تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):اسلام بر پنج چيز استوار است، برنماز و زكات حج و روزه و ولايت (رهبرى اسلامى).
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819843659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار ورامين از پروژه‌‌هاي ورزشي اين شهرستان بازديد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار ورامين از پروژه‌‌هاي ورزشي اين شهرستان بازديد كرد
فرماندار شهرستان ورامين به همراه رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامين از استاديوم 5000 نفري شهرستان ورامين بازديد به‌عمل آوردند.
به گزارش خبرگزاري فارس از جنوب استان تهران، محسن خوانساري پيش از ظهر امروز به همراه مجيد بذرافشان رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامين از استاديوم 5هزار نفري شهرستان ورامين بازديد به‌عمل آوردند.

فرماندار شهرستان ورامين در حاشيه اين بازديد اظهار داشت: اين پروژه براي شهرستان بسيار حائز اهميت است و در راه سرعت بخشيدن به ساخت و تكميل اين پروژه به صورت استاندارد و اصولي تمام تلاش و حمايت خود را انجام مي‌دهيم.

بذارفشان رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامين نيز در ارتباط با پروژه‌هاي ورزشي شهرستان ورامين بيان كرد: براي تكميل اين پروژه‌ها نياز به همكاري مسئولان داريم و با حمايت مسئولان شهرستان مي‌توان اين پروژه‌ها را با سرعت بيشتري پيش برد.

در اين بازديد جهان‌پناه نماينده پيمانكار و سرپرست پروژه نيز حضور داشت و از روند اجراي پروژه گزارشي ارائه كرد.

وي بيان داشت كه اين پروژه از 10 ارديبهشت 92 به صورت عملي آغاز شده و مدت زمان ساخت اين پروژه 30 ماهه است و يكي از مسائلي كه در ساخت و تكميل اين پروژه بسيار مهم مي‌باشد تامين اعتبار است.

گفتني است، اين بازديد با حضور دهقان معاون عمراني فرمانداري ورامين، ابراهيم شيركوند قائم مقام اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامين، عبدالرضا خاني مدير روابط عمومي اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامين، محمد رادنيا مسئول امور حقوقي اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامين و محمد زاهدي مدير روابط عمومي فرمانداري شهرستان ورامين برگزار شد.

لازم به ذكر است، در ادامه اين بازديد از زمين چمن مصنوعي كه در نزديكي اين استاديوم كه در مراحل اوليه ساخت است بازديد به عمل آمد.

انتهاي پيام/2462/س20

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن