تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819940368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نايب رييس هيات كاراته شيراز: برخي از عملكرد قوي هيات كاراته شيراز مي‌ترسند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: نايب رييس هيات كاراته شيراز: برخي از عملكرد قوي هيات كاراته شيراز مي‌ترسند
هيات شيراز مي‌تواند بازوي تواناي هيات كاراته استان باشد، اما تصميم گيرندگان در هيات كاراته استان از قوي عمل كردن هيات شيراز هراسانند. نايب رييس هيات كاراته شيراز: برخي از عملكرد قوي هيات كاراته شيراز مي‌ترسند


نايب رييس هيات كاراته شيراز، با انتقاد از سياست حاكم بر هيات كاراته استان فارس گفت: آقايان با انحصاري كردن اين ورزش به دنبال را اندازي امپرطوري در كاراته هستند.

به گزارش خبرنگار ايلنا از شيراز، احمد حاجي‌زاده كه در حاشيه مسابقات قهرماني كاراته شهرستان شيراز و در جمع خبرنگاران سخن مي‌گفت افزود: هيات شيراز مي‌تواند بازوي تواناي هيات كاراته استان باشد، اما تصميم گيرندگان در هيات كاراته استان از قوي عمل كردن هيات شيراز هراسانند.

وي رفتارهاي پوپوليستي و پرونده سازي براي منتقدين هيات كاراته استان، را يكي از ابزارهاي انحصاري كنندگان اين ورزش در استان فارس دانست و افزود: قرار نيست سند مالكيت كاراته فارس به نام عده‌اي خاص صادر شود.

حاجي‌زاده افزود: ارايه گزارش نادرست به فدراسيون و اداره كل ورزش و جوانان عليه منقدين هيات كاراته استان راهكار ديگري‌ست كه متاسفانه برخي كه خود را پدرخوانده كاراته استان مي‌دانند به استفاده از آن پناه برده‌اند.

اين پيشكسوت كاراته استان فارس افزود: احترام همه اعضاي جامعه كاراته بر تك تك ورزشكاران، مربيان و داوران اين رشته ورزشي واجب است، اما هيچ كس حق ندارد از اين ورزش به عنوان سرمايه شخصي و ملك فردي خود سوءاستفاده كند.

وي از بين رفتن روح وفاق و همدلي در كاراته فارس را نتيجه عملكرد ضعيف هيات كاراته استان دانست و افزود: هر روز كه از عمر هيات جديد مي‌گذرد، اين شائبه بيش از پيش به خود رنگ واقعيت مي‌گيرد كه دستان پشت پرده در حال ترسيم سناريوهاي حاكم بر كاراته استان هستند، نه شخص رييس هيات كاراته استان فارس، وگرنه بعيد مي‌دانم شخص رييس هيات دستور داده باشد كه كاراته‌كاهاي شيرازي از حضور در مسابقات قهرماني اين شهرستان منع شوند.

حاجي‌زاده در خاتمه از مديركل ورزش استان فارس خواست تا براي جلوگيري از بروز لطمه بيشتر به اين ورزش هرچه سريع‌تر تصميمي عاجلي اتخاذ كند.

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن