تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803927078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منتقدين دلسوز نبايد عزلت‌نشين شوندعزيزي خادم: بايد اختلاف‌نظرها را كنار بگذاريم/بايد به دنبال مفيد بودن باشيم نه مهم بودن


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: منتقدين دلسوز نبايد عزلت‌نشين شوندعزيزي خادم: بايد اختلاف‌نظرها را كنار بگذاريم/بايد به دنبال مفيد بودن باشيم نه مهم بودن
مشاور عالي اجرايي فدراسيون فوتبال گفت: وظيفه همه ماست تا به حضور مقتدرانه تيم ملي در جام جهاني كمك كنيم.


شهاب‌الدين عزيزي خادم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد دليل حضورش در فدراسيون فوتبال به عنوان مشاور عالي، اجرايي گفت: حضور مقتدرانه در جام جهاني نيازمند همگرايي و هم‌افزايي در شرايط موجود است بايد بر روي اشتراكات اجماع كنيم و اختلاف نظرها را كنار بگذاريم. نبايد منافع و مصالح ملي فداي يكسري اختلاف نظر شود البته اين مسئله نافي اين نيست كه نقاط ضعفي هم وجود دارد. بايد از بن‌بست‌هاي وحدت‌شكن گريز بزنيم و اختلاق نظرها را كنار بگذاريم و در جهت هم‌افزايي اقدام كنيم و با همكاري آگاهانه براي حضور مقتدرانه تيم ملي در جام جهاني اقدام كنيم.

وي ادامه داد: اخلاق و عقلانيت هم اين مسئله را حكم مي‌كند كه بايد بر روي اتفاق نظرها و داشته‌ها اجماع كنيم نه اختلاف نظرها. بحث من فوتبال است. بحث شخصي ندارم. بايد از ظرفيت‌هاي منتقدين هم استفاده كرد. اين يك همكاري و مدل مي‌تواند باشد. تا از منتقدان خوش‌نيت و دلسوز استفاده كرد. نبايد آنها عزلت‌نشيني كنند و بايد از نظر آنها در حوزه اجرا استفاده كنيم. انتقاد در فضايي خيالي و انتزاعي كه انتقاد نيست.

عزيزي خادم تصريح كرد:‌من در اين فدراسيون دو حكم داشته‌ام. يكي رياست شوراي عالي راهبردي و پژوهشگاهي بود كه امكانات چند صد ميليوني و ساختماني هم براي آن فراهم كردم و بعد از من هم دكتر قره‌خانلو اين سمت را عهده‌دار شد كه خوشبختانه به دارايي و مايملك فدراسيون فوتبال اضافه شده است. ما نبايد دنبال مهم بودن باشيم بلكه بايد مفيد باشيم. بايد همكاري همه جانبه با تيم ملي انجام شود همانگونه كه قبل از صعود به جام جهاني من اين كار را كردم و با در اختيار گرفتن بهترين هواپيما براي تيم ملي توانستم كمك كوچكي به تيم ملي بكنم.

وي ادامه داد:‌ وظيفه ساختاري و حرفه‌اي ما اين است كه مشاركت آگاهانه داشته باشيم. اكنون وقت كمك به تيم ملي در جام جهاني است و بايد كار ويژه ما حمايت همه جانبه از تيم ملي باشد. بايد وفاق ملي به وجود بيايد. خودم هم بر اساس همين قالب حقوقي اين سمت را قبول كرده‌ام. زيرا ماموريت اصلي ما بايد كمك به توسعه فوتبال باشد و اكنون اولويت تيم ملي است و بايد براي حضور مقتدرانه كمك كنيم. ما نيازمند به يك بستر آرام هستيم. بايد همه افراد چه آنها كه در فدراسيون نشسته‌اند و چه افرادي كه بيرون از فدراسيون هستند براي كمك به تيم ملي همكاري كنند. من با اين نگاه آمدم.

مشاور عالي اجرايي فدراسيون فوتبال با اشاره به اختلاف نظرش با فدراسيون فوتبال گفت: اختلافم با كفاشيان اختلاف نظر و اختلاف سليقه در حوزه مديريت بوده است. كفاشيان از نظر حقيقي يك آدم محترم است و همه بايد آنچه كه بايسته و شايسته است براي حمايت تيم ملي انجام دهيم و اين نگرش را ترويج دهيم. بايد سخت‌بنيان كار كنيم زيرا غايت سختي در پيش داريم و بايد تلاش فراواني كنيم. با مطلوب‌ترين و پسنديده‌ترين روش‌ها فعاليت كنيم و اين تفكر را در فدراسيون فوتبال بسط دهيم. زيرا تيم ملي ما اكنون نيازمند حمايت همه جانبه است. تيمي كه به عنوان سرگروه به جام جهاني صعود كرده است.

وي افزود: دولت‌ها نقش مهمي در توسعه ورزش و بخصوص فوتبال دارند و اكنون كه تيم ملي ما به جام جهاني صعود كرده نيازمند حمايت از سوي دولت از طريق وزارت ورزش است. من به موفقيت‌هاي ديگر مثل فوتبال ساحلي و ... نمي‌پردازم اكنون همه بايد به تيم ملي كمك كنيم. دولت هم بايد به ما كمك كند و اين شور و نشاطي كه در جامعه ايجاد شده و همه از حضور در جام جهاني شوق‌زده هستند حفظ شود. من اين مسوليت را پذيرفتم تا بتوانم كمكي كنم. همه بايد چه در داخل فدراسيون و چه بيرون فدراسيون با قلم و قدم خود اين وظيفه نهايي را انجام دهيم. اين وظيفه، وظيفه همه ماست كه با همگرايي مثبت به بسط و توسعه فوتبال و حضور مقتدرانه تيم ملي در جام جهاني كمك كنيم.

انتهاي پيام/ي

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن