تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818728343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يك كارشناس بازار سرمايه در گفتگو با ايلنا پيش بيني كرد: به زودي شاخص كل بورس 5 رقمي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: يك كارشناس بازار سرمايه در گفتگو با ايلنا پيش بيني كرد: به زودي شاخص كل بورس 5 رقمي مي‌شود
پرداخت بدهي بابك زنجاني؛ آرامش نسبي براي بانك مركزي و خزانه به همراه آورد/ با مثبت شدن نگاه‌ها به سياست‌هاي كشور شاهد همكاري‌هاي مجدد شركت‌هاي غربي ازجمله پژوي فرانسه و فيات ايتاليا در آينده‌اي نزديك خواهيم بود. يك كارشناس بازار سرمايه در گفتگو با ايلنا پيش بيني كرد: به زودي شاخص كل بورس 5 رقمي مي‌شود


يك كارشناس بازار سرمايه گفت: به زودي شاخص كل بورس 5 رقمي مي‌شود.

مهيار بقايي(كارشناس بازار سرمايه) در گفتگو با خبرنگار ايلنا؛ اظهار داشت: امروز مي‌بينيم بازار سكه، ارز و طلا چندان رونقي ندارد و جذابيت خود را براي سرمايه‌گذاران از دست داده است و سرمايه‌ها به سوي بورس سرازير شده است. در بازارهاي جهاني نيز با انتشار اخبار مثبت در مورد كاهش نرخ بيكاري در آمريكا، بهاي طلا كاهش چشمگيري داشته كه اين موضوع بر نرخ‌هاي داخلي نيز تاثيرگذار بوده است.

وي با اشاره به تحريم‌هاي اخير آمريكا افزود: طبيعتا هر اتفاقي كه باعث ايجاد شك و تعبيرات متفاوت و بدبيني در بازار شود روي شاخص بورس تاثيرگذار خواهد بود كمااينكه شاهد بوديم طي روزهاي گذشته شاخص كل كمي عقب نشيني كرد.

اين كارشناس بازار سرمايه با اشاره به پرداخت بدهي بابك زنجاني گفت: اين اتفاق آرامش نسبي براي بانك مركزي و خزانه به همراه آورد و اين حاشيه امن در شرايط كنوني مساعد بود. همچنين با مثبت شدن نگاه‌ها به سياست‌هاي كشور شاهد همكاري‌هاي مجدد شركت‌هاي غربي ازجمله پژوي فرانسه و فيات ايتاليا در آينده‌اي نزديك خواهيم بود و اين موضوع نشان مي‌دهد كه وجهه‌ي ما در دنيا تغيير كرده است.

بقايي با بيان اينكه شاخص كل بورس امروز وارد كانال 88 هزار واحدي شده است، افزود: روز گذشته حقوقي‌ها در برخي از سهام‌ها بيشتر خريدار بودند و حقيقي‌ها فروشنده و اين موضوع جاي خوشحالي است.

وي افزود: طي 5 سال گذشته بورس جاي مناسبي براي كنترل نقدينگي و هيجان‌هاي كاذب بود.

وي با بيان اينكه به زودي شاخص بورس 5 رقمي مي‌شود، گفت: شاخص‌ها تا پايان سال 89 هزار و 90 هزار واحد را نيز پشت سر مي‌گذارند اما پيش‌بيني‌ها حاكي از آن است كه براي يكي دو ماه به فاز استراحت خواهند رفت و مجددا حركت مي‌كنند.

بقايي در خاتمه افزود: در صورتي كه اوراق تبعي يا بيمه‌اي مجددا منتشر مي‌شد؛ توان ارزيابي شركت‌ها از شرايط حاكم افزوده مي‌شد و ميزان اطمينان از سرمايه‌گذاري‌ها افزايش پيدا مي‌كرد و حاشيه امني براي سرمايه‌گذاران فراهم مي‌شد.

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن