوعات صورت گرفته بررسي و تصميم‌هاي لازم اتخاذ شود.

انتهاي پيام/77006/

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن